Νέες σοβαρές καθυστερήσεις παρατηρούνται στο έργο κατασκευής του κόμβου Αμαρίου, παρά τις πρόσφατες δεσμεύσεις του εργολάβου για παράδοση του νότιου τμήματος του κόμβου στα μέσα Μαρτίου. Η ασυνέπεια αυτή -άγνωστο σε τι οφείλεται- έχει προκαλέσει αντιδράσεις τόσο στους κατοίκους της περιοχής όσο και στον ΟΑΚ, που φέρεται σφόδρα δυσαρεστημένος με την κωλυσιεργία που καταγράφεται, χωρίς μέχρι στιγμής να μπορούν τα μέλη της διοίκησης να την αιτιολογήσουν. Οι ρυθμοί χελώνας με τους οποίους εξελίσσεται το έργο τις τελευταίες μέρες είναι φανεροί και ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης σε νέα σύσκεψη, που θα πραγματοποιηθεί αυτή την εβδομάδα, θα ζητήσει εκ νέου εξηγήσεις από τον ανάδοχο ασκώντας του παράλληλα έντονες πιέσεις για επίσπευση των εργασιών.
Ο στόχος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης ήταν -όπως άλλωστε είχε αποφασιστεί στην τελευταία συνάντηση για το θέμα στα μέσα Φεβρουαρίου- ο νότιος κλάδος του κόμβου να παραδιδόταν μέχρι τα μέσα Μαρτίου, ώστε να ομαλοποιούνταν η κυκλοφορία των Ι.Χ. και να έμπαινε ένα τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών, που σήμερα χρειάζεται να διέρχονται μέσω Τσεσμέ και Πλατανιά για να βγουν στη Εθνική οδό προς Ηράκλειο, μιας και στο τμήμα αυτό πραγματοποιούνται εργασίες.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ΟΑΚ εκκρεμούσαν οι τελευταίες εργασίες που είχαν να κάνουν με την αντιολίσθηση και στη συνέχεια να τοποθετηθούν τα στηθαία, η σήμανση και ο ηλεκτροφωτισμός, αλλά και κάποιες εργασίες που πραγματοποιούνται κάτω από τη γέφυρα, που είναι απαραίτητες για να δοθεί ο κεντρικός κλάδος σε κυκλοφορία.
Ωστόσο, οι όποιες υποσχέσεις αποδείχτηκαν φρούδες, η ταλαιπωρία των οδηγών συνεχίζεται και ο ΟΑΚ θα αναζητήσει για μια ακόμα φορά τα αίτια αυτής της καθυστέρησης ευελπιστώντας το κομμάτι της εθνικής οδού να ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Σε σχετικές δηλώσεις του στα «Ρ.Ν.» ο Νίκος Μαλλιαρός, μέλος το ΟΑΚ, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τις νέες αυτές καθυστερήσεις και μεταξύ άλλων ανέφερε: «Είχαμε συνεννοηθεί στη διάρκεια του Δ.Σ. του ΟΑΚ, που πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριου, που ήταν πάρων και ο εργολάβος, ότι θα παραδιδόταν ο νότιος κλάδος του κόμβου στα μέσα Μαρτίου. Για κάποιο λόγο υπάρχει μια ακινησία και στα τέλη της εβδομάδας που μας πέρασε είχα επαφές τόσο με τον κ. Κοπάση όσο και με τον κ. Αγαπάκη και τον κ. Μαμαγκάκη, προκειμένου να συναντηθούμε εκ νέου για να διαπιστώσουμε τι ακριβώς συμβαίνει με το έργο και με τον εργολάβο. Δεν μένουν ακόμα πολλές εργασίες για να ολοκληρωθεί το έργο, όμως έπρεπε να είχε προχωρήσει περισσότερο. Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο από τα να ασκήσουμε νέες πιέσεις. Είχε γίνει μια συνεννόηση και δεν τηρήθηκε το χρονοδιάγραμμα και θέλουμε να δούμε και να διαπιστώσουμε τι συμβαίνει. Η προθεσμία που είχε δοθεί ήταν αυστηρή, εμείς σαν ΟΑΚ παρακολουθούμε από πολύ κοντά το έργο. Όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες αυτές και παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νότιος κλάδος θα μπορούν να γίνουν και οι μετρήσεις για την κυκλοφορία των Ι.Χ., προκειμένου να διαπιστωθεί αν είναι απαραίτητη η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις περατωθεί το έργο επί της εθνικής οδού, θα ακολουθήσουν οι εργασίες στο κομμάτι προς το Αμάρι, που αν και το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί έκανε λόγο για ένα μηνά εργασιών, εν τούτοις είναι άγνωστο αν αυτό θα εφαρμοστεί, αφού στη συγκεκριμένη περιοχή για την εκτέλεση του έργου απαιτούνται απαλλοτριώσεις.
Σημειώνεται ότι το έργο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας», δημοπρατήθηκε το 2007 και οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν το 2009. Έξι χρόνια μετά οι εργασίες είναι ακόμα σε εξέλιξη.