Η οικονομική κρίση που ξεκίνησε στη χώρα το 2010 έβαλε «φρένο» στο τότε σχέδιο της δημοτικής αρχής για το έργο κατασκευής του υπόγειου πάρκινγκ στο δημοτικό οικόπεδο της Πλατείας Τεσσάρων Μαρτύρων και παράλληλα την κατασκευή, υπέργεια, κτιρίου που θα στέγαζε δημοτικές υπηρεσίες αλλά και κτίρια για εμπορικές χρήσεις. Το έργο επρόκειτο να γίνει μέσω ΣΔΙΤ (σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), με τον δήμο να έχει τότε εξασφαλίσει ευρωπαϊκά κονδύλια από το πρόγραμμα Jessica.
Αν και προγενέστερα είχαν δείξει ενδιαφέρον επενδυτές, ο σχετικός διαγωνισμός το 2013 απέβη άγονος λόγω απουσίας επενδυτικού ενδιαφέροντος, αφού η δύσκολη συγκυρία σταμάτησε κάθε οικονομική δραστηριότητα από πλευράς επενδυτών και το συγκεκριμένο σχέδιο έκτοτε πάγωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες των «Ρ.Ν.» τώρα η δημοτική αρχή έχει βάλει στο τραπέζι νέο σχέδιο και ήδη έχει ορίσει σε μηχανικό της τεχνικής υπηρεσίας να προχωρήσει σε μελέτη είτε και να επικαιροποιήσει παλιότερη για την κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ στο συγκεκριμένο οικόπεδο, χωρητικότητας 550 περίπου θέσεων οχημάτων.
Σε αυτή τη φάση η δημοτική αρχή φέρεται να σκέπτεται μόνο την κατασκευή του υπόγειου πάρκινγκ και όχι υπέργειων κτιρίων, έργο που προτίθεται να κάνει ο δήμος μέσω κάποιου χρηματοδοτικού προγράμματος, ενδεχομένως από το «Αντώνης Τρίτσης» (πρώην Φιλόδημος).
Να υπενθυμίσουμε ότι από τη δεκαετία του ’80 απασχολεί την εκάστοτε δημοτική αρχή η δημιουργία υπόγειου χώρου στάθμευσης στο οικόπεδο της πλατείας 4ων Μαρτύρων και η αξιοποίηση του υπέργειου χώρου. Η ανέγερση νέου δημαρχείου επί του οικοπεδικού χώρου αλλά ακόμα και η δημιουργία περαιτέρω κτιρίων όπως Εμπορικό Κέντρο, έχουν τεθεί επανειλημμένα στο τραπέζι της διαβούλευσης χωρίς μέχρι σήμερα να γίνει εφικτή η υλοποίηση οποιουδήποτε σχεδίου.
Το 2008 εκπονήθηκε σχετική μελέτη, που περιελάμβανε εκτός από το υπόγειο πάρκινγκ και ανέγερση νέου δημαρχείου αλλά και εμπορικού κέντρου προκειμένου να είναι βιώσιμο το έργο για τον επενδυτή ωστόσο η μελέτη που επικαιροποιήθηκε το 2013 για να γίνει ο σχετικός διαγωνισμός και ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο, προέβλεπε υπόγειο πάρκινγκ διπλάσιων τουλάχιστον θέσεων από αυτές που διαθέτει σήμερα ο χώρος, ένα δημαρχείο 1.000 τ.μ. στην πλευρά του γυμνασίου-λυκείου και στο νότιο-ανατολικό άκρο του οικοπέδου, εκεί που ήταν ο παιδικός σταθμός, ορισμένα κτίρια για εμπορικές χρήσεις. Στον υπόλοιπο χώρο του οικοπέδου η μελέτη προέβλεπε τη μια πλατεία 6 περίπου στρεμμάτων, διαμορφωμένη για χρήση της από τους δημότες.
Τη μελέτη και τη δημιουργία όλου αυτού του έργου δεν είχε ψηφίσει η αντιπολίτευση. Η παράταξη του Θοδωρή Νίνου είχε ψηφίσει λευκό διαφωνώντας ως προς το πλαίσιο εκτέλεσης του έργου ενώ η παράταξη του Γιώργου Βλαστού είχε καταψηφίσει διαφωνώντας με το έργο ΣΔΙΤ αναφέροντας τότε ότι η πλατεία πρέπει να γίνει χώρος πρασίνου.