Με στόχο να παραδώσουν στην κυκλοφορία τον ανισόπεδο κόμβο Αμαρίου έως τις 15 του προσεχούς Ιουλίου, ξεκίνησαν τις εργασίες τους τα συνεργεία του νέου εργολάβου, που τοποθετήθηκαν και «έπιασαν δουλειά».
Βασική επιδίωξη είναι να καλυφθεί το μεγάλο χρονικό διάστημα που χάθηκε τον χειμώνα που πέρασε, κατά τη διάρκεια της αλλαγής αναδόχου, διαδικασία, η οποία προκάλεσε χρονοβόρα στασιμότητα στην εξέλιξη της κατασκευής.
Η τακτική που ακολουθείται τις τελευταίες ημέρες, που είδαμε να επανέρχεται εργοτάξιο στο σημείο του «πολύπαθου» έργου, είναι να μην υπάρξει η παραμικρή καθυστέρηση στην εξέλιξη των εργασιών και να ακολουθηθεί το χρονοδιάγραμμα που σχεδιάστηκε, ώστε να ολοκληρωθεί επιτέλους ο οδικός κόμβος.
Τους στόχους αυτούς περιέγραψε μιλώντας στην εφημερίδα μας ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης κ. Γιώργος Αγαπάκης, δηλώνοντας μάλιστα, ότι «Όλες οι εργασίες που θα ακολουθήσουν δεν θα επηρεάσουν καθόλου τη ροή της κυκλοφορίας επί του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης ή μέσα στην πόλη του Ρεθύμνου».
Συγκεκριμένα, τις τελευταίες δύο ημέρες τα συνεργεία κατασκευάζουν τους δύο βόρειους οδικούς κλάδους που θα κατευθύνουν την κυκλοφορία από τον Β.Ο.Α.Κ. στην πόλη και αντίστροφα, με σύνδεσή τους επί της παλαιάς εθνικής οδού στο ύψος των Μισιρίων.
Στη συνέχεια θα διακοπεί η κυκλοφορία στο νότιο μέρος του ΒΟΑΚ για να κατασκευαστούν τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας στη συγκεκριμένη πλευρά του και οι δύο αντίστοιχοι κλάδοι σύνδεσης της νέας με την παλαιά εθνική οδό.
Στο διάστημα αυτό η κυκλοφορία από και προς το Ηράκλειο ή Χανιά θα γίνεται κανονικά από το βόρειο τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. με τη ροή από και προς την πόλη του Ρεθύμνου να γίνεται πλέον από τους νέους βόρειους κλάδους στα Μισίρια, καθώς η σημερινή είσοδος και έξοδος στο ύψος της περιοχής Περιβόλια, λίγο πιο πάνω από το γηροκομείο, θα κλείσει.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, για το οποίο μας ενημέρωσε ο κ. Αγαπάκης, όταν ολοκληρωθούν πλήρως τα έργα στη νότια πλευρά του κόμβου, θα διοχετευθεί η κυκλοφορία από το συγκεκριμένο τμήμα για να διαμορφωθεί αντίστοιχα και το βόρειο μέρος της ροής Ηράκλειο – Χανιά και αντίστροφα.
Σύμφωνα με τον διευθυντή Συγκοινωνιακών Έργων του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης «Υπάρχει εμπιστοσύνη» στον νέο εργολάβο, ότι θα ολοκληρώσει τον ανισόπεδο κόμβο Αμαρίου και επιτέλους θα δοθεί στην κυκλοφορία ένα αναβαθμισμένο και σύγχρονο νέο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης και μάλιστα μέσα στους επόμενους δύο μήνες.