Με το «1ο Ράλι Σπριντ ΑΣΜΑ» του Λουτρακίου ολοκληρώθηκε το Κύπελλο Χώματος. Διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού και συνοδεύτηκε από αμφίρροπες μάχες σε όλες τις κλάσεις. Ο καιρός ήταν ιδανικός, ενώ η ανάποδη φορά της ειδικής Κινέττας-Λουτρακίου, άρεσε στα περισσότερα πληρώματα, γεγονός που δικαιολογεί το ότι αρκετοί οδηγοί ξαναβρέθηκαν στο μπάκετ μετά από πολύ καιρό.
Από το εν λόγω ράλι δεν έλειψε η ρεθεμνιώτικη συμμετοχή, η οποία συνδυάστηκε με την εξαιρετική επίδοση των Λευτέρη Αλυγιζάκη–Μιχάλη Χατζηδάκη με Mitsubishi Lancer EVO IX. Το ρεθεμνιώτικο πλήρωμα κατέκτησε την 3η θέση, πετυχαίνοντας τον 2ο ταχύτερο χρόνο στο α’ πέρασμα, ενώ στο β’ σκέλος έκοψε ρυθμό, στοχεύοντας στον τερματισμό. Αυτός ήταν ο πρώτος αγώνα του οδηγού με τετρακίνητο αυτοκίνητο στο χώμα.
Από κει και πέρα, εντυπωσιακή επιστροφή στο χώρο των ράλι μετά από 7 χρόνια έκανε ο Λεωνίδας Κύρκος, κερδίζοντας την 1η έκδοση του χωμάτινου σπριντ, όντας ταχύτερος στην μήκους 18.93 χιλιομέτρων ειδική. Ο 5 φορές πρωταθλητής Ελλάδος «τα χρειάστηκε» στο β’ σκέλος, καθώς στα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής το Mitsubishi Lancer Evo IX ξεκίνησε να ρετάρει. Ο πολύπειρος οδηγός είχε την πολύτιμη καθοδήγηση του πρωταθλητή Ελλάδος, Γιώργου Πολυζώη από το δεξί μπάκετ.
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου (Mitsubishi Lancer EVO IX), που θα μπορούσαν να είχαν καταφέρει κάτι καλύτερο, εάν στο α’ σκέλος δεν είχαν εγκλωβιστεί στη σκόνη των Φιλιππίδη-Μαχαίρα, οι οποίοι σταμάτησαν για αλλαγή ελαστικού.
Την πεντάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κλουβάτος-Ανδρέας Βλαχογένης (Mitsubishi Lancer Evo IX) που ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση στο φετινό Κύπελλο Χώματος και οι Πάνος Κωνσταντάκος–Ιωάννης Ραβάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX) που είχαν τετ-α-κε στο πρώτο χιλιόμετρο του αγώνα.