Άγονος ήταν τελικά ο διαγωνισμός για τη διαχείριση του πάρκγινκ στους Τέσσερις Μάρτυρες. Οι τρεις ενδιαφερόμενοι, όπως διαπίστωσε η αρμόδια επιτροπή του διαγωνισμού, όταν άνοιξαν τις οικονομικές προσφορές δεν είχαν συμπεριλάβει στους αντίστοιχους φακέλους που κατέθεσαν όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Αν και ένας εξ’ αυτών κατέθεσε ένσταση επί της απόρριψης με την αιτιολογία ότι απέστειλε το έγγραφο που υπολειπόταν μέσω e-mail, εν τούτοις αυτή δεν έγινε δεκτή και έτσι η Οικονομική Επιτροπή στη χθεσινή της συνεδρίαση που συζήτησε εκτός ημερήσιας διάταξης το θέμα, έκρινε τον διαγωνισμό άγονο.
Αυτό σημαίνει σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Οικονομικών Στέλιο Σπανουδάκη, πως ο δήμος θα πρέπει είτε να επαναπροκηρύξει τον διαγωνισμό με τους ίδιους όρους, είτε να προχωρήσει σε αλλαγές στους όρους. Η τελική απόφαση θα ληφθεί τις επόμενες ημέρες, ωστόσο το μόνο βέβαιο είναι ότι όποια λύση από τις παραπάνω δυο επιλεγεί, θα υπάρξει καθυστέρηση τουλάχιστον τριών μηνών με δεδομένες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που προβλέπονται σε διεθνείς διαγωνισμούς.
Υπενθυμίζεται ότι με βάση τον διαγωνισμό που έγινε, ο προϋπολογισμός του έργου ανερχόταν στις 459.000 ευρώ και η διάρκεια της σύμβασης θα είναι τετραετής. Ο στόχος είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τον δημοτικό χώρο στάθμευσης καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου. Απαραίτητη προϋπόθεση ήταν ο σταθµός να λειτουργεί µε το σύστημα της αυτοεξυπηρέτησης, δηλαδή ο κάθε οδηγός να κατευθύνει ο ίδιος το όχημά του στη θέση στάθμευσης και να το παραλαμβάνει ο ίδιος από τη θέση που το είχε σταθμεύσει κατά τη διαδικασία αναχώρησης από τον Σταθμό. Ο έλεγχος εισόδου-εξόδου, υπολογισμού της αξίας στάθµευσης και πληρωµή των τελών να πραγµατοποιείται µέσω αυτόματου ηλεκτρονικού συστήµατος, το οποίο θα αποκλείει κάθε δυνατότητα παρέµβασης στον καθορισµό του χρόνου εισόδου, του χρόνου εξόδου και τον υπολογισµό της αξίας στάθµευσης. Στην είσοδο του σταθµού προβλεπόταν να υπάρχει πλήρης πληροφόρηση του κοινού για τον τρόπο λειτουργίας του. Ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να δοθεί όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη διακήρυξη, στη σωστή µετάδοση των πληροφοριών σε ΑµεΑ.
Ο ανάδοχος του έργου θα έχει την υποχρέωση να προχωρήσει στις απαραίτητες παρεμβάσεις που έχουν να κάνουν με τη λειτουργική και ποιοτική αναβάθμιση του χώρου. Τα παράλληλα έργα αφορούν την ασφαλτόστρωση, διαγράμμιση, φωτισμό, εγκατάσταση μηχανημάτων διαχείρισης και παρακολούθησης του χώρου στάθμευσης, καθώς και την ανακατασκευή της εισόδου-εξόδου του σταθμού και του οικίσκου προσωπικού. Θα εξεταστεί μάλιστα σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών, το ενδεχόμενο δημιουργίας πύλης εξόδου και από την οδό Δασκαλάκη.
Όπως αναφέρεται στο προσχέδιο της διακήρυξης η κύρια είσοδος-έξοδος του σταθμού θα πρέπει να είναι επί της οδού Δημητρακάκη.
Σύμφωνα με τα όσα έχει ήδη αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο, ο ανάδοχος θα πρέπει να συμμορφωθεί με την τιμολογιακή πολιτική που ήδη υπάρχει αλλά και με το καθεστώς της ελεύθερης στάθμευσης τα πρωινά της Κυριακής 06:00-11:00, καθώς και να παραχωρεί τον χώρο τα πρωινά της Πέμπτης για τη λειτουργία της λαϊκής αγοράς. Ο αριθμός των θέσεων στάθμευσης θα προκύψει από την πρόταση του αναδόχου και δεν επιτρέπεται να υπολείπεται των 210 θέσεων, τις οποίες διαθέτει ήδη σήμερα ο χώρος.