Η τελετή έναρξης έχει οριστεί για τις 10 Οκτώβρη.
Και οι 24 χώρες βρίσκονται σε εγρήγορση, αρχής γενομένης από την περίοδο προετοιμασίας αφού όλες έχουν βάλει στόχο να διακριθούν. Φυσικά δεν είναι εύκολο για όλους τους συμμετέχοντες να έχουν στόχο την κορυφή, όμως έχει καταστεί σαφές ότι θέλουν να κερδίσουν φίλους και φυσικά παραπάνω θέσεις μέσα από τα παιγνίδια νοκ-άουτ. Ιδίως οι «πρωτάρηδες» της διοργάνωσης, έχουν θέσει μία αξιοπρεπή παρουσία και ίσως την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Γι’ άλλους, πρώτος στόχος είναι το βάθρο και δη η πρώτη θέση. Όταν, για παράδειγμα, η Ρουμανία μετρά ήδη τρεις σερί κατακτήσεις, ποιος είναι αλήθεια ο αντικειμενικός της σκοπός εκτός από μία νέα κατάκτηση…;
και την Ιταλία
Η επίλεκτη Ελληνική ομάδα έχει ένα λόγο παραπάνω να προετοιμάζεται πυρετωδώς, καθώς θα δώσει την παράστασή της μπροστά στο κοινό της και πιο συγκεκριμένα στο κοινό του Ρεθύμνου και της Κρήτης.
Η πρεμιέρα κόντρα στην Τουρκία (και όχι κόντρα στην Ιταλία όπως είχε προβλεφθεί), θα είναι και το αλατοπίπερο του προγράμματός της.
Δεύτερος αγώνας για τους Έλληνες, είναι αυτός απέναντι στην «πρωτάρα» Λιθουανία και τρίτος απέναντι στην Ιταλία.
θεατών στην παραλία
Οι διοργανωτές προσδοκούν πολλά πράγματα από αυτό το γεγονός που θα λάβει χώρα στο κέντρο του Ρεθύμνου.
Η Ελλάδα ως «οικοδέσποινα» δεν δείχνει να αγχώνεται ιδιαίτερα γι’ αυτό! Το σκηνικό της εγκατάστασης είναι πραγματικά μοναδικό για τα ελληνικά δεδομένα και περιλαμβάνει όλες τις υποδομές να κατασκευάζονται «one off»: Γήπεδο, εξοπλισμοί, φωτισμοί, video walls και κερκίδες χωρητικότητας 3.000 θεατών στην καρδιά της πόλης του Ρεθύμνου, στην παραλία, θα συνθέσουν ένα μοναδικό αποτέλεσμα.
σ’ όλη την Ευρώπη
Πέρα από τις περίπου 20 χώρες που θα μεταδώσουν ζωντανά την διοργάνωση και θα ταξιδέψουν την εικόνα του Ρεθύμνου από άκρη σε άκρη στη γηραιά Ήπειρο, το επίσημο σάιτ της EMF www.eurominifootball.com θα μεταδώσει livestream όλα τα παιχνίδια.
Για την ελληνική Οργανωτική Επιτροπή σπουδαίο ρόλο διαδραμάτισαν όλοι οι χορηγοί που στέκονται αρωγοί σ’ αυτή την μεγάλη προσπάθεια.
Η εταιρία Puma εν προκειμένω, θα αποτελέσει τον αποκλειστικό χορηγό αθλητικού εξοπλισμού του miniEURO 2013 και το συνδυάζει παράλληλα με την επένδυσή της στην Επίλεκτη Ελληνική Ομάδα, η οποία θα συγκεντρώσει τα βλέμματα εκατομμυρίων τηλεθεατών. Η κίνηση αυτή υποδηλώνει την δυναμική ένταξή της στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο μικρότερων διαστάσεων, που κακά τα ψέματα συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο κοινό από κάθε άλλο άθλημα.
Μεγάλη είναι και η προσπάθεια του ο ΕΟΤ, ο οποίος με την υποστήριξη 14 γραφείων στο εσωτερικό της χώρας και 19 σε μεγάλες πόλεις σε όλον τον κόσμο, ταξιδεύει την εικόνα της Ελλάδας σε κάθε δυνητικό επισκέπτη, τόσο μέσα από τη συμμετοχή του σε όλες τις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, όσο και με τα διαδικτυακά του εργαλεία την ιστοσελίδα www.visitgreece.gr και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.