Ένα ακόμα παιγνίδι για την 25η Μαρτίου έλαβε χώρα την Τετάρτη 24 Μαρτίου στο σχολείο μας. Ένας θεσμός που κρατάει από το 2010 και σκοπό έχει οι μαθητές μας να γνωρίσουν την ιστορία της πατρίδας τους μέσα από τη διασκέδαση και το παιχνίδι.
Συμμετείχαν και τα 37 τμήματα του σχολείου μας, που από τις 9:30 ακριβώς ρίχτηκαν στη μάχη για να βρουν το πολυπόθητο τελευταίο σημείο στον πάτο ενός μπαούλου. Μέσα σε 2 ώρες όλοι είχαν καταφέρει να ανακαλύψουν το δικό τους θησαυρό που δεν ήταν άλλος από τη γνώση και τη διασκέδαση!
Βασικός στόχος του παιχνιδιού βασισμένο στο gamification* ήταν να αναπτύξει την ομαδικότητα και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών, με τη βοήθεια νέων τεχνολογιών. Σε αυτό βοήθησαν εργαλεία που είχαμε ήδη στα χέρια μας όπως το webex (τηλεδιάσκεψη) και online quiz (learningApps.org) και online διαδραστικοί χάρτες (leaflet.com).
Επίσης αναπτύχθηκαν εξ’ ολοκλήρου από την αρχή διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστοχώρο του σχολείου, chat για υποστήριξη των ομάδων και δημιουργία multiplayer game σε αρχιτεκτονική Internet of Things (IOT) .
Μπορείτε κι εσείς να παίξετε και να δοκιμάσετε τις γνώσεις ακολουθώντας τον σύνδεσμο που θα βρείτε στην ιστοσελίδα του σχολείου:
https://blogs.sch.gr/1epal-rethymn
* Παιγνιοποίηση ( gamification)ονομάζεται η ενσωμάτωση μηχανισμών παιχνιδιού σε ένα περιβάλλον μη παιχνιδιού. Η πρακτική αυτή αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα παιχνίδι διασκεδαστικό, για να ενισχύσει την εμπλοκή του χρήστη ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο αυτός βρίσκεται κάθε φορά.
Ευαγγελία Σειραγάκη,Διευθύντρια 1ου ΕΠΑΛ Ρεθύμνου