Από την κ. Αιμιλία Τσαγκαράκη, λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή:
«Τη Δευτέρα 9-9 αγόρασα μια κάρτα τηλεφώνου, δυστυχώς από ένα περίπτερο. Ήταν αδύνατο να την τοποθετήσω στη συσκευή και γι’ αυτό αποτάθηκα σε μία υπάλληλο του ΟΤΕ να με βοηθήσει. Παρόλο που δεν ήταν απασχολημένη με ρώτησε από που την προμηθεύτηκα, αρνήθηκε κατηγορηματικά να με εξυπηρετήσει. Είχα μεγάλη ανάγκη να τηλεφωνήσω, είμαι ηλικιωμένη και θα έπρεπε αν μη τι άλλο να με αντιμετωπίσει με καλύτερη συμπεριφορά ΝΟΜΙΖΩ.»
Αιμιλία Τσαγκαράκη