23 °C Rethymno, GR
22/09/2020

ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ

Παρεμβάσεις στα σχολεία την περίοδο της καραντίνας

Σειρά παρεμβάσεων που ήταν απαραίτητα για τη λειτουργική αναβάθμιση των σχολείων πραγματοποιήθηκαν κατά την περίοδο που αυτά ήταν κλειστά, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η αρμόδια αντιδήμαρχος παιδείας Άννα Ελευθεριάδου Γκίκα.

Όπως ανέφερε έγιναν σημαντικές εργασίες στο 1ο ΕΠΑΛ, που είναι όπως είπε και το πλέον ταλαιπωρημένο σχολείο. Εκεί βάφτηκαν τα κτίρια, εσωτερικά και εξωτερικά, αντικαταστάθηκαν πατώματα σε αίθουσες και λύθηκαν εξ ολοκλήρου τα ηλεκτρολογικά προβλήματα τους που είχαν στα εργαστήρια αλλά και τα προβλήματα θέρμανσης.

Εκτεταμένη παρέμβαση έγινε σύμφωνα με την ίδια στο 2ο γυμνάσιο και λύκειο, όπου φτιάχτηκαν δυο πλευρές του κτιρίου -εκκρεμεί 1, ενώ διατέθηκαν τρεις παιδικές χαρές στα νηπιαγωγεία που δεν είχαν. Αυτές τις μέρες είναι σε εξέλιξη εργασίες βαψίματος στο ένα κτίριο του 2ου δημοτικού.

Οι παραπάνω εργασίες είναι με πόρους του δήμου καθώς ακόμα δεν έχουν φτάσει στα ταμεία των σχολικών επιτροπών. Ο προγραμματισμός είναι μέσα στο καλοκαίρι οι παρεμβάσεις στα σχολεία να συνεχιστούν προκειμένου από Σεπτέμβριο να είναι όλα αναβαθμισμένα.

«Από την αρχή της χρονιάς δεν έχει τρέξει καμία εργολαβία από τα χρήματα που οφείλει το κράτος να δίνει στους δήμους για τη συντήρηση σχολείων. Όλο αυτό το διάστημα δουλεύουμε με ιδίους πόρους. Έχουμε προγραμματίσει να φτιάξουμε το στέγαστρο στο 2ο λύκειο, να βαφτεί το μουσικό γυμνάσιο καθώς και η μια πλευρά του 5ου δημοτικού, να τοποθετηθεί καινούρια στέγη στο δημοτικό σχολείο Γωνιάς, να αλλάξουμε τα κουφώματα και να προσθέσουμε δυο προκάτ αίθουσες στο σχολείο του Πρινέ καθώς και να το βάψουμε και θα συνεχίσουμε με μικρότερες παρεμβάσεις σε πάρα πολλά σχολεία με βαψίματα, υγρομονώσεις, κουφώματα. Υπάρχει πάρα πολλή δουλειά για όλο το καλοκαίρι. Όλες αυτές οι παρεμβάσεις γίνονται με την πολύ καλή συνεργασία της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου, τον αρμόδιο αντιδήμαρχο τεχνικών έργων Άγγελο Μαλά και τον αντιδήμαρχο Γιώργο Γεωργαλή», είπε η κ. Ελευθεριάδου.