Σύμφωνα με τον ΣΕΤΕ, «Στόχος του σχεδιασμού αλλά και της εφαρμογής του πλάνου είναι το 2021, ο τουρισμός να ξεπεράσει τα 24 εκατομμύρια ετήσιες αφίξεις, με κατά κεφαλήν δαπάνη περίπου 800 ευρώ. Δηλαδή, να παράγει ετησίως άμεσα έσοδα 18- 19 δισ. ευρώ και συνολικά 48-50 δισ. ευρώ, έναντι 32 δισ. ευρώ το 2012, άρα επιπλέον εννέα μονάδες στο ΑΕΠ της χώρας. Τότε, συνολικά 1 εκατομμύριο θα εργάζονται, άμεσα και έμμεσα, στον τουρισμό, έναντι 680.000, σήμερα».
Προχωρώντας δυναμικά, εν μέσω ύφεσης και συμβάλλοντας όλο και περισσότερο στην αναγέννηση της ελληνικής οικονομίας, ο ελληνικός τουρισμός όχι μόνο παρέμεινε ανθεκτικός αλλά εδραιώθηκε στη συνείδηση τόσο της Πολιτείας όσο και των πολιτών ως ο τομέας της οικονομίας, ο οποίος θα οδηγήσει τη χώρα στην ανάπτυξη τα επόμενα δέκα χρόνια, όπως χαρακτηριστικά τονίστηκε.
Ο διαχειριστικός διευθυντής της McKinsey, Γιώργος Τσόπελας υπογράμμισε ότι η Ελλάδα, για να επιτύχει αυτά τα νούμερα, θα πρέπει να υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 3,3 δισ. ευρώ σε ετήσια βάση, σε υποδομές, ξενοδοχεία, μαρίνες κλπ. Εστιάζοντας στις ξενοδοχειακές κλίνες υπογραμμίστηκε ότι, αν θέλουμε να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο, θα πρέπει οι 770.000 κλίνες που τώρα διαθέτει η χώρα να φτάσουν τις 900.000.
Η μελέτη επικεντρώνεται σε έξι κεντρικούς άξονες, στους οποίους θα πρέπει το αρμόδιο υπουργείο να εστιάσει. Πρόκειται για έξι μορφές τουρισμού («Sun and Beach», «Συνεδριακός Τουρισμός», «City Break», «Πολιτιστικός Τουρισμός», «Ναυτικός Τουρισμός» και «Ιατρικό Τουρισμό») που θα πρέπει να αναπτυχθούν με τον τρόπο που υποδεικνύει η έρευνα. Αναφορικά με το προϊόν «Sun and Beach» έγινε λόγος, μεταξύ άλλων, για την αξιοποίηση του παραλιακού μετώπου της Αττικής, για τον συνεδριακό τουρισμό επισημάνθηκε ότι θα πρέπει να προωθηθούν οι υπάρχουσες συνεδριακές υποδομές, για τις ολιγοήμερες διακοπές («City Break»), απαραίτητες είναι οι εκδηλώσεις, πολιτιστικές κλπ., για τον πολιτιστικό τουρισμό χρειάζεται περαιτέρω αξιοποίηση των υπαρχουσών υποδομών, για τον ναυτικό τουρισμό η Ελλάδα τονίστηκε ότι θα πρέπει να γίνει χώρα εκκίνησης της κρουαζιέρας, ενώ, τέλος, σε ό,τι αφορά τον ιατρικό τουρισμό τονίστηκε ότι θα πρέπει γίνει ξεχωριστό προϊόν.