Η Διοίκηση της ΔΕΥΑ Ρεθύμνου, στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία του COVID-19, με αίσθημα ευθύνης τόσο προς τους συμπολίτες-καταναλωτές όσο και προς το προσωπικό της επιχείρησης, ανακοινώνει τα παρακάτω:
Όλες οι Υπηρεσίες της ΔΕΥΑΡ δύναται να παρέχονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Επιχείρησης www.deyar.eu αλλά και τηλεφωνικά στο Τηλεφωνικό Κέντρο στο τηλέφωνο 28310-27777.
Διακανονισμοί οφειλών θα γίνονται τηλεφωνικά (εσωτερικά τηλ.: 303, 107, 556).
Από σήμερα Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 και μέχρι νεωτέρας, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται ΜΟΝΟ τηλεφωνικά, ενώ αυστηρά για επείγουσες υποθέσεις θα κλείνετε ραντεβού με το αρμόδιο τμήμα.
Η εξόφληση των λογαριασμών Ύδρευσης συστήνεται να πραγματοποιείται μέσω του συστήματος e-banking. Σε περιπτώσεις αδυναμίας ηλεκτρονικής πληρωμής των λογαριασμών, τα ταμεία της επιχείρησης θα λειτουργούν από τις 08:00 έως τις 14:00, αλλά η λειτουργία τους θα διέπεται από τις προβλεπόμενες εγκυκλίους περί συνάθροισης κοινού.
Η Δ.Ε.Υ.Α. Ρεθύμνου με συναίσθηση της ιδιαίτερης κατάστασης στην οποία έχει εισέλθει το σύνολο της κοινωνίας και με δεδομένες τις ανάγκες υδροδότησης για τη τήρηση των βασικών κανόνων ατομικής υγιεινής μέχρι και τις 27/03/2020, όλες τις εργασίες διακοπής της υδροδότησης λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΥΑΡ δεν λαμβάνει ουδεμία κρατική επιχορήγηση.
Προκειμένου να συνεχίσει να καλύπτει τις ανάγκες των Δημοτών, παρακαλούμε όλους να παραμείνουν συνεπείς στην αποπληρωμή των λογαριασμών τους.
Από την Διοίκηση