Στην ψηφοφορία, που πραγματοποιήθηκε μέσα στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, συμμετείχαν 18,2 εκ. επιβάτες προερχόμενοι από 160 χώρες, οι οποίοι και ανέδειξαν τους νικητές. Τα World Airline Awards είναι τα κορυφαία βραβεία κύρους στην αεροπορική βιομηχανία παγκοσμίως και αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά σε μία αεροπορική εταιρεία, επειδή είναι επιλογή των ίδιων των επιβατών.
Το βραβείο αυτό – που απονέμεται στην Aegean για 4η φορά από το 2009 έως σήμερα – αποτελεί ακόμη μια απόδειξη της υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που παρέχει η εταιρεία στους επιβάτες της, οι οποίοι την εμπιστεύονται σταθερά και την τοποθετούν στην κορυφή των επιλογών τους. Τα έγκυρα βραβεία Skytrax World Airline για το 2013 παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Paris Airshow 2013 στο Παρίσι, στις 18 Ιουνίου 2013.
Ο κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean, κατά τη διάρκεια παραλαβής του βραβείου δήλωσε: «Είµαστε υπερήφανοι που οι επιβάτες µας σε ολόκληρο τον κόσμο αναγνωρίζουν τις προσπάθειές µας να εδραιώσουμε τη θέση μας, ως μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη. Είμαστε δε ιδιαίτερα υπερήφανοι που για τρίτη συνεχή χρονιά, και τέταρτη τα τελευταία πέντε χρόνια κατακτούμε το βραβείο «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», γιατί η επαναλαμβανόμενη διάκριση της Aegean αποτελεί διαφήμιση των ελληνικών υπηρεσιών φιλοξενίας και του ελληνικού τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να είμαστε απαιτητικοί και να εξυπηρετούμε το επιβατικό μας κοινό με καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα. Θα ήθελα να αφιερώσω το βραβείο σε όλους τους εργαζομένους της Aegean που συνέβαλαν ο καθένας με τον τρόπο του στην επίτευξη αυτού του υψηλού στόχου».
«Συγχαίρουμε την Aegean Airlines όχι μόνο γιατί κέρδισε αυτό το σημαντικό βραβείο, αλλά και για το γεγονός ότι συνεχίζει την επιτυχία της από τα προηγούμενα χρόνια και διατηρεί αυτόν τον τίτλο ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη», δήλωσε ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax.
«Αυτό το βραβείο για την καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρία στην Ευρώπη είναι απόδειξη για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από το προσωπικό της Aegean Airlines σε όλους τους επιβάτες που αξιολογούν τις υπηρεσίες της, τόσο στο έδαφος όσο και κατά την διάρκεια της πτήσης».
Στην έρευνα που διήρκησε 10 μήνες (Ιούλιος 2012 – Μάιος 2013) και διεξήχθη τηλεφωνικά μέσω ερωτηματολογίων και online, οι επιβάτες που έλαβαν μέρος αξιολόγησαν τις εμπειρίες τους από τις αεροπορικές εταιρείες τόσο στο χώρο του αεροδρομίου, όσο και εντός του αεροσκάφους.
Η έρευνα μέτρησε το επίπεδο ικανοποίησης των επιβατών για περισσότερα από 41 διαφορετικά χαρακτηριστικά αεροπορικών προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής, από το check-in, μέχρι την επιβίβαση, την άνεση του καθίσματος, την καθαριότητα της καμπίνας, το προσφερόμενο γεύμα, τα ποτά, το σύστημα ψυχαγωγίας επιβατών και την εξυπηρέτηση του προσωπικού. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότερες από 200 αεροπορικές εταιρίες, από τις μεγαλύτερες διεθνείς αερογραμμές μέχρι μικρότερους εγχώριους αερομεταφορείς.
Δύο οι δράστες του εμπρησμού στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου
Δύο άτομα φέρεται να κρύβονται πίσω από την φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου, στον επαρχιακό δρόμο...