Αφορμή, στάθηκε η συζήτηση για την καθυστέρηση κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου «Πάτρας-Πύργου-Τσάκωνα» που έδωσε το έναυσμα στον κρητικό βουλευτή και προεδρεύοντα αντιπρόεδρο κ. Μαρκογιαννάκη να θίξει τις κακοτεχνίες και τις σοβαρές ελλείψεις του Βόρειο Οδικού Άξονα του νησιού.
«Είναι ευχάριστο η Βουλή να συζητάει τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρόμων και για την επανεκκίνηση κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων. Για τους Κρήτες όμως που περιορίζονται στους κατσικόδρομους είναι μελαγχολικό να τα βλέπουν αυτά» τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκογιαννάκης.
Απαντώντας στο σχόλιο του αντιπροέδρου ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε ότι δεν αισθάνεται άνετα σαν πολιτικός για το θέμα του ΒΟΑΚ και ότι χρειάζεται αυτοκριτική από το σύνολο των βουλευτών της Κρήτης. «Θέλω να πω όμως, ότι πρέπει να υπάρξει και μια συνολική αυτοκριτική και αναστοχασμός όλων των συναδέλφων της Κρήτης όλα αυτά τα χρόνια για τις προτεραιότητες που δώσαμε. Πιστεύω ότι εάν υπάρχει ένα μεγάλο έλλειμμα στις πολιτικές μας μεταπολιτευτικά, ήταν η μη ολοκλήρωση έστω και ενός άξονα κεντρικού, του βόρειου άξονα στην Κρήτη». Κλείνοντας ο υπουργός εξέφρασε την άποψη ότι θα υπάρχουν σύντομα νέα επί του θέματος και ότι η Βουλή ίσως κάποια στιγμή να βρει την ευκαιρία να συζητήσει το θέμα.
Στο θέμα παρενέβη και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γλέζος, ο οποίος θέλησε να ενημερώσει τον υπουργό για την ύπαρξη μελετών για το σιδηρόδρομο, καθώς και για τους ΒΟΑΚ και ΝΟΑΚ.