Με σταθερό όραμα τις «Πράξεις Παιδείας και Πολιτισμού», το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» προσκαλεί τους μαθητές να εισέλθουν στον κόσμο της θεατρικής δημιουργίας με τη συμμετοχή τους στο θεατρικό του εργαστήρι, προκειμένου να βιώσουν, μέσω της θεατρικής πράξης και γλώσσας, ένα νέο μοντέλο επικοινωνίας, αυτοέκφρασης και συμμετοχής. Σε μια εποχή, όπου ο ρόλος των Tεχνών συρρικνώνεται όλο και περισσότερο στην τυπική εκπαίδευση, το πρώτο δωρεάν On Line Οικουμενικό Σχολείο συνδυάζει την παιδαγωγική σκοπιμότητα με την αισθητική καλλιέργεια, αξιοποιώντας τη θεατρική δημιουργία που προβληματίζει, μορφώνει και ψυχαγωγεί.
Συνενώνοντας τη δυναμική της τεχνολογίας με τη δύναμη της καλλιτεχνικής δημιουργίας, την υποκριτική, τον αυτοσχεδιασμό, τον χορό και την κίνηση το Οικουμενικό Σχολείο «Αθηνά» εισάγει στην εκπαιδευτική διαδικασία ένα πολύτιμο εργαλείο Eκπαίδευσης και Πολιτισμού, που προάγει ταυτόχρονα τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, τη μελέτη, τις επικοινωνιακές ικανότητες και τη συνεργατικότητα. Τη διδασκαλία του θεατρικού τμήματος και τη σκηνοθεσία των θεατρικών παραστάσεων πραγματοποιεί ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και καθηγητής σκηνικής ερμηνείας κ. Γεννάδιος Πάτσης.
Το πρώτο δωρεάν On Line Οικουμενικό Σχολείο, που μέχρι σήμερα προσφέρει σε χιλιάδες μαθητές, γονείς και δασκάλους τα μοναδικά οφέλη της on line Εκπαίδευσης, επεκτείνει την κοινωνική και πολιτιστική του δράση, επενδύοντας στην πολυδιάστατη συμβολή του θεάτρου. Παρέχοντας ήδη με απόλυτη επιτυχία, εντελώς δωρεάν, όλα τα μαθήματα του Δημοτικού σχολείου με διδασκαλία σε video, καθώς και μια μοναδική εκπαιδευτική διαδικασία, μέσω της εφαρμογής ψηφιακών τεχνολογιών και σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας του διαδικτύου, όπως η υπηρεσία chat, εισάγει τα οφέλη της βιωματικής πρόσληψης της γνώσης, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας των μικρών μαθητών, αλλά και την πνευματική και ηθική τους καλλιέργεια. Μέχρι σήμερα, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα του www.arnos.gr ξεπερνούν τα 2,8 εκατομμύρια, με 19 εκατομμύρια προβολές σελίδων, ενώ το ποσοστό συμμετοχής αγγίζει το 75% επί του συνόλου των μαθητών της χώρας, που αντιστοιχεί σε 900.000 χρήστες.