H Grecotel προσφέρει αξέχαστες αυθεντικές εμπειρίες υψηλής ποιότητας, συνδέοντας επιτυχώς την πλούσια ιστορία του τόπου μας και τον πολιτισμό μας με την μοναδικότητα του ελληνικού τοπίου, τις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, κάνοντας χρήση των Ελληνικών Μύθων και Παραδόσεων.
Οι προσφερόμενες εμπειρίες είναι μοναδικές, διαφοροποιούμενες από τα κλασικά ξενοδοχειακά προϊόντα που ούτως ή άλλως παρέχονται στους πελάτες (συμπεριλαμβανομένων και των VIP υπηρεσιών) και είναι εξαιρετικά δελεαστικές για τον πελάτη.
Αναδεικνύουν την Ελληνικότητα της Grecotel, αλλά και τον τοπικό χαρακτήρα των ξενοδοχείων της.
Οι προσφερόμενες εμπειρίες (25 τον αριθμό) ανήκουν στις παρακάτω 8 κατηγορίες:
• Πολιτισμός (Αρχαία Ελεύθερνα – Αγία Ειρήνη – Λαογραφικό Μουσείο – Φορτέτσα – Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Κρήτης κλπ.).
• Αγορές (Στιβάνια – Παραδοσιακά Όργανα – Παραδοσιακές Φορεσιές – Παραδοσιακά Αγγειοπλαστεία – προϊόντα με πιστοποίηση «Κρητικά χέρια» κλπ.).
• Γαστρονομία (Λαϊκή Αγορά – Παραδοσιακοί Φούρνοι – Παραδοσιακά Ζαχαροπλαστεία – Παραδοσιακά Καφενεία – Παραδοσιακά Προϊόντα «Κρητικό Καλάθι» – Βότανα – Παραδοσιακά Γλυκά – Επισκέψιμα Οινοποιεία Ρεθύμνου – Παραδοσιακά Εστιατόρια κλπ.).
• Παραλία και Φύση (Αρχέλων / Καρέτα-Καρέτα – Πεζοπορία σε μονοπάτια – Πανίδα και Χλωρίδα της Κρήτης – απόμερες παραλίες κλπ.).
• Σπόρ και περιπέτεια (Ορειβασία – Ποδηλασία – Psiloritis Race – Scuba Diving κλπ.).
• Στύλ και Life style (αγορές «ποιοτικών – αυθεντικών» ειδών (shopping) – επώνυμα και luxury είδη κλπ.).
• Ψυχαγωγία (Cret@quarium, ιδιαίτερα για οικογένειες, πολιτιστικές εκδηλώσεις, βραδινή βόλτα στην πόλη κλπ.).
• Spa & Wellness (Κρητική Διατροφή – Θεραπείες Προσώπου / Σώματος κλπ.).
Όλες οι εμπειρίες είναι αυθεντικές και προσωποποιημένες (tailor made). Προσφέρονται ανά ζευγάρι (και όχι σε ομάδες ή γκρουπ πελατών, αφού είναι προσωποποιημένες).
Οι εμπειρίες που προσφέρει κάθε ξενοδοχείο της Grecotel διαμορφώνονται ανάλογα με:
– την τοποθεσία που βρίσκεται το ξενοδοχείο,
– την πελατεία του,
– την κατηγορία του,
– τις υπηρεσίες, το χαρακτήρα και το ύφος που το χαρακτηρίζουν.
Όλες οι παραπάνω εμπειρίες είναι διαθέσιμες ηλεκτρονικά στο Guest Portal του κάθε ξενοδοχείου σε τέσσερις γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, γερμανικά, ρωσικά).
Μετά την ολοκλήρωση της εμπειρίας ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να συμπληρώσει ηλεκτρονικά φόρμα αξιολόγησης.
Εμπειρία: Ζήσε σαν ένας ντόπιος (Live like a local)
Με την ευκαιρία της φιλοξενίας 15 πρακτόρων από την Ουκρανία, που η Grecotel φιλοξένησε για ένα δεκαήμερο στα ξενοδοχεία της στην Κρήτη, τους έδωσε την ευκαιρία κατά την παραμονή τους στο Ρέθυμνο, να ζήσουν την ξεχωριστή εμπειρία αυτή:
– Η εμπειρία ξεκίνησε με επίσκεψη στην λαϊκή της περασμένης Πέμπτης.
Οι φιλοξενούμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν από τους πάγκους των παραγωγών ντόπια προϊόντα (κεράσια, βερίκοκα, ελιές, βότανα, τυροκομικά, άγρια χόρτα, γευστικά λαχανικά και βιολογικά προϊόντα) που απλόχερα τους πρόσφεραν οι παραγωγοί.
Ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ από την φιλικότητα των ανθρώπων και εντυπωσιάστηκαν από την ιδιαίτερη γεύση των προϊόντων που αγόρασαν τυριά, μέλι και βότανα για να τα πάρουν στην πατρίδα τους.
– Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το παραδοσιακό εργαστήριο κρητικών οργάνων του Νίκου Παπαλεξάκη.
Ο Νίκος, όπως πάντα, τους πρόσφερε μια απίστευτη εμπειρία κρητικής μουσικής μαζί με τον φίλο του, τον Βασίλη, από το Μυλοπόταμο.
– Στο φούρνο του Σαμψών δοκίμασαν παραδοσιακά παξιμαδάκια και κρητικά καλούδια.
– Ακολούθησε η επίσκεψη στο παραδοσιακό εργαστήριο φύλλου του κυρίου Γιώργη και Κατερίνας Χατζηπαράσχου.
Πάντα ευγενείς και φιλόξενοι, για άλλη μία φορά, στην μεγάλη αίθουσα με τους πάγκους και τις λινάτσες, τους έδειξαν πως ανοίγουν το φύλλο. Οι πράκτορες συνειδητοποίησαν τις εξαιρετικές ιδιότητές του, όταν δουλεύεται με το χέρι, δηλαδή την «ελαστική» του συμπεριφορά (δεν «σπάει»).
Ακούραστοι «πρεσβευτές» του Ρεθύμνου για κάθε ξένο που θα τους επισκεφτεί, τους προσέφεραν παραδοσιακά γλυκά που ο γιος τους ο Παρασκευάς ετοιμάζει «ζωντανά» μπροστά στους επισκέπτες.
– Περπατώντας στα γραφικά σοκάκια της παλιά πόλης κατευθύνθηκαν στην πλατεία της Μικρής Παναγίας και με μεγάλη ευλάβεια άναψαν το κερί τους στην Παναγία των Αγγέλων (οι Ουκρανοί όπως και οι Ρώσοι είναι γνωστοί για την πίστη τους στην Ορθοδοξία).
– Συνεχίζοντας, επισκέφτηκαν τον παραδοσιακό φούρνο του Μιχάλη Σπανουδάκη με τα άρτο-καλλιτεχνήματα της συζύγου του Μαρίας και του γιου του Κώστα.
Το παραπάνω πρόγραμμα (Live like a Local) η Grecotel το προσφέρει εδώ και πολλά χρόνια. Με έκπληξη διαβάσαμε άρθρο σε μια από τις μεγαλύτερες εφημερίδες του κόσμου, την New York Times (Ενότητα Τεχνολογία – 20 Απριλίου 2016), όπου παρουσίασε παρόμοια εμπειρία της Airbnb («ανατρεπτικής» πλατφόρμας κρατήσεων δωματίων και σπιτιών) σαν το «Καινοτόμο» προϊόν της χρονιάς!
Τα «Grecotel Experiences 2017»:
– Αναβαθμίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία του πελάτη.
– Αποτελούν αναβάθμιση – «προϊοντική» εξέλιξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, διαφοροποιώντας το από το ξεπερασμένο μοντέλο Ήλιος και Θάλασσα.
– Ισχυροποιούν την τουριστική ταυτότητα του ελληνικού προϊόντος.
– Δημιουργούν προστιθέμενη αξία.
– Δημιουργούν απόθεμα «φήμης» για αξέχαστες εμπειρίες, σημαντικός λόγος για προσέλκυση πελατών υψηλού εισοδήματος.
– Συστρατεύονται με την εθνική στρατηγική περί αυθεντικών εμπειριών.
Στη σύγχρονη «οικονομία εμπειριών» προκύπτουν εκλεπτυσμένες δράσεις, οι οποίες συνδυάζουν στοιχεία εκπαίδευσης, ψυχαγωγίας, αισθητικής και απόδρασης με συμμετοχή – εμπλοκή του καταναλωτή – πελάτη.
Όσο οι εμπειρίες γίνονται πιο σύνθετες και οι καταναλωτές περισσότερο γνώστες και απαιτητικοί, οι τουριστικές επιχειρήσεις καλούνται να γίνουν πιο ανταγωνιστικές.
Αναγκάζονται να καινοτομούν και να αναπτύσσουν νέες ιδέες υπηρεσιών και προϊόντων.
Σημειώστε ότι το πρόγραμμα «Grecotel Experiences 2017» βραβεύτηκε στα φετινά Hospitality Awards με Χρυσό Βραβείο, στην κατηγορία «Best Greek Hotel Tailor Made Guest Experience».
* O Δημήτρης Μ. Καλαϊτζιδάκης είναι Director of Operations, Grecotel Hotels & Resorts