Οι βουλευτές ερωτούν τους αρμόδιους υπουργούς, ανά τομέα και αρμοδιότητα, τα εξής:
1. Γιατί δεν έχει μέχρι σήμερα συγκληθεί από το αρμόδιο υπουργείο και πότε σκοπεύει να συγκροτήσει και να συγκαλέσει την αναγγελθείσα Διυπουργική Επιτροπή;
2. Γιατί δεν προχωράει το υπουργείο στην επαρκή στελέχωση και άρα και στην ουσιαστική λειτουργία της Ειδικής Γραμματείας της ως άνω Επιτροπής;
3. Πότε και πώς σκοπεύει η κυβέρνηση να εντάξει τη λειτουργία του Εθνικού Συμβουλίου Ο.Α. και όλων των εμπλεκόμενων υπουργείων και υπηρεσιών, ώστε να συμβαδίζει με το πλαίσιο αναφοράς του προτεινόμενου Στρατηγικού Σχεδίου;
4. Γιατί το αρμόδιο υπουργείο δεν έχει καλέσει τις Περιφέρειες και τους Δήμους να προβούν στην απαραίτητη κατά τόπους εξειδίκευση των προβλεπομένων δράσεων, συγκροτώντας τοπικά επιχειρησιακά σχέδια οδικής ασφάλειας με βάση τον προτεινόμενο σχεδιασμό και πότε σκοπεύει να το κάνει;
5. Πώς σκοπεύει η κυβέρνηση να αναβαθμίσει το επίπεδο της κυκλοφοριακής εκπαίδευσης στην χώρα, με στόχο την εμπέδωση άλλων αξιακών προτύπων και συμπεριφορών, όχι μόνο μεμονωμένων οδηγών, αλλά και της οικογένειας, της κοινότητας και των δραστηριοποιούμενων φορέων;
6. Γιατί στα πονήματα του υπουργείου Παιδείας «Νέο Σχολείο: Πρώτα ο Μαθητής» και «Πρόταση για το Νέο Λύκειο» δεν υπάρχουν πουθενά στα κείμενα οι φράσεις «Οδική Ασφάλεια» και «Κυκλοφοριακή Αγωγή»; Γιατί δεν επεκτείνεται το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής από τις μικρές τάξεις του Δημοτικού σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες μέχρι την ηλικία των 17 χρόνων, ως οργανικά ενταγμένο μάθημα στην εκπαιδευτική διαδικασία και παραμένει ως εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ευέλικτης ζώνης και στην προαίρεση του εκπαιδευτικού και άλλων παραγόντων, με αποτέλεσμα να μην παρέχεται ουσιαστικά εκπαίδευση στον τομέα αυτό;
7. Σκοπεύουν τα υπουργεία Παιδείας και Εξωτερικών να αξιοποιήσουν θέτοντας υπό την αιγίδα τους αξιόλογες πρωτοβουλίες φορέων και συλλόγων, όπως μεταξύ άλλων και αυτή που αναλαμβάνει και ζητεί εγγράφως βοήθεια, ο Σύλλογος Αρωγής και Αλληλεγγύης Οικογενειών Θυμάτων «ο Άγ. Χριστόφορος» στην Κρήτη, που αφορά σε πανελλήνιο διαγωνισμό παραγωγής οπτικοακουστικού προϊόντος ευαισθητοποίησης από μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές όλων των βαθμίδων στην Ελλάδα και την ομογένεια, με την υποστήριξη τοπικών φορέων;
8. Πώς και πότε σκοπεύει το υπουργείο Άμυνας να εντάξει την Οδική Ασφάλεια στην εκπαιδευτική διαδικασία των στρατευμένων νέων;
9. Πώς ελπίζει το αρμόδιο υπουργείο να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των πολιτών, αν ανέχεται να καταστρατηγείται απόλυτα και σκανδαλωδώς η ειλημμένη υποχρέωση των ιδιωτικών ραδιοτηλεοπτικών συχνοτήτων, που απορρέει από το πλαίσιο ίδρυσης και λειτουργίας τους (ν.2328/95 – ΦΕΚ 159/Α/03.08.1995 – άρθρο 3 – παρ. 21) να αναμεταδίδουν δωρεάν και καθημερινά, μεταξύ άλλων μηνυμάτων κοινωνικού ενδιαφέροντος, και τα μηνύματα που άπτονται των κανόνων και συμπεριφορών Οδικής Ασφάλειας, στις prime time ζώνες ακροαματικότητας και τηλεθέασης; Υπάρχει έλεγχος για την τήρηση αυτής της υποχρέωσης; Ποιος, πώς, κάθε πότε διεξάγει τον έλεγχο αυτό και ποια είναι τα αποτελέσματά του;
Δύο οι δράστες του εμπρησμού στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου
Δύο άτομα φέρεται να κρύβονται πίσω από την φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου, στον επαρχιακό δρόμο...