Στα τέλη Φεβρουαρίου τοποθετεί χρονικά η διοίκηση της Cretan Lines την επαναδρομολόγηση του «ΕΛΛΗ Τ.» στην ακτοπλοϊκή γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς. Οι εργασίες επισκευής της μηχανικής βλάβης του πλοίου δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει, ενώ σε ισχύ βρίσκεται η επίσχεση εργασίας από οκτώ άτομα του πληρώματος, τα οποία αρνούνται να αποχωρήσουν από το καράβι αν δεν εξοφληθούν το σύνολο των δεδουλευμένων τους. Οι διοικούντες τον συνεταιρισμό εξακολουθούν να βρίσκονται σε δύσκολη θέση, καθώς από τη μια η ασφαλιστική εταιρεία δεν έχει δώσει την τελική έγκριση για την αποκατάσταση της ζημιάς, που ανέρχεται στο ποσό των 700.000 ευρώ περίπου, και από την άλλη «αγκάθι» παραμένουν οι μεγάλες οικονομικές υποχρεώσεις προς το προσωπικό και προς τρίτους.
Εδώ και πολύ καιρό δεν υπάρχουν πηγές εσόδων για την εταιρεία, καθώς το πλοίο δεν εκτελεί δρομολόγια, ενώ το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων που συγκεντρώθηκαν στον ραδιομαραθώνιο από τις προσφορές των Ρεθεμνιωτών, έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για την εξόφληση μέρους των οφειλομένων στο πλήρωμα αλλά και για την τακτοποίηση οικονομικών εκκρεμοτήτων του συνεταιρισμού. Επιπλέον, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ελάχιστη είναι πλέον η οικονομική ενίσχυση που προσφέρουν οι πολίτες στην εταιρεία, μέσω της αγοράς συνεταιριστικών μερίδων, καθώς όπως επισημαίνει αρκετός κόσμος, οι τελευταίες εξελίξεις και οι χειρισμοί του Διοικητικού Συμβουλίου της Cretan Lines, έχουν κλονίσει την εμπιστοσύνη των Ρεθεμνιωτών.
Σε ότι αφορά την επίσχεση εργασίας στο πλοίο, στο «ΕΛΛΗ» παραμένουν οκτώ άτομα τα οποία, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος του Δ.Σ. του συνεταιρισμού, παρότι τους καταβλήθηκε προκαταβολή έναντι των οφειλομένων ύψους 3.000 ευρώ στον καθένα, δεν δέχτηκαν να υπογράψουν απόλυση και συνεχίζουν να διεκδικούν την καταβολή του συνόλου των δεδουλευμένων τους. Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Σιλιγάρδο, στα οκτώ άτομα οφείλεται ποσό της τάξεως των 80.000 ευρώ περίπου.
«Έχουμε ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχεδόν με όλο το προσωπικό. Οκτώ ναύτες που είχαν κάνει την πρώτη επίσχεση εργασίας, παρά το ότι πήραν μια καλή προκαταβολή, δεν δέχτηκαν να απολυθούν από το καράβι και δυστυχώς εξακολουθούμε να τους πληρώνουμε. Συνεχίζουν να θεωρούν τους εαυτούς τους εργαζόμενους και εμείς επιβαρυνόμαστε συνεχώς με την μισθοδοσία τους» δήλωσε στα «Ρ.Ν.» ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Cretan Lines.
Σχετικά με τις διαδικασίες που απαιτούνται για την έναρξη επισκευής της μηχανικής βλάβης, καθώς και για το πότε τοποθετείται χρονικά η επιστροφή του «ΕΛΛΗ Τ.» στο λιμάνι του Ρεθύμνου, ο κ. Σιλιγάρδος δίνει νέα παράταση, καθώς υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο μήνα οι διοικούντες τον συνεταιρισμό τόνιζαν πως το πλοίο θα ξεκινούσε δρομολόγια πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Ειδικότερα, ο πρόεδρος του Δ.Σ. επεσήμανε: «Πιστεύουμε ότι μετά τις 15 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει και πάλι τα ταξίδια του το καράβι. Εξασφαλίσαμε θετική απάντηση από τον εκπρόσωπο της ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα και τώρα περιμένουμε απάντηση από τα κεντρικά γραφεία, ώστε να πάρουμε έγκριση για το ποσό και τις εργασίες που απαιτούνται για την αποκατάσταση της ζημιάς. Τα ανταλλακτικά τα έχουμε κλείσει με τους προμηθευτές, πρόβλημα με την επίσχεση εργασίας δεν έχουμε, καθώς δεν υπάρχει απαγόρευση εργασιών, αλλά μονάχα άρση απόπλου, επομένως μόλις πάρουμε την έγκριση από την ασφαλιστική εταιρεία ξεκινάμε, με σκοπό να επιστρέψει το πλοίο στο Ρέθυμνο το συντομότερο».
Δύο οι δράστες του εμπρησμού στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου
Δύο άτομα φέρεται να κρύβονται πίσω από την φωτιά που ξέσπασε τα ξημερώματα στο αμαξοστάσιο του δήμου Μαλεβιζίου, στον επαρχιακό δρόμο...