15 °C Rethymno, GR
01/12/2021

Πρόταση για ασφαλή πρόσβαση στο σχολείο των μαθητών Γυμνασίου-Λυκείου Ατσιποπούλου

Την εξέταση δυνατότητας προσωρινής πεζοδρόμησης της ανώνυμης οδού από Γυμνάσιο – Λύκειο Ατσιποπούλου και μέχρι την συμβολή με ΠΕΟ – 90 τις ώρες προσέλευσης – αποχώρησης μαθητών από τις σχολικές εγκαταστάσεις, προτείνει ο κ. Γεώργιος Πετρακάκις, πτυχιούχος μηχανικός Οχημάτων (ΤΕ), διπλωματούχος μηχανολόγος μηχανικός Ε.Μ.Π. και Πραγματογνώμονας Ατυχημάτων.

Την πρότασή του κατέθεσε εγγράφως στον Δήμο Ρεθύμνου και κοινοποίησε στις υπόλοιπες αρμόδιες αρχές, όπου ο κ. Πετρακάκις αναφέρει:

«Η μετατροπή τμήματος δημόσιας οδού προσωρινά σε πεζόδρομο, εφαρμόζεται σε πολλές περιπτώσεις για την εξυπηρέτηση της ασφάλειας μετακίνησης ειδικών ομάδων ή λειτουργιών γενικότερου ενδιαφέροντος (λαϊκές κλπ.) ή την ασφάλεια περιπάτου (οδός Ελευθερίου Βενιζέλου κλπ.), με κανονιστικές αποφάσεις της Δημοτικής ή Αστυνομικής αρχής κλπ.

Η μετατροπή σε πεζόδρομο από 07:30 – 09:00 και 13:00 – 14:30 (η χρονική ζώνη αναφέρεται ενδεικτικά) της ανώνυμης οδού που οδηγεί στις κτιριακές εγκαταστάσεις του Γυμνασίου – Λυκείου Ατσιποπούλου από με την συμβολή της ΠΕΟ – 90 και μέχρι την είσοδο-έξοδο των κτιριακών εγκαταστάσεων του Γυμνασίου – Λυκείου Ατσιποπούλου, θα μπορούσε να εξασφαλίσει προσωρινά την ασφαλή οδική πρόσβαση των μαθητών από την στάση της Δημόσιας Συγκοινωνίας στην Πλατεία Ατσιποπούλου και μέχρι το σχολείο τους, μέχρι να υλοποιηθούν από το Δήμο Ρεθύμνου τα έργα υποδομής στο οδικό δίκτυο που θα διασφαλίζουν την συνύπαρξη οχημάτων και μαθητών/μαθητριών στο συγκεκριμένο οδικό τμήμα της δημόσιας ανώνυμης οδού.

Παρακαλώ για την εξέταση της άμεσης υλοποίησης της προσωρινής πεζοδρόμησης (περίπου 750 μέτρα) της συγκεκριμένης ανώνυμης οδού χαμηλού ημερήσιου κυκλοφοριακού φορτίου, για λόγους ευρύτερου δημόσιου συμφέροντος, ώστε να εξυπηρετούνται οι μαθητές / μαθήτριες κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τις Σχολικές εγκαταστάσεις προς τις κατοικίες τους ή την Πλατεία Ατσιποπούλου για την εξυπηρέτηση τους από την Δημόσια συγκοινωνία και τα ειδικά μαθητικά δρομολόγια».