Οι επιδέξιες χορευτικές φιγούρες που λικνίζονταν στο άκουσμα της μουσικής, μιμούμενες τα στοιχεία της φύσης και αφηγούμενες την ιστορία του πλανήτη μας, ήταν το εξαιρετικό θέαμα που προσέφεραν το βράδυ της Τρίτης οι μαθητές της σχολής «Χοροκίνηση» της Βάσιας Σακελλαρίου. Χορογραφίες που ξεχείλιζαν από το πάθος της φωτιάς, την ορμή του νερού, την επιβλητικότητα του αέρα και την σταθερότητα της γης, καθήλωσαν για μια ακόμα χρονιά τους θεατές του κατάμεστου θεάτρου Ερωφίλης στη Φορτέτζα. Στην παράσταση «Πλανήτης γη, έτσι κι αλλιώς» μεγαλύτερες και λιλιπούτειες χορεύτριες, φορώντας τις πουέντ τους και με μοναδικό μέσο έκφρασης τις άψογα εκτελεσμένες χορευτικές κινήσεις, αρμονικά δοσμένες μέσα από δεξιοτεχνικές χορογραφίες, επικοινώνησαν στο κοινό μηνύματα κατά της φτώχειας, των κοινωνικών αντιθέσεων και του bullying, σε ένα μοναδικά στημένο σκηνικό, ενώ η μουσική και τα υποστηρικτικά βίντεο έκαναν την ατμόσφαιρα ακόμα επιβλητικότερη.
H «φτώχεια» και ο «πλούτος», χορογραφίες υπό την μελαγχολική μουσική του «Μike Oldfield» και το ζωηρό «Tango Dance» του «Μichael Buble», αντίστοιχα, αποτυπωμένες στις φιγούρες και στις εύθραυστες κινήσεις των χορευτριών, το «G7» υπό την μουσική υπόκρουση του «World Disaster» των «Arcadia», μάγεψαν τους θεατές. Χορογραφίες μπαλέτου, τζαζ, σύγχρονου χορού, χιπ-χοπ και ρεπερτορίου, επιλέχτηκαν ανάλογα τη δυναμική και το ύφος του μηνύματος, που πλην των κινήσεων αποτυπώνονταν και στα εκφραστικά πρόσωπα των χορευτριών.
Μέσα από τις χορογραφίες οι μαθήτριες παρουσίασαν όλα όσο διδάχτηκαν την περασμένη χρονιά, ανέδειξαν τις γνώσεις και το ταλέντο τους, κάνοντας καθηγητές και χορογράφους να νιώσουν συγκινημένοι, όπως και οι γονείς, οι φίλοι και όλοι όσοι παρακολούθησαν την παράσταση και καταχειροκρότησαν όλες τις προσπάθειες.
Η συγκίνηση όλων των παρευρισκομένων κορυφώθηκε, όταν στο κλείσιμο της βραδιάς στην σκηνή βρέθηκε, η Πέλλυ, ένα νεαρό κορίτσι, παλιά μαθήτρια της σχολής, η οποία έχει πέσει θύμα τροχαίου και αντιμετωπίζει πλέον κινητικά προβλήματα. Παλιοί συμμαθητές και δάσκαλοι υποδέχτηκαν την Πέλλυ, ενώ η ίδια συμμετέχοντας από το αναπηρικό της καροτσάκι στην χορογραφία «φωνή», έστειλε μήνυμα δύναμης, αρθρώνοντας πραγματική φωνή αγωνίας, μια φωνή για την επαγρύπνηση και την ευαισθητοποίηση για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.
Ικανοποιημένη για την επιτυχία της παράστασης και βαθιά συγκινημένη για τη συμμετοχή της Πέλλυς σε αυτήν, η κυρία Σακελλαρίου, μιλώντας στα «Ρ.Ν.» δήλωσε: «Η παράσταση ήταν ένα παραμύθι που ξεκίνησε 2000 χρόνια πριν με τη δημιουργία του πλανήτη. Πρόκειται για μια συνέχεια του περυσινού έργου των τεσσάρων εποχών. Φέτος αποφασίσαμε να «αγγίξουμε» τα τέσσερα στοιχεία της φύσης και της γης, καθώς επίσης και κάποια κοινωνικά θέματα, όπως την φτώχεια, τις κοινωνικές αντιθέσεις και το θέμα του bullying, που έχει δυστυχώς απασχολήσει αρκετά. Σε αυτή την προσπάθεια συμμετέχουν όλοι, από τα μικρά παιδιά, μαθητές της σχολής, μέχρι τα προεπαγγελματικά τμήματα. Η φετινή παράσταση είναι αφιερωμένη στην μαθήτριά μου, την Πέλλυ και στα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων. Τόσο οι δάσκαλοι όσο και οι μαθητές θα θέλαμε να περάσουμε το μήνυμα ότι θα πρέπει να είμαστε λιγότερο εγωιστές και να μην αφήνουμε τον εγωισμό να καλύπτει κάθε μας ευαισθησία. Η Πέλλυ είναι πολύ δυνατό και γλυκό παιδί και χάρηκε και εκείνη όπως και οι συμμαθητές της τη συμμετοχή της στην παράσταση. Τέλος, οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μαθητές μου αλλά και στους γονείς τους που με στηρίζουν και με εμπιστεύονται, καθώς και στον συνχορευτή και σύντροφό μου Μιχάλη Μπεκίρη και στα δυο μου παιδιά, που είναι η πηγή της έμπνευσής μου».
Συντελεστές της παράστασης:
Καθηγητές-Χορογράφοι:
Βάσια Σακελλαρίου (μπαλέτο, σύγχρονος χορός, ρεπερτόριο, stretching, floor barre).
Μιχάλης Μπεκίρης (hiphop, jazz, funky jazz, latin, international & social style, ballroom).
Xορογραφική, σκηνοθετική επιμέλεια και συντονισμός: Bάσια Σακελλαρίου.
Κοστούμια: Κατερίνα Καρουζάκη, Σοφία Σπαντιδάκη, είδη χορού ΚΑΡΜΕΝ.
Ήχος-Φως: Κυριάκος Κατιμερτζόγλου, Κώστας Ρακιντζής.
Σκηνικό/Παραγωγή Βίντεο: Κωνσταντίνος Καλφούντζος.
Βιντεοσκόπηση/Φωτογράφιση: Bαγγέλης Τζιβόλιας.