ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ KUONI NORDIC
Αναμένεται αύξηση 5% στις αφίξεις τουριστών από τις Σκανδιναβικές χώρες
Σε δέκα ξενοδοχεία του Ρεθύμνου τα βραβεία Customer’s Choice
Την πρωτιά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών κατακτά φέτος ο τοπικός τουριστικός προορισμός, καθώς τα στοιχεία των αφίξεων καταδεικνύουν πρωτιά του Ρεθύμνου στις επιλογές διακοπών των τουριστών, που προέρχονται από τις συγκεκριμένες χώρες του Ευρωπαϊκού βορρά.
Αυτό τόνισαν χθες εκπρόσωποι του Σκανδιναβικού τουριστικού πρακτορείου Kuoni Nordic κατά την ετήσια τελετή βράβευσης των ξενοδοχείων από το Ρέθυμνο και την Ανατολική Κρήτη, τα οποία πρώτευσαν στην αξιολόγηση που έγινε από τους περσινούς επισκέπτες του νησιού, οι οποίοι προέρχονταν από την Σουηδία, τη Νορβηγία, τη Δανία, την Φιλανδία και την Ισλανδία.
Όπως δήλωσε ο διευθυντής του Εμπορικού Τμήματος του Kuoni Nordic κ. Τάκης Φιλιπόπουλος «είναι γεγονός, ότι οι Σκανδιναβοί προτιμούν την Ελλάδα και ειδικά την Κρήτη. Το μεγαλύτερο ποσοστό τους κάνουν διακοπές στην Κρήτη. Ακόμα και τα δύσκολα χρόνια δεν είχαμε ποτέ μειώσεις από την Σκανδιναβία, αλλά μόνο αυξήσεις με αποκορύφωμα πέρσι που είχαμε 10% αύξηση. Φέτος τα μηνύματα είναι πολύ θετικά και υπολογίζουμε η αύξηση να κυμανθεί στο 5%.»
Όπως επισήμανε, ο κ. Φιλοπόπουλος οι Σκανδιναβοί είχαν πάντα ως πρώτη επιλογή την Ελλάδα με τελικό προορισμό την Κρήτη, η οποία υποδέχονταν μαζικές αφίξεις χιλιάδων επισκεπτών, που κατέληγαν σε ξενοδοχεία κυρίως στα Χανιά και στο Ρέθυμνο.
Ακόμα και τα προηγούμενα χρόνια της έντονης οικονομικής κρίσης, η οποία είχε επηρεάσει αρνητικά και τον τουριστικό τομέα, οι Σκανδιναβική ήταν η μόνη αγορά που δεν επηρεάστηκε και αποτέλεσε την ουσιαστική «ανάσα ζωής» για τον τοπικό τουριστικό προορισμό.
Ετησίως καταγράφονταν ποσοστιαία αύξηση των αφίξεων με αποκορύφωμα την περσινή χρονιά, κατά την οποία σημειώθηκε ρεκόρ ύψους 10% σε σχέση με το 2012.
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου κ. Μανώλης Τσακαλάκης, ο οποίος επισήμανε, ότι στην παρούσα χρονική στιγμή το Ρέθυμνο σε σχέση με πέρσι παρουσιάζει νέα αύξηση της τάξης του 7%, ποσοστό, το οποίο θα έχει αυξομειώσεις έως το τέλος της περιόδου, με το τελικό νούμερο να αναμένεται να φτάσει τελικά στο 5% περισσότερο από το 2013.
Σχολιάζοντας τα θετικά δεδομένα από την Σκανδιναβική αγορά ο κ. Φιλιπόπουλος επισήμανε, ότι σε αυτό έχει συμβάλει η Κρητική φιλοξενία, αλλά και η βελτίωση των υποδομών που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια. «Οι υποδομές στην Κρήτη έχουν αναβαθμιστεί πάρα πολύ και ιδιαίτερα στην πόλη του Ρεθύμνου, που έχει ομορφύνει πάρα πολύ» ήταν το σχόλιό του ίδιου.
Απαιτητικοί πελάτες οι Σκανδιναβοί
Με δεδομένο δε, ότι τα τοπικά ξενοδοχεία θα υποδεχθούν τον κύριο όγκο Σκανδιναβών επισκεπτών, θεωρείται ήδη ως μια μεγάλη επιτυχία, η οποία διαμορφώνει ευοίωνη προοπτική για τον μέλλον, αρκεί και το Ρέθυμνο να συνεχίσει να βελτιώνεται σε επίπεδο υποδομών και παροχής υπηρεσιών.
Οι Σκανδιναβοί είναι «απαιτητικοί πελάτες» σημειώνεται με νόημα από τους τουριστικούς παράγοντες, οι οποίοι επισημαίνουν, ότι όλοι οι επιχειρηματίες του κλάδου θα πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή αγώνα αναβάθμισης των δεδομένων με έμφαση στη φιλική συμπεριφορά, την καθαριότητα, τις υπηρεσίες εντός και εκτός ξενοδοχείων, το καλό φαγητό, τις προσιτές τιμές και γενικότερα τη διατήρηση της παράδοσης του Ρεθύμνου στη «ζεστή» φιλοξενία των επισκεπτών του.
Παράλληλα, οι τοπικές Αρχές θα πρέπει να συνεχίσουν με αναπτυξιακό προσανατολισμό στη βελτίωση των υποδομών, αποσκοπώντας στη συνεχή άνοδο της ποιότητας ζωής των κατοίκων, που σημαίνει τρόπο ζωής, τον οποίο βιώνουν και τελικά ανάλογα εκτιμούν οι επισκέπτες μας.
Τα βραβεία Customer’s Choice 2013
Το μεγάλο τουριστικό πρακτορείο Kuoni Nordic ετησίως ζητά από τους πελάτες του συμπλήρωση ειδικού εντύπου αξιολόγησης για τα ξενοδοχεία, στα οποία διαμένουν την περίοδο των διακοπών τους.
Ανάλογα με την τελική βαθμολογία, δίδονται και τα βραβεία Customer’s Choice κάθε χρόνο στα ξενοδοχεία που λαμβάνουν τις υψηλότερες βαθμολογίες ανά κατηγορία.
Ο διευθυντής του Εμπορικού Τμήματος του Kuoni Nordic κ. Φιλιπόπουλος σχετικά ανέφερε, ότι «οι πελάτες μας κάθε χρόνο ζητάνε ένα καλύτερο προϊόν. Εμείς ζητάμε από τους πελάτες μας να μας δώσουν τη γνώμη τους για τα καταλύματα, στα οποία μένουν και δίνουν μια βαθμολογία με βάση την οποία, εμείς βραβεύουμε τα ξενοδοχεία που καταλαμβάνουν τα καλύτερα σκορ. Θέλουμε να δείξουμε μέσα από αυτή την εκδήλωση σε όλους τους ξενοδόχους, ότι πρέπει να προσπαθήσουν και εκείνοι να αναβαθμίσουν τις δικές τους υποδομές και υπηρεσίες και το έχουμε καταφέρει.»
Από την πλευρά του ο πρόεδρος των Ξενοδόχων του Ρεθύμνου κ. Τσακαλάκης τόνισε ότι «είναι θετική διαδικασία για τους ξενοδόχους, διότι επιβραβεύεται η προσπάθειά τους και δημιουργείται μια ευγενή άμιλλα μεταξύ τους, διεκδικώντας την διάκριση. Έτσι όλοι γινόμαστε καλύτεροι και όσοι δεν βραβευτούν τη μια χρονιά θα βραβευτούν την επόμενη.»
Η χθεσινή τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο «Rethymno Mare Resort» στην Σκαλέτα παρουσία της αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνου κυρίας Μαίρης Λιονή, του δημάρχου Ρεθύμνου κ. Γιώργη Μαρινάκη, της αντιδημάρχου Τουρισμού κυρίας Πέπης Μπιρλιράκη – Μαμαλάκη και παραγόντων του Kuoni Nordic και του ξενοδοχειακού κλάδου του Ρεθύμνου, του Ηρακλείου και του Λασιθίου.
Από το Ρέθυμνο βραβεύθηκαν στην κατηγορία έως τριών αστέρων τα ξενοδοχεία Nostalgie με χρυσό μετάλλιο, Melmer με αργυρό μετάλλιο και Marel με χάλκινο.
Στην κατηγορία έως τεσσάρων αστέρων το χρυσό μετάλλιο πήρε το ξενοδοχείο Ammos, με ασημένιο τα ξενοδοχεία Kriti Beach και Fortezza και με χάλκινο το Akti Chara.
Στην κατηγορία έως πέντε αστέρων βραβεύθηκαν με χρυσό το Aquila Rithymna Beach, το ασημένιο το Pilot Beach και το χάλκινο πήρε το Sentido Aegean Perl.
Χθες βραβεύθηκαν επίσης εννέα ξενοδοχεία της ανατολικής Κρήτης και προχθές σε τελετή που έγινε στα Χανιά, βραβεύθηκαν 18 ξενοδοχεία του γειτονικού νομού.
Ο Εμπορικός διευθυντής του Kuoni Nordic κ. Φιλιπόπουλος και ο πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Ρεθύμνου κ. Τσακαλάκης στην έναρξη της χθεσινής τελετής
Από τη χθεσινή τελετή απονομής των βραβείων του Kuoni Nordic