Ούτε λίγο, ούτε πολύ, από τον τεχνικό έλεγχο πέρασαν οι 50 από τους 52 οδηγούς και κατόρθωσαν να τερματίσουν οι 41, με τον Κώστα Πατσουρέα να διατηρεί τον έλεγχο και να παίρνει την πρωτιά με Mitsubishi Lancer Evo9. στην κατηγορία Formula Saloon Turbo
Στους αγώνες συμμετείχε κι ένας παλιός μόνιμος πρωταθλητής Ελλάδας στο ράλι σπριντ, ο Λεωνίδας Κύρκος. Ο έμπειρος οδηγός ήταν νικητής στην κατηγορία Ε’ με Ford Escort Cosworth και 2ος ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC.
Στην ομάδα Α’ επικράτησε ο Γιάννης Παπαδοκωσταντάκης με Mitsubishi Carisma Evo6 και στην ομάδα Ν’ ο Παναγιώτης Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo9.
Στα ιστορικά επικράτησε ο Γιώργος Κατσαρός με Ford Escort RS και στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon ο Μάνος Δημητρίου με BMW E46 M3.
Στα δίλιτρα της ομάδας Α’, επικράτησε ο νικητής της κλάσης Α6 Αντρέας Ντόφης με Citroen Saxo VTS και ακολούθησε ο Γιάννης Κακεπάκης με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ 3ος τερμάτισε ο νικητής της Α7 Δημήτρης Κτιστάκης με Peugeot 306.
Στα δίλιτρα της ομάδας Ν’ επικράτησε ο Στράτος Φωτεινέλης με Renault Clio RS και ακολούθησε ο Γιώργος Δήμου με Nissan Micra K12.
Οι Κώστας Ψιλιώτης με Ford Escort MK2 και Θανάσης Κουρνιάτης με ίδιο αυτοκίνητο, τερμάτισαν στις δύο πρώτες θέσεις της Ε11 και στα δίλιτρα της ομάδας Ε’, ενώ πίσω τους τερμάτισε ο Γιάννης Δαμιανάκης με Peugeot 205 που ήταν και νικητής στην Ε10.
Στην κορυφή της Α5 τερμάτισε ο Λευτέρης Καρδαμάκης με Toyota Yaris, ακολούθησε ο Μιχάλης Πουλάκης με ίδιο αυτοκίνητο και 3ος ήταν ο Βασίλης Μπατζάνος με Peugeot 106 Rallye.
Στην Α6 3ος, πίσω από τους Ντόφη και Κακεπάκη, τερμάτισε ο Γιώργος Γαροφαλάκης με Peugeot 106 S16 και στην Α7, πίσω από τον Κτιστάκη, 2ος τερμάτισε ο Κώστας Πετράκης με Renault Clio και 3ος ο Κώστας Σαραντινός με Renault Clio Williams.
Στη 2η θέση της Α8, πίσω από τον Παπαδοκωσταντάκη, τερμάτισε ο Μανόλης Αλεξάκης με Mitsubishi Lancer Evo6 και στην 3η ο Κώστας Παυλάκης με Mitsubishi Lancer Evo8.
Στην Ε10, 2ος πίσω από τον Δαμιανάκη τερμάτισε ο Βαγγέλης Βαρβατσουλάκης με Citroen AX και 3ος ο Κώστας Δρακάκης με Toyota Starlet.
Τέλος ο Λεωνίδας Τσαγκαράς με Opel Ascona τερμάτισε 3ος στην Ε11, ενώ είχε και τετακέ στο πρώτο σκέλος.
Μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν «Αυτοκίνητα – Μαυριδάκης Μιχάλης» εμπόριο αυτοκινήτων, καινούριων και μεταχειρισμένων, στον κόμβο της Χρυσής Ακτής στα Χανιά.
Τα κύπελλα των απονομών αθλοθέτησε ο Παναγιώτης Λιώρης στη μνήμη του γιου του Σάκη.
Διοργανωτής ήταν η Α.Λ.Α. Χανίων, έχοντας ως συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, το Δήμο Πλατανιά και το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Χανίων και υποστηρικτή όπως πάντα την «ΑΝΕΚ Lines».
Σημαντικό ρόλο στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα έπαιξαν, η Αστυνομική Διεύθυνση Χανίων, η Πυροσβεστική Υπηρεσία και το ΕΚΑΒ Χανίων, καθώς και οι εθελοντές Σαμαρείτες του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.