Το Κέντρο Ξένων Γλωσσών Λίλιαν Πατσουράκη – Γιαννουλάτου έχοντας ως στόχο την αποτελεσματικότερη και πιο αποδοτική εκπαιδευτική διαδικασία, ολοκλήρωσε με επιτυχία τα σεμινάρια που έγιναν με τον Δρ. Δημήτρη Κόρδα, διδάκτορα Γνωστικής και Αναπτυξιακής Ψυχολογίας ΑΠΘ την προηγούμενη σχολική χρονιά πάνω στα μαθησιακά στυλ των μαθητών και στον τρόπο εφαρμογής στην διδασκαλία της ξένης γλώσσας.
Κάθε άτομο έχει ή αναπτύσσει διαφορετικούς τρόπους να μαθαίνει, δηλαδή να συλλέγει, να επεξεργάζεται και να οργανώνει πληροφορίες. Αυτοί οι ιδιαίτεροι τρόποι, και διακριτοί σε ένα μεγάλο βαθμό από άτομο σε άτομο, χαρακτηρίζονται ως μαθησιακά στυλ.
Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε σαν γονείς είναι να προσπαθούμε να βοηθήσουμε το παιδί μας στα καθήκοντα του σχολείου με τον τρόπο που «βολεύει» εμάς… αγνοώντας τι ταιριάζει στο παιδί μας!
Σκεφτείτε το συγκριτικό πλεονέκτημα ενός γονέα που γνωρίζει το μαθησιακό στυλ του παιδιού του και πως να το βοηθήσει!
Σκεφτείτε το συγκριτικό πλεονέκτημα ενός καθηγητή που γνωρίζει το μαθησιακό στυλ των μαθητών της τάξης του και πως να τους βοηθήσει!
Στα σεμινάρια που έγιναν προσεγγίστηκε η ανίχνευση των μαθησιακών στυλ σε τρία βασικά επίπεδα:
• Στο Αισθητηριακό/Αντιληπτικό επίπεδο
• Στο επίπεδο της συμπεριφοράς στην αλληλεπίδραση με το ανθρώπινο περιβάλλον σε μαθησιακές συνθήκες
• Στο επίπεδο των γνωσιακών λειτουργιών
Επίσης παρουσιαστηκαν διδακτικές μεθοδοι και τεχνικές που εναρμονίζονται με το μαθησιακό στυλ των εκπαιδευομένων και μπορεί να συμβάλλουν στην αύξηση του κινήτρου ,της αυτοπεποίθησης και της επίδοσης των μαθητών.
Στο ΚΞΓ Λίλιαν Πατσουράκη – Γιαννουλάτου ανιχνεύονται τα μαθησιακά στυλ των μαθητών, προσαρμόζεται η διδασκαλία στις ανάγκες τους, γίνονται ενημερώσεις και σεμινάρια σε γονείς και μαθητές και κάθε μαθητής παίρνει τον ατομικό του φάκελο με οδηγίες.