Η Τράπεζα Πειραιώς ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας του πέμπτου αυτοματοποιημένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-branch) στο Ηράκλειο Κρήτης, στην οδό 25ης Αυγούστου. Το νέο e-branch, που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 25/5/2018, δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια κατά το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας του τις καθημερινές, καθώς και το Σάββατο.
Όλοι οι πελάτες θα μπορούν να απευθυνθούν στο διαθέσιμο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.
Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:
• Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει, μέσω video κλήσης με έμπειρο ταμία της Τράπεζας, τουλάχιστον το 90% των προσφερόμενων συναλλαγών ταμείου, με ευκολία και απλότητα
• Online εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
• Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικής ζώνης
• Άμεση έκδοση και παραλαβή prepaid gift card από το ειδικό μηχάνημα
• Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner)
• Πραγματοποίηση συναντήσεων για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών στον ειδικό χώρο του meeting room
• Γνωριμία με προϊόντα και υπηρεσίες των διαφόρων συνεργατών της Τράπεζας (exhibition area)
Επιπλέον των παραπάνω, για τις επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες προσφέρονται:
• Κατάθεση επιταγών στο «Ταμείο από απόσταση»
• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση χαρτονομισμάτων
• Άμεση καταμέτρηση και κατάθεση κερμάτων
Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στην παροχή πρωτοποριακών υπηρεσιών για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:
• για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων
• για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου
• για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση»
Τα e-branch έχουν κερδίσει διεθνή αναγνώριση και εκτίμηση λόγω του πρωτοποριακού τους σχεδιασμού, των καινοτόμων τεχνολογιών και κυρίως της μεγάλης αποδοχής που έχουν από όλες τις κατηγορίες πελατών.
Με την ευκαιρία της έναρξης λειτουργίας του e-branch Ηρακλείου, η Τράπεζα Πειραιώς ξεκίνησε συνεργασία με το Ινστιτούτο Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) για την εγκατάσταση έξυπνων διαδραστικών συστημάτων στο χώρο του εν λόγω καταστήματος.
Το νέο e-branch στο Ηράκλειο Κρήτης είναι το πέμπτο κατά σειρά ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς και το πρώτο εκτός Αττικής. Σημειώνεται ότι με μεγάλη αποτελεσματικότητα λειτουργούν ήδη τα τέσσερα πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους, στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen και στη Γλυφάδα, έχοντας μέχρι στιγμής επιτύχει να αναβαθμίσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών, προσφέροντας μια «Σύγχρονη Τραπεζική Εμπειρία».