Άμεσες λύσεις για την προσωρινή στέγαση του 2ου ΕΠΑΛ διεκδικεί η Ένωση Λειτουργών Τεχνικής Εκπαίδευσης, η οποία ζητά με επιστολή της προς τη δημοτική επιτροπή παιδείας να συζητήσει στη συνεδρίαση της Παρασκευής το θέμα προκειμένου να βρεθεί λύση. Χαρακτηριστικά τονίζουν ότι οι υπάρχοντες χώροι δεν επαρκούν και χρειάζονται τουλάχιστον μια επιπλέον αίθουσα. Ειδικότερα, στην επιστολή της τονίζει:
«Έχοντας ολοκληρωθεί η διαδικασία των εγγραφών των μαθητών και γνωρίζοντας πλέον τις ανάγκες του 2ου ΕΠΑΛ σε αίθουσες, για το χρονικό διάστημα μέχρι τη μεταφορά του στον χώρο που στεγάζει σήμερα το γυμνάσιο Ατσιποπούλου, θεωρούμε ότι πρέπει να συγκαλέσετε επειγόντως τη δημοτική επιτροπή παιδείας ώστε να βρεθεί λύση με την προσωρινή στέγαση του.
– Αυτή τη στιγμή το 2ο ΕΠΑΛ πραγματοποιεί τα μαθήματα σε αίθουσες που έχουν παραχωρηθεί από το 1ο ΕΠΑΛ, στη βιβλιοθήκη, σε μία πρώην αποθήκη του Πρότυπου Γυμνασίου, ακόμα και στο χώρο που στεγάζει το γραφείο καθηγητών του 2ου ΕΠΑΛ. Παρόλα αυτά οι ανάγκες για αίθουσες δεν έχουν καλυφθεί πλήρως. Χρειάζεται η παραχώρηση μίας αίθουσας ακόμα.
– Ως ΕΛΤΕΕΡ θεωρούμε ότι από την μεριά του 1ου ΕΠΑΛ έχει γίνει κάθε δυνατή παραχώρηση χώρων. Μάλιστα η παραχώρηση των χώρων αυτών έχει δημιουργήσει προβλήματα στο σχολείο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι βάσει νόμου και των φετινών εγγραφών στην Α’ τάξη, θα έπρεπε να λειτουργούν 11 τμήματα στην τάξη αυτή και λειτουργούν μόνο τα 9! Ακόμα στο 1ο ΕΠΑΛ λειτουργούν και δύο κινητά τμήματα! Θεωρούμε, επομένως, ότι οι αίθουσες αυτές πρέπει να βρεθούν από το Πρότυπο Γυμνάσιο.
– Κατανοούμε ότι είναι δύσκολο να διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία αυτού του σχολείου, αλλά το 1ο ΕΠΑΛ δεν έχει άλλα περιθώρια. Προσωρινά θα πρέπει το Πρότυπο Γυμνάσιο να βοηθήσει. Δυστυχώς μεταξύ σχολείων που συστεγάζονται είναι ξεκάθαρο πλέον ότι τα σχολεία χωρίζονται σε κατηγορίες, με την τεχνική εκπαίδευση να κατατάσσεται στην τελευταία κατηγορία. Δεν νοείται να κάνουν μάθημα σε αποθήκες μαθητές των ΕΠΑΛ και δίπλα ακριβώς ένα πρότυπο σχολείο να φιλοξενεί τους μαθητές του σε διαφορετικές αίθουσες ανά μάθημα. Είναι αντιπαιδαγωγικό, ταξικό και δημιουργεί αίσθημα κατωτερότητας στους μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης.
– Παρακαλούμε, λοιπόν, να γίνει άμεσα σύγκληση της δημοτικής επιτροπής παιδείας, ώστε να εξεταστούν οι βιώσιμες δυνατότητες που υπάρχουν για την κάλυψη των προσωρινών αναγκών του 2ου ΕΠΑΛ».