14 °C Rethymno, GR
25/02/2021

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΣΥ

Παραδόθηκαν 1435 ειδικές μάσκες χειλεοανάγνωσης για τους μαθητές του Ρεθύμνου

Παραδόθηκαν σήμερα στις Διευθύνσεις Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης & το ΚΕΣΥ Ρεθύμνου από την Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης  1435 ειδικές μάσκες ανεμπόδιστης επικοινωνίας , κατάλληλες για την χειλεοανάγνωση για μαθητές, που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής και ομιλίας, καθώς και τους εκπαιδευτικούς τους.

Οι Προϊστάμενοι των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, κ.κ. Λάμπρος Καρβούνης και Γιάννης Γαζανός αντίστοιχα, καθώς και η Προϊσταμένη του Κ.Ε.Σ.Υ. Ρεθύμνου, κα Δέσποινα Αντωνιάδου παρέλαβαν τις μάσκες από την Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνης, Μαρία Λιονή και την Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης, Μαρία Καββάλου εκφράζοντας τις ευχαριστίες τους στην Περιφέρεια Κρήτης για τη συνδρομή της υλική και ηθική, διαχρονικά στο έργο τους.

Η εν λόγω δράση  διανομής μασκών προστασίας ενηλίκων και παιδιών για παιδιά με προβλήματα ακοής και ομιλίας με διαφάνεια ιατρικού επιπέδου για χειλιαναγνωσία εντάσσεται  στο πλαίσιο των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης  της Περιφέρειας Κρήτης 2020 – 2022.

Η Αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνης, Μαρία Λιονή, δήλωσε σχετικά:« Η Περιφέρεια Κρήτης για άλλη μια φορά βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας που δοκιμάζονται από την πανδημία, επιδεικνύοντας την ευαισθησία της και την αλληλεγγύη της μέσα από στοχευμένες δράσεις. Σήμερα παραδώσαμε στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Κ.Ε.Σ.Υ Ρεθύμνου 1435 ειδικές μάσκες ανεμπόδιστης επικοινωνίας, κατάλληλες για την χειλεοανάγνωση, οι οποίες θα  εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των μαθητών μας με προβλήματα ακοής και ομιλίας, αλλά και των συμμαθητών  και των εκπαιδευτικών τους, ώστε όλοι να συμμετέχουν απρόσκοπτα και ισότιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιβάλλεται, ειδικά μάλιστα κάτω από αυτές τις εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, να διασφαλίσουμε την συμμετοχή των παιδιών με ειδικές ανάγκες στην εκπαιδευτική διαδικασία, φροντίζοντας ταυτόχρονα να επιτελείται ανεμπόδιστα το έργο των εκπαιδευτικών τους».