Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση», θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 10 Απριλίου 2016, στην Αλεξανδρούπολη.
Ο κατάλογος ανακοινώσεων, που υποβλήθηκαν έως τις 17 Μαρτίου, είναι ο παρακάτω:
1. Ο μετασχηματιστικός ρόλος του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
2. Τοπική ιστορία, βιομηχανικά κτίρια, παλαιές και νέες χρήσεις στη γειτονιά του 7ου Γυμνασίου Βόλου.
3. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την επαγγελματική τους ανάπτυξη και το ρόλο της επιμόρφωσης.
4. Η επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, μέσα από το πρίσμα των υψηλής ποιότητας χαρακτηριστικών της.
5. H εφαρμογή του θεσμού mentoring στο πλαίσιο του προγράμματος «Συνεργάτης Τάξης».
6. Αντιλήψεις και στάσεις γονέων – κηδεμόνων σε θέματα σχολικής βίας και εκφοβισμού σε διαπολιτισμικό σχολικό περιβάλλον.
7. Αξιολόγηση Διδακτικού Πακέτου για το Μάθημα της Μουσικής της Γ’ Γυμνασίου.
8. Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στην ελληνική μειονότητα της Κωνσταντινούπολης.
9. Αξιολόγηση εκπαιδευτών Δημοσίου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης απόν τους καταρτιζόμενους.
10. Από την μειονοτική στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Κρατικές πολιτικές πάνω στην εκπαίδευση των Θρακιωτών μειονοτικών μουσουλμάνων μαθητών κατά την περίοδο 1995 – 2015.
11. Γραμματισμός και ενδυνάμωση ταυτοτήτων: Μία παιδαγωγική παρέμβαση σε μαθητές από τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.
12. Δημιουργικές συν – εργασίες: από την εικαστική πράξη στη δημιουργική γραφή.
13. Διαπολιτισμική συνάντηση της Ελλάδας στη Μεσόγειο.
14. Ένταξη και αποκλεισμός: το σύστημα αξιολόγησης μαθητών στο δημοτικό σχολείο.
15. Η αξιολόγηση της προβληματικής συμπεριφοράς των μαθητών λυκείου από τους καθηγητές.
16. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα – μια διαχρονική παρουσίαση.
17. Η αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και η συμβολή του στη διαχείριση της σχολικής τάξης.
18. Η σχολική ζωή σε ταινία μικρού μήκους.
19. Η διαπολιτισμικότητα στα διδακτικά εγχειρίδια Ιστορίας: Το βιβλίο Ιστορίας ΣΤ’ Δημοτικού.
20. Σύγχρονες μορφές ηγεσίας που προωθούν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Ο ρόλος του διευθυντή σχολείου.
21. Επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης Σχολικής Μονάδας Κέρκυρας.
22. Αυτοαξιολόγηση σχολείου: από την εθελοντική εμπλοκή στην άρνηση συμμετοχής.
23. Θεωρητική επισκόπηση της αυτοαξιολόγησης.
24. Μουσική Αγωγή και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών του 2011.
25. Ο διευθυντής σχολείου και ο Σχολικός Σύμβουλος ως αποτελεσματικοί ηγέτες των εκπαιδευτικών διεργασιών.
26. Ο θεσμός της αξιολόγησης στην Ελλάδα-διαχρονική παρουσίαση.
27. Ο κύκλος μάθησης του d. Kolb σχέδιο μαθήματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
28. Ο ρόλος του διευθυντή και η διοίκηση εκπαιδευτικής μονάδας.
29. Οι απεικονίσεις των φύλλων στα γλωσσικά εγχειρίδια του μειονοτικού σχολείου.
30. Παρατήρηση και Αξιολόγηση διδασκαλίας: Μια μελέτη Περίπτωσης.
31. Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων για το Δημοτικό: Αγαπώ και συστήνω τον τόπο μου.
32. Σε ποιο βαθμό οι ηγετικές/διοικητικές ικανότητες των διευθυντικών στελεχών των Σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζονται ή/και διαφοροποιούνται από τα δημογραφικά στοιχεία.
33. Στρατηγικές κατανόησης γραπτού λόγου στον Οδηγό για τον Εκπαιδευτικό των νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών Νέας Ελληνική Γλώσσας και Ξένων Γλωσσών: συγκριτική μελέτη.
34. Σύστημα Πρόσληψης Εκπαιδευτικών – Προτεινόμενες αλλαγές και εκσυγχρονισμός.
35. Σχέδιο οργάνωσης των διοικητικών εργασιών με τη χρήση των ΤΠΕ.
36. Το δικαίωμα του παιδιού στην πόλη: project παιδαγωγικής προσέγγισης του αστικού πολιτισμού.
37. Παράγοντες που επηρεάζουν την επίδοση των δίγλωσσων μαθητών στις μικτές τάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
38. Πρόταση ατομικής αξιολόγησης διδασκαλίας και κριτική διερεύνηση των χαρακτηριστικών μίας ολοκληρωμένης παρατήρησης διδασκαλίας για διαμορφωτικούς σκοπούς.
39. Η Αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας ως ανατροφοδοτικός και υποστηρικτικός μηχανισμός στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα: Ανασκόπηση συναφών ερευνών.
40. Σχολική κουλτούρα ή κουλτούρες στα μουσικά σχολεία.
41. Ο φασισμός θεραπεύεται με το διάβασμα. Και ο ρατσισμός, με το ταξίδι.
42. Αξιολογική αποτίμηση περιεχομένων του βιβλίου «Οδηγός Νηπιαγωγού» σε σχέση με το ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ.
43. Αξιολόγηση Διδακτικού Πακέτου για το Μάθημα της Μουσικής της Β’ Γυμνασίου.
Να σημειωθεί ότι έχει δοθεί παράταση υποβολής τίτλων και περιλήψεων εισηγήσεων έως τη Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016.