Εντείνονται με κάθε τρόπο οι πιέσεις της Διοίκησης του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης προς τον εργολάβο που έχει αναλάβει το έργο κατασκευής του ανισόπεδου κόμβου Αμαρίου θέτοντας σαφή χρονοδιαγράμματα και περιορισμούς ως προς την περάτωσή του.
Σύμφωνα με αυτά ο εργολάβος καλείται μέχρι το τέλος του Απριλίου και πριν την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου να έχει ολοκληρώσει και να έχει παραδώσει στην κυκλοφορία το κύριο κομμάτι του έργου, που αφορά στην εθνική οδό Χανίων-Ηρακλείου, καθώς και όλες τις εξόδους της. Η ανησυχία είναι διάχυτη υπό τον φόβο να μην επαναληφθούν περυσινά φαινόμενα με ουρές ταλαιπωρίας των διερχόμενων οδηγών, που έμεναν επί αρκετή ώρα ακινητοποιημένοι μιας και το έργο είχε «κόψει» στα δυο την Κρήτη.
Συγκεκριμένα, στη δεύτερη κατά σειρά συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες στο Ρέθυμνο με το Δ.Σ. του ΟΑΚ και τους εμπλεκόμενους στο έργο δόθηκαν σαφής οδηγίες για επίσπευση των εργασιών τις επόμενες κιόλας ημέρες, προκειμένου άμεσα να γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας για να κατασκευαστεί ο κεντρικός πυρήνας του έργου επί της εθνικής οδού, όπου και υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία των οχημάτων.
Τα μέλη του ΟΑΚ έχουν θέσει υπό στενή παρακολούθηση τον εργολάβο θέτοντας χρονοδιαγράμματα ημερησίως δίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο έργο που πλέον είναι υπό την εποπτεία τους. Ένα έργο το οποίο έχει ταλανίσει το Ρέθυμνο από το 2008, οπότε και δημοπρατήθηκε με συνολικό προϋπολογισμό. Έξι χρόνια μετά έχει γίνει μόλις το 50% των εργασιών με τη διοίκηση του Οργανισμού Ανάπτυξης να προσπαθεί με κάθε τρόπο το σύνολο του έργου να ολοκληρωθεί και να περατωθεί μέχρι και τον Ιούνιο.
Σημειώνεται ότι στον κόμβο Αμαρίου εκτός από τα συνεργεία του εργολάβου, εργάζονται και τα συνεργεία της ΔΕΥΑΡ που εκτελούν το έργο της εκτροπής του τρίδυμου αγωγού ύδρευσης επί της εθνικής οδού στο ύψος των Μισιρίων.