Με μια καινοτόμα εφαρμογή για την αποτελεσματική διαχείριση αιτημάτων των Σχολείων εμπλουτίζει την ψηφιακή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους πολίτες, ο Δήμος Ρεθύμνης.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:Ο Δήμος Ρεθύμνης, με προσήλωση στην αξιόπιστη, άμεση και άκοπη εξυπηρέτηση των δημοτών, υπηρετώντας τις αρχές της βιωσιμότητας και του θετικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος, πρωτοπορεί στον τομέα της ψηφιακής αναβάθμισης των υπηρεσιών του, διαθέτοντας πλέον το πληρέστερο σύνολο ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεταξύ των Δήμων της χώρας μας.
Το Τμήμα Πληροφορικής του Δήμου Ρεθύμνης, υπό την επίβλεψη και σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο κ. Γιώργο Γεωργαλή και τους εκάστοτε εμπλεκόμενους φορείς, δομές και θεσμούς, σχεδιάζει με βάση τις ανάγκες των δημοτών και εγκαθιστά διαρκώς νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο σύστημα του Δήμου, παρακολουθεί την εξέλιξη, λειτουργικότητα, ανταπόκριση και αποτελεσματικότητα τους και τις εμπλουτίζει διαρκώς με νέες, προσφερόμενες υπηρεσίες.
Την περίοδο που διανύουμε άλλη μία καινοτόμα εφαρμογή ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης προστίθεται στις υφιστάμενες με στόχο την άμεση επίλυση των αιτημάτων των σχολείων. Πρόκειται για την εφαρμογή Διαχείρισης Αιτημάτων Σχολείων του Δήμου Ρεθύμνης με την οποία επιδιώκεται η οργάνωση, η προώθηση,η παρακολούθηση της πορείας και η επίλυση των αιτημάτων που υποβάλλονται από τα σχολεία και αφορούν βελτιωτικές παρεμβάσεις που άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου Ρεθύμνης.
Διευκρινίζεται ότι η εφαρμογή είναι προσβάσιμη μέσω ίντερνετ και δεν απαιτείται η εγκατάσταση κάποιου λογισμικού στους χρήστες της.
Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, οι Διευθυντές των Σχολείων έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν τα αιτήματα των σχολείων τους, επιλέγοντας την εκάστοτε κατηγορία στην οποία υπάγεται το πρόβλημα, επισυνάπτοντας παράλληλα φωτογραφίες και σχετικά στοιχεία. Τα αιτήματα φιλτράρονται, ιεραρχούνται και επιλύονται από το Τμήμα Παιδείας. Όσα δεν μπορούν να επιλυθούν από το ίδιο το Τμήμα προωθούνται σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου Ρεθύμνης (Τεχνική Υπηρεσία, Καθαριότητα, Πράσινο κτλ).
Οι υπηρεσίες του Δήμου, λαμβάνουν τα αιτήματα, τα οποία είναι κατηγοριοποιημένα και δρομολογούνται αυτόματα ανάλογα με την κατηγορία που αφορούν στον αρμόδιο υπάλληλο ο οποίος τα διαχειρίζεται σύμφωνα με τον προγραμματισμό της αντίστοιχης δημοτικής υπηρεσίας.
Η διοίκηση παρακολουθεί την πορεία εξέλιξης των αιτημάτων μέσω ειδικού dashboard (οθόνη πληροφοριών), στο οποίο παρουσιάζονται πληροφορίες από όλα τα αιτήματα, κατηγοριοποιημένα ανά σχολείο, ανά κατάσταση, ρυθμό διεκπεραίωσης, καθώς και αποτύπωση τους σε χάρτη.
Τα οφέλη της εφαρμογής αυτής συνοψίζονται παρακάτω:
Για το Δήμο
Καλύτερη οργάνωση της διαδικασίας υποβολής προβλημάτων
Εξοικονόμηση χρόνου για τους εργαζόμενους αφού πλέον τα αιτήματα θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά από τα σχολεία.
Καλύτερη τεκμηρίωση των αιτημάτων, αφού δίδεται η δυνατότητα επισύναψης φωτογραφιών και σχετικού υλικού.
Κεντρική διαχείριση αιτημάτων, και προγραμματισμό εργασιών των συνεργείων
Πληρέστερη και συνολική εικόνα των αιτημάτων και αναγκών των σχολείων αλλά και καλύτερος προγραμματισμός εργασιών και ταχύτερη ανταπόκριση στα αιτήματα από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Για τα Σχολεία
Άμεση ενημέρωση για την εξέλιξη των αιτημάτων
Μείωση μετακινήσεων
Ελαχιστοποίηση ταλαιπωρίας
Εξοικονόμηση χρόνου
Πλήρες ιστορικό αιτημάτων ανά σχολείο
Αποτελεσματικότερη επίλυση προβλημάτων σχολείων
Για περισσότερες πληροφορίες και παρουσίαση της συγκεκριμένης εφαρμογής δείτε εδώ: www.rethymno.gr/schools
Με την ευκαιρία, παρακαλούνται οι συμπολίτες, για τη δική τους ασφάλεια, την προστασία της δημόσιας υγείας αλλά και την άμεση εξυπηρέτηση τους, να κάνουν χρήση των αξιόπιστων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης.
Η διαδικασία είναι εύκολη και, για τους περισσότερους από μας, πλέον οικεία.
Υπενθυμίζονται οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου:
Εφαρμογή για κινητά «Δημότης Ρεθύμνου»
www.rethymno.gr/e-services/apps
Ηλεκτρονικές Πληρωμές με κάρτα
www.rethymno.gr/e-services/e-pay
Ηλεκτρονικά Αιτήματα
www.rethymno.gr/e-services/e-requests
Από το Γρ. Τύπου – Τμήμα Πληροφορικής Δήμου Ρεθύμνης