Επίσης, μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί μέρος του έργου υπογειοποίησης των δικτύων της ΔΕΗ και στο τμήμα που έχουν προχωρήσει οι εργασίες απομένει να ολοκληρωθούν οι συνδέσεις μεταξύ του νέου υποσταθμού και των πολυκατοικιών της περιοχής.
Πάντως, η εκτέλεση των εργασιών έχει προκαλέσει κυκλοφοριακά προβλήματα και ταλαιπωρία για οδηγούς, πεζούς, κατοίκους και επαγγελματίες, καθώς στα ψηλά σημεία της οδού Κουρμούλη έχει διανοιχθεί το μεγαλύτερο μέρος του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα η κίνηση των οχημάτων να γίνεται μετ’ εμποδίων και η περιοχή να είναι «πλημμυρισμένη» από χώματα και λάσπες. Οι βροχές των τελευταίων ημερών επιδείνωσαν την κατάσταση, καθώς υποχωρούν το χώμα και το χαλίκι που έχουν τοποθετηθεί ως προσωρινή λύση για να καλυφθούν οι τομές, με αποτέλεσμα κατά μήκος του δρόμου να δημιουργούνται μεγάλες λακκούβες και οι οδηγοί να κάνουν ελιγμούς για να αποφύγουν τα επικίνδυνα σημεία.
Σύμφωνα με την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ρεθύμνου, ο εργολάβος πρόκειται άμεσα να τοποθετήσει τσιμεντοκονίαμα ή ασφαλτικό, ως πιο μόνιμη λύση, επομένως εκτιμάται ότι οι συνθήκες θα βελτιωθούν. Αυτό ζητούν και οι κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι τονίζουν στην εφημερίδα μας πως κατανοούν μεν τα προβλήματα που προκύπτουν όταν κατασκευάζεται ένα μεγάλο έργο, όμως ζητούν από την δημοτική αρχή να μεριμνήσει για την άμεση αποκατάσταση των προβληματικών σημείων, καθώς επισημαίνουν πως ειδικά τις μέρες που βρέχει είναι αδύνατον να μπουν ή να βγουν από τα σπίτια τους.
Μετά τις γιορτές η κατασκευή των πεζοδρομίων
Σε ό,τι αφορά το έργο της ανάπλασης, με βάση τον σχεδιασμό της τεχνικής υπηρεσίας και του εργολάβου, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων θα ξεκινήσει η κατασκευή των νέων πεζοδρομίων.
Η ανάπλαση της οδού Κουρμούλη, που αποτελεί βασική αρτηρία για την πόλη, καθώς αποτελεί καθημερινά την είσοδο και έξοδο δεκάδων οχημάτων τόσο από τον Αγιοβασιλειώτικο δρόμο όσο και από την Εθνική Οδό, θα γίνει στα πρότυπα των αναπλάσεων που έχουν ολοκληρωθεί σε κεντρικούς δρόμους του Ρεθύμνου με μεγάλα πεζοδρόμια, ποδηλατοδρόμους και φωτισμό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη μελέτη, το πλάτος του δρόμου θα κυμαίνεται από εξίμισι έως οκτώ μέτρα, η στάθμευση των οχημάτων θα γίνεται από τη μια πλευρά, ενώ θα δημιουργηθούν ασφαλείς συνθήκες στις διαβάσεις των πεζών. Φυσικά, περιλαμβάνεται αστικός εξοπλισμός, αλλά και δενδροφύτευση.
Πρόκειται για ένα δρόμο μήκους 2,5 χλμ., σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή με επικίνδυνο οδόστρωμα από πλευράς κλίσεων και ορατότητας και βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη πεζοδρομίων.