Με την υπ’ αριθμόν 191/2014 απόφασή του, η οποία ανακοινώθηκε χθες, το Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Χανίων ακυρώνει την εκλογή του Παντελή Μουρτζανού, στη θέση του δημάρχου Δήμου Αμαρίου, διατάσσει την έκπτωσή του από το αξίωμα και ορίζει τη διαδικασία με την οποία θα εκλεγεί νέος δήμαρχος στο Αμάρι από τον επιτυχόντα συνδυασμό του οποίου ήταν επικεφαλής.
Το αρμόδιο Δικαστήριο εξετάζοντας την προσφυγή του νυν δημάρχου επίσης υποψηφίου εκ νέου στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου, Στέφανου Σημαντήρα, με την οποία ζητούσε τόσο την ακύρωση της εκλογής του κ. Μουρτζανού, όσο όμως και την ακύρωση της ανακήρυξης του συνδυασμού του από το Πρωτοδικείο Ρεθύμνης, επικαλούμενος κώλυμα εκλογιμότητας του κ. Μουρτζανού, και προσφυγή εκ νέου στις κάλπες στο Δήμο Αμαρίου, έκανε δεκτή την ένσταση ως προς το πρώτο σκέλος, δεχόμενο ότι όντως δεν είχε παρέλθει η νόμιμη προθεσμία από την ημερομηνία λήξης των καθηκόντων του ως αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. σε θέση προϊσταμένου μέχρι την ημερομηνία κατάθεσης της υποψηφιότητάς του, σύμφωνα με όσα ορίζει ο νόμος.
Ωστόσο, το Δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα για ακύρωση της ανακήρυξης του συνδυασμού και νέα προσφυγή στις κάλπες, υποδεικνύοντας τον τρόπο πλήρωσης της θέσης του δημάρχου, σύμφωνα με το άρθρο 60 του «Καλλικράτη». Που σημαίνει ότι νέος δήμαρχος θα εκλεγεί ένα μέλος του επιτυχόντος συνδυασμού κατόπιν μυστικής ψηφοφορίας και με την απόλυτη πλειοψηφία του συνολικού αριθμού των συμβούλων του.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Παντελής Μουρτζανός, επικεφαλής του συνδυασμού «Αμάρι Νέα Πορεία», εξελέγη δήμαρχος στον Δήμο Αμαρίου στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου, με ποσοστό 52,77% (2.613 ψήφοι) έναντι 47,23% (2.339 ψήφοι) του αντιπάλου του Στέφανου Σημαντήρα.
Αμέσως μετά τις εκλογές, προσέφυγε στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Χανίων ο κ. Σημαντήρας, όπου κατέθεσε ένσταση κατά της εκλογής του κ. Μουρτζανού, με αίτημα την έκπτωση από το αξίωμα του δημάρχου του κ. Μουρτζανού.
Η ένσταση συζητήθηκε από το αρμόδιο Δικαστήριο στις 4 Ιουλίου και η απόφαση εκδόθηκε προχθές το μεσημέρι, ενώ επίσημα ανακοινώθηκε χθες. Να σημειωθεί ότι η απόφαση είναι άμεσα εκτελεστή.
Πάντως, ο Στέφανος Σημαντήρας, σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες, προτίθεται να προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατόπιν συναπόφασης όλων των μελών της δημοτικής του ομάδας, προκειμένου να δικαιωθεί και το δεύτερο αίτημα για ακύρωση του συνόλου του συνδυασμού του Π. Μουρτζανού και προσφυγή εκ νέου στις κάλπες στον Δήμο Αμαρίου.
Και ο κ. Μουρτζανός όμως με τα μέλη του συνδυασμού του φέρονται να συζητούν με τους νομικούς τους συμβούλους, προκειμένου και εκείνοι από την πλευρά τους να προσφύγουν στο ΣτΕ για να ακυρωθεί η απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Χανίων.
Αναλυτικά:
Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
Εκλογή νέου δημάρχου στο Αμάρι μετά την έκπτωση του Π. Μουρτζανού από το αξίωμα
*Αρχές Σεπτεμβρίου θα συγκληθεί ο επιτυχών συνδυασμός για να εκλέξει δήμαρχο έναν εκ των δημοτικών συμβούλων
*Χρέη δημάρχου μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας θα εκτελεί ο σύμβουλος που έχει εκλεγεί με τις περισσότερες ψήφους
Η δικαίωση του ενός εκ των δυο αιτημάτων για τα οποία είχε προσφύγει στο Τριμελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Χανίων ο Στέφανος Σημαντήρας, ανατρέπει το εκλογικό αποτέλεσμα στον Δήμο Αμαρίου σε ό,τι αφορά την εκλογή του Παντελή Μουρτζανού στο αξίωμα του δημάρχου.
Ο κ. Μουρτζανός, όπως δέχτηκε το αρμόδιο Δικαστήριο, είχε κώλυμα εκλογιμότητας, αφού δεν είχε παρέλθει ο απαιτούμενος χρόνος από τότε που ασκούσε καθήκοντα αξιωματικού της ΕΛ.ΑΣ. στην εκλογική Περιφέρεια στην οποία υπέβαλλε υποψηφιότητα έως την ημέρα κατάθεσης της υποψηφιότητάς του, όπως ορίζει ο νόμος και ως εκ τούτου εκπίπτει του αξιώματος.
Ειδικότερα, ο κ. Μουρτζανός κατέθεσε υποψηφιότητα δημάρχου ενώ δεν είχε παρέλθει διάστημα 24 μηνών από τότε που είχε καθήκοντα αστυνομικού διευθυντή Ρεθύμνου (συνεπώς είχε εξουσία και στην περιοχή Αμαρίου) όπως επίσης δεν είχε παρέλθει διάστημα 18 μηνών από τότε που ασκούσε καθήκοντα αναπληρωτή γενικού αστυνομικού διευθυντή Περιφέρειας Κρήτης. Προθεσμίες που ορίζονται από την εκλογική νομοθεσία στο κεφάλαιο που αφορά τα κωλύματα υποψηφιοτήτων τόσο για τις Εθνικές, όσο και για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές.
Έτσι, το Δικαστήριο με την απόφασή του κηρύσσει έκπτωτο από το αξίωμα του δημάρχου τον Παντελή Μουρτζανό και διατάσσει την εκλογή νέου δημάρχου, με βάση το άρθρο 60 του Καλλικρατικού νόμου, το οποίο σαφώς προβλέπει τον τρόπο με τον οποίο πληρώνεται η θέση όταν ακυρωθεί η εκλογή δημάρχου.
Πρόκειται για την παράγραφο 6 του άρθρου 60, το οποίο αναφέρει:
«Αν αυτός που έχει εκλεγεί δήμαρχος αποποιηθεί την εκλογή του, αποβιώσει ή ακυρωθεί η εκλογή του στο διάστημα που μεσολαβεί μέχρι την εγκατάσταση των αρχών του Δήμου, μετά την εγκατάστασή τους και μέχρι να εκλεγεί νέος δήμαρχος, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων 1 έως και 4, τα καθήκοντά του εκτελεί, στο πολυπληθέστερο διαμέρισμα και, σε περίπτωση ισοψηφίας, διενεργείται κλήρωση. Η προθεσμία της παραγράφου 1 για την εκλογή νέου δημάρχου αρχίζει από την ημερομηνία εγκατάστασης των αρχών του Δήμου. Σε όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις της παρούσας παραγράφου ο Ελεγκτής Νομιμότητας εκδίδει διαπιστωτική πράξη».
Δηλαδή, την 1η Σεπτεμβρίου και μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες εκλογής του νέου δημάρχου, τα καθήκοντα δημάρχου θα εκτελεί ο δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού «Αμάρι- Νέα Πορεία», που έλαβε τις περισσότερες ψήφους κατά την ψηφοφορία της 18ης Μαΐου και που είναι ο Ιωάννης Γενεράλης.
Από ‘κείνη την μέρα ξεκινάει η διαδικασία εκλογής που είναι η εξής, όπως ορίζεται στις παραγράφους 1, 2, 3, 4, 5 του άρθρου 60:
1. Αν η θέση του δημάρχου μείνει κενή για οποιονδήποτε λόγο, μέσα σε προθεσμία δεκαπέντε (15) ημερών αφότου κενώθηκε η θέση, οι σύμβουλοι του επιτυχόντος συνδυασμού συνέρχονται σε ειδική συνεδρίαση, ύστερα από πρόσκληση του συμβούλου του συνδυασμού αυτού, που έχει εκλεγεί με τους περισσότερους σταυρούς προτιμήσεως και, σε περίπτωση ισοψηφίας, εκείνου που είναι γραμμένος πρώτος, κατά σειρά, στην απόφαση του Δικαστηρίου και εκλέγουν με μυστική ψηφοφορία και με την απόλυτη πλειοψηφία του συνολικού αριθμού των συμβούλων του συνδυασμού, έναν από αυτούς, ως δήμαρχο.
Στη συνεδρίαση προεδρεύει εκείνος που συγκάλεσε το συμβούλιο. Η πρόσκληση επιδίδεται με οποιοδήποτε δημόσιο όργανο ή όργανο του Δήμου, ακόμη και την παραμονή της συνεδριάσεως.
2. Αν ύστερα από δύο διαδοχικές ψηφοφορίες κανείς δεν συγκεντρώσει την πλειοψηφία που απαιτεί η παράγραφος 1 γίνεται τρίτη ψηφοφορία, κατά την οποία εκλέγεται όποιος συγκεντρώνει τη σχετική πλειοψηφία. Όλες οι ψηφοφορίες γίνονται στην ίδια συνεδρίαση. Αν στην τρίτη ψηφοφορία δύο ή περισσότεροι έλαβαν ίσο αριθμό ψήφων γίνεται κλήρωση ανάμεσα τους. Για την εκλογή αυτή γίνεται λεπτομερής μνεία στα πρακτικά.
3. Αν δεν επιτευχθεί εκλογή για οποιονδήποτε λόγο ή αν η συνεδρίαση ματαιωθεί, η διαδικασία επαναλαμβάνεται την επόμενη Κυριακή και εφαρμόζονται όσα ορίζονται στις παραγράφους 1 και 2.
4. Αν και στη δεύτερη συνεδρίαση δεν επιτευχθεί εκλογή ή η συνεδρίαση ματαιωθεί, επειδή δεν υπήρξε απαρτία, διενεργείται τρίτη συνεδρίαση κατά την οποία εκλέγεται αυτός που θα λάβει το μεγαλύτερο αριθμό ψήφων και σε περίπτωση ισοψηφίας, διενεργείται κλήρωση.
5. Κάθε απόφαση σχετική με την εκλογή του δημάρχου υποβάλλεται μέσα σε προθεσμία δύο (2) ημερών στον Ελεγκτή Νομιμότητας, ο οποίος αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από προσφυγή ενός δημότη Δήμου ελέγχει τη νομιμότητά της και εκδίδει απόφαση μέσα σε πέντε (5) ημέρες το αργότερο, αφότου την έλαβε. Αν ο Ελεγκτής Νομιμότητας ακυρώσει την εκλογή του δημάρχου, οι σύμβουλοι συνέρχονται πάλι για να εκλέξουν τον δήμαρχο πέντε (5) ημέρες μετά την περιέλευση της ακυρωτικής αποφάσεως στο Δήμο.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Παντελής Μουρτζανός, επικεφαλής του συνδυασμού «Αμάρι- Νέα Πορεία», εξελέγη δήμαρχος στον Δήμο Αμαρίου στις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου με ποσοστό 52,77% (2.613 ψήφοι)έναντι 47,23% (2.339 ψήφοι) του αντιπάλου του Στέφανου Σημαντήρα, επικεφαλής του συνδυασμού «Αμάρι-Εμπειρία-Συνέπεια-Αποτελεσματικότητα-Πολιτισμός».
Πάντως, ο Στέφανος Σημαντήρας, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας, προκειμένου να ικανοποιηθεί και το δεύτερο αίτημα του συνδυασμού του, που αφορά την ακύρωση των εκλογών και προσφυγή εκ νέου στις κάλπες στον Δήμο Αμαρίου.
Και ο κ.Μουρτζανός όμως με τα μέλη του συνδυασμού του φέρονται να συζητούν με τους νομικούς τους συμβούλους, προκειμένου και εκείνοι από την πλευρά τους να προσφύγουν στο ΣτΕ για να ακυρωθεί η απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Χανίων.
Τι αναφέρεται στο σκεπτικό της απόφασης
Στο σκεπτικό της απόφασής τους, οι δικαστές του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Χανίων, αναφέρουν μεταξύ άλλων:
«Επειδή, με τα ανωτέρω δεδομένα και τις διατάξεις που παρατέθηκαν και ερμηνεύθηκαν, λαμβάνοντας υπόψη:
α) Ότι οι Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις Περιφερειών συγκροτούνται από την επιτελική τους Υπηρεσία και της Αστυνομικές Διευθύνσεις Νομών της περιφέρειάς τους (άρθρο 14 παρ. 4 του Ν. 2800/2000).
β) Ότι, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 14 του Ν. 2800/2000, οι Αστυνομικές Διευθύνσεις Νομών ασκούν μέσα στα όρια του νομού, το σύνολο των αστυνομικών αρμοδιοτήτων, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 8 του ιδίου νόμου.
γ) Ότι η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Περιφέρειας Κρήτης συγκροτείται, πέραν του Επιτελείου της, από τέσσερις Αστυνομικές Διευθύνσεις, μεταξύ των οποίων η Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης, που εδρεύει στο Δήμο Ρεθύμνης (άρθρο 1 παρ. 1 του Π.Δ. 112/2008 και άρθρο 2 παρ. 1 του αυτού Π.Δ.).
δ) Ότι, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 2 του Π.Δ. 112/2008, η Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης ασκεί στην περιοχή της δικαιοδοσίας της, το σύνολο των αστυνομικών αρμοδιοτήτων, όπως αυτές καθορίζονται με τις διατάξεις του άρθρου 8 του Ν. 2800/2000.
ε) Ότι, όπως, σαφώς, προκύπτει από το συνδυασμό των άρθρων 14 παρ. 5 του Ν. 2800/2000 και 2 παρ. 1 του Π.Δ. 112/2008, η περιοχή της τοπικής δικαιοδοσίας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ρεθύμνης εκτείνεται μέσα στα όρια του νομού Ρεθύμνης.
στ) Ότι, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 1 του Π.Δ. 112/2008, στην Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης υπάγονται διοικητικά Υπηρεσίες [α. Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ρεθύμνου. β. Αστυνομικό Τμήμα Ρεθύμνου. γ. Τμήμα Τροχαίας Ρεθύμνου. δ. Τμήμα Τουριστικής Αστυνομίας Ρεθύμνου. ε. Αστυνομικό Τμήμα Ανωγείων. στ. Αστυνομικό Τμήμα Γεροποτάμου. ζ. Τμήμα Ασφαλείας Γεροποτάμου η. Αστυνομικό Τμήμα Λάμπης. θ. Αστυνομικό Τμήμα Λαππαίων.ι. Αστυνομικό Τμήμα Σιβρίτου. ια. Αστυνομικό Τμήμα Κουλούκωνα.], που εδρεύουν όχι μόνο στο Δήμο Ρεθύμνης αλλά και στους λοιπούς Δήμους του Νομού Ρεθύμνης, όπως στο Δήμο Ανωγείων, στο Δήμο Γεροποτάμου και ήδη Δήμο Μυλοποτάμου, στο Δήμο Λάμπης και ήδη Δήμο Αγίου Βασιλείου και στο Δήμο Σιβρίτου και ήδη Δήμο Αμαρίου (βλ. άρθρο 1 παρ. 2 περ. 41 του Ν. 3852/2010 σχετικά με τους συνιστώμενους στο Νομό Ρεθύμνης Δήμους).
ζ) Ότι οι διευθυντές των Αστυνομικών Διευθύνσεων ασκούν τις οριζόμενες στο άρθρο 17 του Π.Δ. 112/2008 αρμοδιότητες στις Υπηρεσίες της δικαιοδοσίας τους, καθώς και στην περιφέρεια της δικαιοδοσίας τους.
η) Ότι, ειδικότερα, ο διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ρεθύμνης ασκεί τις οριζόμενες στο άρθρο 17 του Π.Δ. 112/2008 αρμοδιότητες όχι μόνο στο Δήμο Ρεθύμνης, όπου εδρεύει η Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης, αλλά και σε όλη την περιφέρεια της δικαιοδοσίας του, ήτοι σε όλο το Νομό Ρεθύμνης και άρα σε όλους τους Δήμους του εν λόγω Νομού (Δήμοι Ρεθύμνης, Μυλοποτάμου, Αμαρίου, Αγίου Βασιλείου και Ανωγείων) στους οποίους, άλλωστε, εδρεύουν Υπηρεσίες που υπάγονται διοικητικά στην Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης.
θ) Ότι με την 7/03-05-2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρεθύμνου, ανακηρύχθηκαν οι συνδυασμοί των υποψηφίων δημάρχων, δημοτικών συμβούλων, συμβούλων Τοπικών Κοινοτήτων και εκπροσώπων Τοπικών Κοινοτήτων του Δήμου Αμαρίου Ρεθύμνης για τη διενέργεια των εκλογών της 18ης Μαΐου 2014.
ι) Ότι, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 7 του Ν. 3852/2010 και την υπ’ αριθ. 14 εγκύκλιο (αριθ. πρωτ.:15641/17-04-2014) του υπουργείου Εσωτερικών για τη διενέργεια των εκλογών της 18ης Μαΐου 2014 για την ανάδειξη των δημοτικών αρχών, οι αξιωματικοί των σωμάτων ασφαλείας δεν πρέπει να έχουν υπηρετήσει στα διοικητικά όρια του Δήμου, όπου θα θέσουν υποψηφιότητα εικοσιτέσσερις (24) μήνες πριν την ημερομηνία ανακήρυξης των υποψηφίων, δηλαδή, δεν πρέπει να έχουν υπηρετήσει μετά τις 02-05-2012.
ια) Ότι ο πρώτος των καθ’ ων η ένσταση (Παντελεήμων Μουρτζανός), επικεφαλής του συνδυασμού «Αμάρι – Νέα Πορεία», ανακηρύχθηκε ως δήμαρχος του Δήμου Αμαρίου Ρεθύμνης με την 14/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρεθύμνου κατά τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014.
ιβ) Ότι ο πρώτος των καθ’ ων η ένσταση (Παντελεήμων Μουρτζανός), αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας, ήτοι σώματος σφαλείας, υπηρέτησε από 17-07-2012 έως 01-03-2013 ως Διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ρεθύμνης, το Δικαστήριο κρίνει ότι συντρέχει στο πρόσωπο του πρώτου των καθ’ ων η ένσταση (Παντελεήμονος Μουρτζανού), επικεφαλής του συνδυασμού «Αμάρι – Νέα Πορεία» και εκλεγέντος δημάρχου του Δήμου Αμαρίου Ρεθύμνης κατά τις δημοτικές εκλογές της 18ης Μαΐου 2014, το κώλυμα εκλογιμότητας του άρθρου 14 παρ. 1 και 7 του Ν.3852/2010, καθώς, με την ιδιότητα του αξιωματικού σώματος ασφαλείας, ήτοι της Ελληνικής Αστυνομίας, υπηρέτησε από 17-07-2012 έως 01-03-2013 ως διευθυντής της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ρεθύμνης, ασκώντας τις εκ του νόμου οριζόμενες αρμοδιότητές του στην περιφέρεια της δικαιοδοσίας του, ήτοι σε όλο το Νομό Ρεθύμνης και άρα σε όλους τους Δήμους του εν λόγω Νομού (Δήμοι Ρεθύμνης, Μυλοποτάμου, Αμαρίου, Αγίου Βασιλείου και Ανωγείων) στους οποίους, άλλωστε, εδρεύουν Υπηρεσίες που υπάγονται διοικητικά στην Αστυνομική Διεύθυνση Ρεθύμνης.
Συνεπώς, ο πρώτος των καθ’ ων η ένσταση υπηρέτησε εντός του κρίσιμου χρονικού διαστήματος των είκοσι τεσσάρων μηνών πριν από την ημερομηνία της ανακήρυξης των υποψηφίων, η οποία έλαβε χώρα στις 03-05-2014 με την 7/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρεθύμνου, στα διοικητικά όρια όλων των Δήμων του Νομού Ρεθύμνης και άρα και του Δήμου Αμαρίου όπου υπέβαλε υποψηφιότητα, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα από τους ενιστάμενους, κατ’ απόρριψη δε ως αβασίμων των αντιθέτων ισχυρισμών των καθ’ ων.
Κατόπιν τούτων, πρέπει να ακυρωθεί η εκλογή του πρώτου των καθ’ ων η ένσταση (Παντελεήμονος Μουρτζανού) ως δημάρχου Αμαρίου, χωρίς τούτο να επιφέρει την ακύρωση των εκλογών στον εν λόγω Δήμο, σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά σε προηγούμενη σκέψη (υπ’ αριθ. 9), κατ’ απόρριψη ως αβασίμων των αντιθέτων ισχυρισμών των ενιστάμενων, και να αναδειχθεί ο δήμαρχος Αμαρίου κατά τη διαδικασία του άρθρου 60 του Ν. 3852/2010, ενώ παρέλκει η εξέταση των όσων περαιτέρω προβάλλουν οι ενιστάμενοι ως αλυσιτελών.
13. Επειδή, κατ’ ακολουθίαν, πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή η ένσταση, ως βάσιμη, να ακυρωθεί η 14/2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρεθύμνου, κατά το μέρος της που αφορά στην εκλογή του πρώτου των καθ’ ων η ένσταση Παντελεήμονος Μουρτζανού ως δημάρχου του Δήμου Αμαρίου Ρεθύμνης και να εκλεγεί δήμαρχος στον ως άνω Δήμο ο ορισθησόμενος κατά τη διαδικασία του άρθρου 60 του Ν. 3852/2010.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Δέχεται εν μέρει την ένσταση.
Ακυρώνει τη 14/03-06-2014 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ρεθύμνου, κατά το μέρος της που αφορά στην ανακήρυξη της εκλογής του πρώτου των καθ’ ων η ένσταση Παντελεήμονος Μουρτζανού ως δημάρχου του Δήμου Αμαρίου Ρεθύμνης.
Αποφαίνεται ότι δήμαρχος Αμαρίου εκλέγεται ο ορισθησόμενος σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπουν οι διατάξεις του άρθρου 60 του Ν. 3852/2010 μεταξύ των συμβούλων του επιτυχόντος συνδυασμού «Αμάρι – Νέα Πορεία».