Δημοτική αρχή και ΚΤΕΛ έχουν κάνει από κοινού ένα πλάνο προκειμένου να επεκτείνουν την αστική συγκοινωνία περιμετρικά της πόλης, ώστε να εξυπηρετήσουν τους κατοίκους της Καλλιθέας, του Μασταμπά, του Κουμπέ και της Σαρακίνας, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην μείωση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Ωστόσο, τους τελευταίους τρεις μήνες το θέμα παραμένει στάσιμο και οι δύο πλευρές αν και εκφράζουν διάθεση συνεργασίας εν τούτοις μέχρι στιγμής δεν μπορούν να προσδιορίσουν ούτε χρονικά αλλά ούτε και πρακτικά το σχεδιασμό αυτό.
Μέσα σε αυτή την εβδομάδα έχει κλειστεί ένα νέο ραντεβού με το προεδρείο του ΚΤΕΛ, τους τεχνικούς συμβούλους, τον δήμαρχο, τον αντιδήμαρχο και μέλη του γραφείου κυκλοφοριακών θεμάτων, προκειμένου να επιλύσουν ζητήματα τεχνικά αλλά και οικονομικά και να καταλήξουν στους όρους και τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί η αστική συγκοινωνία.
Σε επικοινωνία που είχε η εφημερίδα μας με τον αντιπρόεδρο του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης, υπεύθυνο για τον νομό Ρεθύμνου Γιώργο Χατζηδάκη ξεκαθάρισε ότι το θέμα βρίσκεται ακόμα στο στάδιο των διαβουλεύσεων: «Βρισκόμαστε ακόμα στη φάση της διαπραγμάτευσης. Περιμένουμε να κάνουμε μια συνάντηση με τον Δήμο παρουσία και του δημάρχου, προκειμένου να θέσουμε στο τραπέζι της συζήτησης κάποια θέματα. Από άποψη μελέτης εμείς σαν ΚΤΕΛ είμαστε έτοιμοι, ωστόσο εκκρεμούν κάποια ζητήματα για τη συνεργασία μας με τον Δήμο Ρεθύμνου. Όλα όμως είναι στη φάση σχεδιασμού, χωρίς να έχουμε καταλήξει σε συμφωνία. Ότι αποφασίσουμε στη συνάντηση θα πρέπει να τεθεί υπόψιν του δημοτικού συμβουλίου για να ληφθεί η οριστική απόφαση έτσι ώστε να γίνουν όλα σωστά και νόμιμα. Η διάθεση συνεργασίας του ΚΤΕΛ με το δήμο είναι δεδομένη» τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
Από την πλευρά του ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Ν. Κονταξάκης επανέλαβε την αναγκαιότητα ενίσχυσης και επέκτασης της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη του Ρεθύμνου εκτιμώντας ότι στην επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου θα ψηφιστεί για να μπορέσει άμεσα να εφαρμοστεί: «Έχουμε ένα ραντεβού με το ΚΤΕΛ μέσα στην εβδομάδα.
Η επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στις συνοικίες, στα αστικά και περιαστικά σημεία της πόλης που αναπτύσσονται, είναι απαραίτητο στοιχείο γιατί εντάσσεται στην συνολικότερη λογική που έχει σαν στόχο πολεοδομικά η πόλη μας μέσα από τις μελέτες τόσο του Θάνου Βλάσου όσο και την κυκλοφοριακή μελέτη του Τίλη. Η αστική συγκοινωνία είναι ένα απαραίτητο μέσο για να λειτουργήσει η πόλη, όπως έχει σχεδιαστεί μέσα από τις μελέτες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που υπάρχουν μέσα από την βιώσιμη κινητικότητα. Έχουμε κάνει επανειλημμένες επαφές με το ΚΤΕΛ και τους τεχνικούς του συμβούλους, από τις οποίες έχει προκύψει η αναγκαιότητα της αστικής συγκοινωνίας. Επίσης υπάρχει νόμος που καθορίζει τις σχέσεις του ΚΤΕΛ σαν μια επιχείρηση και του μεταφορικού έργου που επιτελεί για τους δήμους και στα πλαίσια αυτού του νομικού πλαισίου θα είναι και οι σχέσεις του δήμου Ρεθύμνου με το ΚΤΕΛ. Εμείς θέλουμε να δούμε και θέματα που έχουν να κάνουν και με την υπάρχουσα συγκοινωνία. Στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο πιστεύω ότι το θέμα θα ‘ναι ώριμο για να ψηφιστεί».
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που είχε γίνει μέσα στο καλοκαίρι και την αναγνωριστική διαδρομή που είχε πραγματοποιηθεί οι στάσεις θα είναι σε μικρές, ικανές αποστάσεις, και δεν θα ξεπερνούν τα 500 μέτρα η μια με την άλλη. Παράλληλα, δεν έχει ακόμη καθοριστεί το αντίτιμο του εισιτηρίου, ωστόσο όπως έχει αναφέρει ο αντιδήμαρχος και υπεύθυνος των κυκλοφοριακών θεμάτων κ. Κονταξάκης ο στόχος είναι αυτός, να είναι όσο γίνεται μικρότερο, προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο στόχος που δεν είναι άλλος από το να υπάρχει ένα ισχυρό κίνητρο για να χρησιμοποιούν το δυνατό περισσότεροι δημότες την αστική συγκοινωνία.
Δύο οι δράστες του εμπρησμού στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου
Δύο άτομα φέρεται να κρύβονται πίσω από την φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου, στον επαρχιακό δρόμο...