Την ανάγκη μείωσης και εξάλειψης των ανούσιων δημοσιονομικών δαπανών, αναδεικνύει ο βουλευτής Ρεθύμνου Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης με ερώτηση που κατέθεσε στον αρμόδιο υπουργό Οικονομικών, κ. Γκίκα Χαρδούβελη. Στην ερώτησή του, ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρεται σε δημοσιεύματα, στα οποία γίνεται εκτενής αναφορά σε δύο αεροπλάνα της παλιάς Ολυμπιακής που λόγω γραφειοκρατικών κωλυμάτων παραμένουν παροπλισμένα στο Ελ. Βενιζέλος, με αποτέλεσμα το κράτος να συνεχίζει να καταβάλει 30.000 ευρώ μηνιαίως για χρέη στάθμευσης. Ο Ρεθεμνιώτης βουλευτής τονίζει πως «οφείλουμε να αγωνιστούμε, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα και συνέπεια ζητήματα και εκκρεμότητες που κοστίζουν ακριβά στον Έλληνα φορολογούμενο» και παράλληλα ζητάει να ενημερωθεί αφενός γιατί το Ελληνικό κράτος καταβάλει 30.000 ευρώ μηνιαίως για αεροσκάφη που δεν έχει ξεκαθαριστεί το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς και αφετέρου για το χρονοδιάγραμμα ενεργειών, έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες πώλησης των δύο Airbus.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης του κ. Κεφαλογιάννη, έχει ως εξής:
«Είναι γεγονός ότι εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, η χώρα μας αντιμετώπισε τεράστιες δυσκολίες και ξεπέρασε στρεβλώσεις που για δεκαετίες αποτελούσαν εμπόδιο για την ανάπτυξη. Ωστόσο, οφείλουμε να αγωνιστούμε, έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε με σοβαρότητα και συνέπεια ζητήματα και εκκρεμότητες που κοστίζουν ακριβά στον Έλληνα φορολογούμενο.
Σε πρόσφατα δημοσιεύματα γίνεται εκτενής αναφορά σε δύο αεροπλάνα της παλιάς Ολυμπιακής, τα οποία θα έπρεπε να έχουν πωληθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό αλλά λόγω γραφειοκρατικών κολλημάτων παραμένουν παροπλισμένα στο Ελ. Βενιζέλος με αποτέλεσμα το κράτος να συνεχίζει να καταβάλει 30.000 ευρώ μηνιαίως για χρέη στάθμευσης των δύο αυτών αεροσκαφών.
Τα δύο αεροσκάφη είναι τύπου Airbus Α-340 τα οποία χρησιμοποιούνται για πτήσεις μακρινών αποστάσεων. Ειδικότερα, διενεργούσαν υπερατλαντικές πτήσεις με την παλιά Ολυμπιακή και παρέμειναν στην κατοχή του Δημοσίου όταν ολοκληρώθηκε η διαδικασία πώλησης της εταιρίας. Σύμφωνα με τα σχετικά δημοσιεύματα, ενώ είχε δοθεί εντολή τα δύο αεροπλάνα να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ για να τα προχωρήσει η διαδικασία πώλησής τους, έγινε γνωστό ότι τα δύο Airbus δεν είναι του ελληνικού Δημοσίου αλλά ανήκουν σε δύο κυπριακές εταιρείες οι οποίες έχουν ως εκκαθαριστή το ίδιο πρόσωπο με αποτέλεσμα να μην είναι ξεκάθαρη η διαδικασία και το κράτος να συνεχίζει να καταβάλει το υψηλό προαναφερθέν ποσό στο Ελ. Βενιζέλος.
Επειδή δεν υπάρχουν περιθώρια για ανούσιες δαπάνες.
Επειδή οφείλουμε να σεβόμαστε τα χρήματα των φορολογούμενων πολιτών.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
Γιατί το Ελληνικό κράτος καταβάλει 30.000 μηνιαίως για αεροσκάφη που δεν έχει ξεκαθαριστεί το ιδιοκτησιακό τους καθεστώς;
Υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα ενεργειών, έτσι ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες πώλησης των δύο Airbus;»