Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Λιμενικού Ταμείου, αφού κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα υδροπλάνα είναι μια θετική προοπτική, αποφάσισαν να εξουσιοδοτήσουν τον κ. Αλεφαντινό να συνεχίσει τις συνομιλίες με τους εκπροσώπους της ενδιαφερόμενης εταιρείας και παράλληλα να διαπραγματευτεί μαζί τους τους όρους υπό τους οποίους θα εκπονηθεί η μελέτη για την δημιουργία υδατοδρομίου, που αποτελεί προϋπόθεση για την αδειοδότηση από το υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Η διαπραγμάτευση αφορά το κόστος της μελέτης, το οποίο κατά πληροφορίες ανέρχεται στις 20.000 ευρώ περίπου, το κόστος της διαδικασίας αδειοδότησης, καθώς και τον προϋπολογισμό των εργασιών που πρέπει να γίνουν στη μαρίνα ή στο λιμάνι, ώστε να είναι εφικτή η φιλοξενία υδροπλάνων με ασφάλεια.
Η εταιρεία «Ελληνικά Υδροπλάνα Α.Ε.» προτείνει δυο σχέδια πιθανών προορισμών από και προς το Ρέθυμνο:
– Κύθηρα, Αντικύθηρα, Μήλο, Σαντορίνη, Κάσο, Κάρπαθο.
– Αθήνα, Πελοπόννησο και Ρόδο.
Επίσης, με δεδομένο ότι τα υδροπλάνα έχουν τη δυνατότητα να προσγειώνονται εύκολα, ο κ. Αλεφαντινός συζήτησε με τον πρόεδρο της «Ελληνικά Υδροπλάνα Α.Ε.» το ενδεχόμενο της ανάπτυξης εσωτερικών διαδρομών, όπως για παράδειγμα η μετακίνηση από το Ρέθυμνο στη Γαύδο ή η διοργάνωση τουριστικών εκδρομών, μικρής διάρκειας, στην Κρήτη.
Πρόκειται για υδροπλάνα δυναμικότητας 19 θέσεων, τα οποία πετούν σε χαμηλό ύψος 130 μέτρων. Για την προσγείωσή τους, απαιτούνται περίπου 15 δευτερόλεπτα από τη στιγμή που θα προσεγγίσουν τη θάλασσα και περίπου 80- 100 μέτρα απόσταση, για να «δέσουν» και να αποβιβάσουν με ασφάλεια τους επιβάτες.
Δύο οι δράστες του εμπρησμού στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου
Δύο άτομα φέρεται να κρύβονται πίσω από την φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου, στον επαρχιακό δρόμο...