Ιδιαίτερα αισθητή ήταν η παρουσία της Κρήτης με τη συμμετοχή των εταιρειών Noveltech και Cytech του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Σημαντική υπήρξε και η συνεισφορά του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης που προσέφερε δωρεάν πλήθος παραδοσιακών προϊόντων για το ελληνικό πάρτι που διοργανώθηκε στο ελληνικό περίπτερο την τρίτη ημέρα της έκθεσης. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακά προϊόντα όπως τσικουδιά, μαστίχα, κρασί, ελιές, γραβιέρα, παξιμαδάκια, κ.ά. Μια ιδέα που έκλεψε την παράσταση, καθώς διαφοροποιήθηκε από κάθε άλλο ιβέντ της έκθεσης.
Η Cytech είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε το 2001 στο Ηράκλειο Κρήτης και έχει εισαχθεί δυναμικά στην αγορά του Information Technology, έχοντας ήδη παρουσία σε 10 χώρες ανά τον κόσμο. Ασχολείται αποκλειστικά με την παροχή καινοτόμων τεχνολογικών προϊόντων και λύσεων, προσφέροντας σύγχρονες και στοχευμένες μεθόδους επικοινωνίας σε επιχειρήσεις. Στόχος της είναι η ανάπτυξη πρωτοποριακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και αποτελεί τον ενδιάμεσο τεχνολογικό σταθμό για να μεταβεί κάθε επιχείρηση στην νέα ψηφιακή εποχή, προσφέροντας πληθώρα επιλογών proximity marketing, SMS marketing και mobile marketing. Η εταιρία συμμετείχε στην έκθεση για δεύτερη συνεχή χρονιά και παρουσίασε τις τελευταίες της τεχνολογικές εξελίξεις την Mobile Marketing πλατφόρμα της, καθώς και την πλήρη λύση ηλεκτρονικών κουπονιών (mcoupons) ιδανική λύση για καταστήματα λιανικής.
Δυναμική εμφάνιση έκανε η εταιρία NovelTech, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των mobile και web applications/services. Στο φετινό Mobile World Congress έκανε αισθητή την παρουσία της παρουσιάζοντας την ολοκληρωμένη πλατφόρμα τουριστικής προβολής City Guide, (Web Site, iOS and Android app) για Δήμους, Περιφέρειες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον χώρο της τουριστικής προβολής και υπηρεσιών και θέλουν να προσφέρουν στους επισκέπτες της περιοχής τους μια μοναδική εμπειρία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δυνατότητα προώθησης τοπικών προϊόντων μέσα από την πλατφόρμα κάνοντας χρήση προσφορών, κουπονιών και άλλων τεχνικών Mobile marketing. Στο πλαίσιο του Mobile World Congress αναζήτησε με επιτυχία συνεργάτες στο εξωτερικό, προκειμένου να προωθήσουν το City Guide στις χώρες τους.
Στο πλαίσιο των επαφών που έγιναν το ενδιαφέρον για το City Guide ήταν έντονο, καθώς όπως μπόρεσαν να διαπιστώσουν οι ενδιαφερόμενοι, η πλατφόρμα τους δίνει την δυνατότητα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να βγάλουν στον «αέρα» μια υπηρεσία τουριστικής και πολιτιστικής προβολής εστιάζοντας στο περιεχόμενο, καθώς όλο το τεχνικό κομμάτι είναι έτοιμο.