Στα τυφλά καλείται να οδηγήσει ο διερχόμενος οδηγός, που διασχίζει και τα δύο ρεύματα κυκλοφορίας του ΒΟΑΚ, από το ύψος του κόμβου Ατσιποπούλου μέχρι τον νεόδμητο κόμβο Αμαρίου στα Μυσσίρια! Πρόκειται για μια απόσταση τεσσάρων και πλέον χιλιομέτρων, όπου περιλαμβάνει 2 γέφυρες και έναν επιπλέον κόμβο (Σπηλίου). Όπως είναι φανερό, οι τοποθετημένοι στύλοι ηλεκτροφωτισμού (δεξιά κι αριστερά του δρόμου), μόνο φώς… δεν παράγουν, καθώς στην πλειονότητα τους δεν λειτουργούν! Στο σύνολο των 100 και πλέον στύλων (πλην των κόμβων Ατσιποπούλου και Αμαρίου), ζήτημα αποτελεί αν ανάβουν 10-15 κι αυτοί κατά χρονικά διαστήματα.
Το συγκεκριμένο οδικό τμήμα του ΒΟΑΚ, αποτελεί ένα από τα πιο κομβικά σημεία του εθνικού δικτύου της Κρήτης, με έντονη κυκλοφοριακή δραστηριότητα λόγω των 3 κόμβων που ενώνουν την πόλη του Ρεθύμνου με την ενδοχώρα του νόμου. Ειδικά τους θερινούς μήνες, με την κίνηση να διογκώνεται αισθητά.
Καθιστά πλέον την οδήγηση επικίνδυνη (και τον Χειμώνα όπου η ορατότητα είναι περιορισμένη), και το ΑΙΤΗΜΑ για αποκατάσταση του ηλεκτροφωτισμού από τις αρμόδιες υπηρεσίες άμεσο και αναγκαίο!
Η ελλιπής συντήρηση που παρατηρείται σε αρκετά σημεία του ΒΟΑΚ (φωτισμός, σήμανση, διαγραμμίσεις, πυκνή βλάστηση, σκουπίδια) σε συνδυασμό με τον παρωχημένο για της ανάγκες της εποχής σχεδιασμό, υπαγορεύει στις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες στην επαγρύπνηση και στην άμεση παρέμβαση τους, σε σημεία που υπάρχει ανάγκη!
Δεν χρειάζεται να κάνουμε την οδήγηση πιο δύσκολη και πιο σύνθετη, σε έναν δρόμο που από μόνος του αποτελεί έναν από τους χειρότερους στην Ελλάδα.
ΣΥΝΠΟΛΙΣ: Κοινός Τόπος, Κοινός Στόχος