Αγαπητοί Ρεθεμνιώτες,
Το τελευταίο διάστημα της προεκλογικής περιόδου, έγινε το πλοίο θέμα αντιπαράθεσης από τους άλλους υποψηφίους δημάρχους του Δήμου Ρεθύμνης με τον κ. Μαρινάκη, για τις απαράδεκτες ενέργειες που έκανε σε βάρος της εταιρείας και κατά συνέπεια σε βάρος των συμφερόντων του τόπου. Ο κ. Μαρινάκης επειδή του αρέσει να λέει ψέματα όποτε το θεωρεί σκόπιμο ή όποτε τον συμφέρει, έκανε πάλι το ίδιο στη περίπτωση αυτή. Προχθές στην προεκλογική ραδιοφωνική αντιπαράθεση υποστήριξε πάλι τα ίδια ψέματα που συνεχώς επαναλαμβάνει, τώρα και 2-3 χρόνια:
1. Ότι δεν αγοράσαμε το πλοίο, αλλά απλώς το ναυλώσαμε. Δυστυχώς κ. Μαρινάκη λες ψέματα. Μάλλον ότι δεν έχεις διαβάσει το ναυλοσύμφωνο, όπου στο κεφάλαιο IV, στις πρώτες 15 σειρές αναφέρει ότι μετά την αποπληρωμή των συμφωνηθέντων ναύλων, οι ναυλωτές θα είναι αγοραστές και οι πλοιοκτήτες πωλητές. Οι Ρεθεμνιώτες πρέπει επί τέλους να μάθουν την αλήθεια. Είναι επιπόλαιο και ανήθικο να ισχυρίζεται κάποιος το αντίθετο. Ίσως θα ήθελε ο κ. Μαρινάκης το ναυλοσύμφωνο να γράφει αυτό που δεξιά και αριστερά συκοφαντικά διαδίδει, ότι το πλοίο το ναυλώσαμε και δεν το αγοράσαμε. Επειδή όμως δεν το γράφει, τότε αλίμονο στο ναυλοσύμφωνο και σε αυτόν που το υπέγραψε.
Η άλλη εκδοχή είναι να το έχεις διαβάσει και λες ψέματα συνειδητά, οπότε και πάλι είναι ανήθικο και επικίνδυνο. Εσύ κ. Μαρινάκη ξέρεις ποια από τις δυο εκδοχές ισχύει, διαλέγεις και παίρνεις όποια θέλεις. Η επιλογή είναι αποκλειστικά δική σου.
2. Ότι το πλοίο που πήραμε ήταν σάπιο. Ήταν είπε στην εκπομπή ένα σαπάκι. Ο κ. Μαρινάκης εκτός των άλλων είναι και ναυπηγός και μηχανικός πλοίων, αλλά και νηογνώμονας και μπορεί να δίδει τα πιστοποιητικά για την αξιοπλοΐα του. Γνωρίζει βέβαια ότι οι ανταγωνιστές μας, έχοντας την ίδια άποψη με αυτόν για το ΕΛΛΗ, μας παρέπεμψαν στην διεύθυνση επιθεώρησης εμπορικών πλοίων, όπου μετά από έλεγχο 20 ημερών και των 7 διευθύνσεων, κρίθηκε αξιόπλοο και δεν ήταν σάπιο, όπως κακόβουλα ισχυρίζεται ο απερχόμενος κ. δήμαρχος.
Αντιθέτως μόλις αγοράσαμε το πλοίο οι τρεις Δήμαρχοι, Σίφνου, Αμοργού και Μήλου μου έστειλαν επιστολές, τις οποίες έχω και είναι στη διάθεσή σας, επικοινώνησαν μαζί μου δε και τηλεφωνικά λέγοντας ότι θα βοηθήσουν με όποιο τρόπο μπορούν την προσπάθειά μας, προκειμένου να εξυπηρετούμε ακτοπλοϊκά τα νησιά τους. Η διαφορά τους με τον κ. Μαρινάκη είναι ότι αυτοί ήθελαν να βοηθήσουν τον τόπο τους.
3. Τώρα προεκλογικά ο απερχόμενος κ. δήμαρχος που βλέπει τα ζόρια και προκειμένου να αντιμετωπίσει τη δυσαρέσκεια του κόσμου, για τις φιλότιμες προσπάθειες που έκανε από την αρχή για να μην έρθει καράβι στο Ρέθυμνο και μετά αφού ήρθε για να φύγει, επικαλείται την έκθεση των ορκωτών, ότι το πλοίο σε κάθε ταξίδι κατέγραφε ζημιές. Είναι λάθος ο υπολογισμός τους και επικίνδυνη αυτή η άποψη, διότι μέσα σε δύο μήνες δεν μπορεί η γραμμή να αναπτυχθεί και να πάρει το μεταφορικό έργο του νομού, ώστε να βγει ασφαλές αποτέλεσμα. Σύμφωνα με σοβαρούς μελετητές, πρέπει πάνω από ένα χρόνο να υπολογιστεί μεταφορικό έργο, για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.
Ο κ. Μαρινάκης τραβά μεγάλο ζόρι να αποδείξει και με τόσο προκλητικό τρόπο, ότι η γραμμή δεν είναι βιώσιμη, αγνοώντας την μελέτη του Πανεπιστημίου και το δεδομένο ότι η Ρεθυμνιακή, ακόμα και με δυο πλοία ήταν βιώσιμη. Στις 1-4-2014 δημοσίευσε ισολογισμό η ΑΝΕΚ και αναφέρει ότι το 2013 είχε ζημιές 30.000.0000 ευρώ και το 2012 είχε ζημιές 60.000.000 ευρώ. Διανοήθηκε κάποιος τι θα γινόταν, αν έλεγε ο δήμαρχος Χανίων ότι η γραμμή δεν είναι βιώσιμη και να φύγουν τα πλοία από τα Χανιά. Αν αυτό το έλεγε, αναρωτήθηκε κανείς στις εκλογές πόσους ψήφους θα έπαιρνε;;;
Εδώ βέβαια είναι Ρέθυμνο και δυστυχώς το κακό είναι ότι πάρα πολλοί δέχονται και ανέχονται τα πάντα.
4. Λέει ότι την αποζημίωση της ζημιάς 2.000.000 $ που πήρε η εταιρεία την εισέπραξε η τράπεζα. Κατά την προσφιλή του τακτική λέει την μισή αλήθεια και αυτό είναι χειρότερο από το ψέμα. Δεν λέει ότι πρώτα μπήκαν μέσα στον λογαριασμό αγοράς που είχαμε συμφωνήσει πλοιοκτήτης, αγοραστές και τράπεζα και εξόφλησαν ίσο ποσό δόσεων και κατόπιν μεταφέρθηκαν σε εξόφληση του δανείου που είχε ο πλοιοκτήτης, προκειμένου να ελευθερωθεί το πλοίο για ανάλογο ποσό και σήμερα το πλοίο είναι εξοφλημένο κατά τα 4/5. Την ασφάλεια του πλοίου κατά την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου, απαίτησα εγώ, να την πληρώνουμε εμείς και έτσι εισπράξαμε την αποζημίωση των 2 εκατομ. $. Αυτό το βρίσκει ο κ. Μαρινάκης επιλήψιμο και εγκληματικό;;;
5. Δεν είναι μόνο ότι λέει συνεχώς ψεύδη αλλά και με τις πράξεις του και τις παρεμβάσεις του στα διοικητικά της Cretan Lines, προκάλεσε διοικητικές αλλαγές, τις οποίες επιθυμούσε και γι’ αυτό είναι ο ηθικός αυτουργός για το σημερινό οικονομικό αδιέξοδο της εταιρείας και τις ζημιές 18 μηνών.
Αν έμενα και δεν είχαμε διχαστεί, πιστεύοντας κάποιοι τον κ. Μαρινάκη, το πλοίο σε δύο μήνες θα είχε αποκαταστήσει την ζημιά και 16 μήνες τώρα θα έκανε δρομολόγια. Κάποιοι δεν το ήθελαν και βρήκαν μερικούς αφελείς και πέτυχαν το σκοπό τους. Δυστυχώς για το Ρέθυμνο το πλοίο ήλθε από το πουθενά, χωρίς να το πιστεύουν οι περισσότεροι Ρεθεμνιώτες ότι θα έλθει, παρά μόνο μερικά άτομα από το Συμβούλιο και θα χαθεί για ένα τίποτα, επειδή ο απερχόμενος κ. δήμαρχος δεν το ήθελε και γι’ αυτό το πολέμησε από την αρχή. Τους λόγους νομίζω ότι τους ξέρουν οι περισσότεροι Ρεθεμνιώτες.
Αγαπητοί Ρεθεμνιώτες,
Επειδή το ναυλοσύμφωνο που αναφέρει ο κ. δήμαρχος, για να έλθει το καράβι στο Ρέθυμνο, έχει την δική μου υπογραφή ως Πρόεδρου τότε της εταιρείας και το αγοράσαμε και δεν το ναυλώσαμε μόνο όπως ψευδώς ισχυρίζεται.
Επειδή η αποζημίωση των 2.000.000 $ εξόφλησε πρώτα το ανάλογο τίμημα αγοράς πλοίου και μετά πήγε κατ’ ευθείαν στο δάνειο του πλοιοκτήτη.
Επειδή με τις ψεύτικες υποσχέσεις του ότι θα δοθεί 1.500.000 ευρώ προκάλεσε διοικητικές αλλαγές, οι οποίες όπως αποδείχτηκε ζημίωσαν την εταιρεία και είναι ο ηθικός αυτουργός για το σημερινό οικονομικό αδιέξοδο.
Επειδή όπως αναφέρω παραπάνω με κατηγορεί συνέχεια και με συκοφαντεί με ανακρίβειες και ψέματα, σαν να έχω κάνει το μεγαλύτερο έγκλημα.
Επειδή έχω πολλές φορές αντικρούσει και διαψεύσει με δημοσιεύματά μου τα ψεύδη του και παρά ταύτα συνεχίζει να με συκοφαντεί, κατέθεσα εναντίον του μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση κατ’ εξακολούθηση και ηθική βλάβη μου. Τις διαφορές μας πλέον θα τις λύσουμε στα ελληνικά δικαστήρια.
* Ο Γιάννης Νικολούδης είναι περιφερειακός σύμβουλος Κρήτης