Σειρά δράσεων, που αφορούν στην τουριστική προβολή του νομού αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο της πόλης όσο και της ενδοχώρας του Ρεθύμνου, προγραμματίζει το Επιμελητήριο Ρεθύμνου σε συνεργασία με τους δήμους και την Π.Ε. Ρεθύμνου μέσω μιας προγραμματικής σύμβασης, που τίθεται σε ισχύ από τις επόμενες κιόλας μέρες.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τη σύμβαση αυτή, τα συμβαλλόμενα μέρη κάθε έτος θα καταβάλλουν ένα ποσό, το οποίο θα αξιοποιείται για σκοπούς προώθησης και ανάδειξης του τουριστικού προϊόντος του τόπου.
Σύμφωνα με τη σύμβαση η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου θα διαθέσει το ποσό των 13.000 ευρώ, το Επιμελητήριο 7.000 ευρώ, ο μητροπολιτικός Δήμος Ρεθύμνου 5.000 ευρώ, οι Δήμοι Μυλοποτάμου και Αγίου Βασιλείου 2.500 ευρώ ο καθένας και οι Δήμοι Ανωγείων και Αμαρίου από 1.500 ευρώ.
Σημειώνεται ότι στην προσπάθεια αυτή θα συνεισφέρουν οικονομικά και άλλοι σύλλογοι, ενώ ο στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους φορείς του νομού να συμβάλουν στην προβολή του Ρεθύμνου και στην ανάδειξη των προϊόντων του παράλληλα με τις δράσεις προβολής, που γίνονται από την Περιφέρεια Κρήτης σε κεντρικό επίπεδο.
Μέσα από αυτή τη συνεργασία οι συμβαλλόμενοι φορείς φιλοδοξούν όχι μόνο να διατηρήσουν τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες αλλά με την ενίσχυση της τουριστικής προβολής να κερδίσουν νέες αγορές και να προσελκύσουν τουρισμό από κάθε γωνιά του κόσμου.
Πρόκειται για μια προγραμματική σύμβαση που ουσιαστικά θα προχωρήσει στη χρηματοδότηση συγκεκριμένων δράσεων από κοινού, ανέφερε μιλώντας στα «Ρ.Ν.» ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕΡ Μανόλης Ψαρουδάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ενιαίο φορές για την προβολή και την υποστήριξη του νομού μας. Να συμμετέχουμε όλοι μαζί σε περίπτερα και εκθέσεις, να πάρουμε πρωτοβουλίες από κοινού και να ενδυναμώσουμε με κάθε τρόπο το τουριστικό μας προϊόν. Οι σύλλογοι Ξενοδόχων, Εστίασης, Εμπορικός, Αργυροχρυσοχόων και ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων συγκεντρώνουν περί τις 20.000 ευρώ και συμμετέχουν σε αυτή την προσπάθεια. Για παράδειγμα θα μπορούμε να κάνουμε δράσεις που να αφορούν την επέκταση της τουριστικής περιόδου ή να προσπαθήσουμε να προσελκύσουμε χώρες, που μέχρι σήμερα δεν δείχνουν ενδιαφέρον στον νομό μας. Πρέπει όλοι μαζί οι φορείς να αντιληφθούμε ότι το προϊόν μας είναι ενιαίο και για αυτό πρέπει από κοινού να συμμετέχουμε στην προβολή του».