Το λάδι, το μέλι, το κρασί, τα παξιμάδια, το σαπούνι, το χαρούπι με τα παράγωγά του, τα αρωματικά βότανα κ.ά., είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν οι εκατοντάδες επισκεπτών του περιπτέρου με την επωνυμία «Konstantine‘s ».
Προσπάθεια ενός νέου Ελληνοσουηδού επιχειρηματία, που αποφάσισε ν’ ασχοληθεί στη Σουηδία και στις άλλες Σκανδιναβικές χώρες σ’ αυτό τον τομέα, γιατί πιστεύει ακράδαντα στη διαφορετικότητα των κρητικών προϊόντων, επενδύοντας στη μοναδική ποιότητά τους αν και ουδεμία σχέση έχει με το νησί μας.
Έτσι η Κρήτη, τα προϊόντα της και η μουσική της προβλήθηκαν με τρόπο βιωματικό στον μακρινό ευρωπαϊκό βορρά. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η μουσική σύνθεση «Η τύρβη του Νάντη» αποτελεί τη μουσική υπόκρουση στη διαφημιστική προβολή της εταιρείας αυτής.
Ελπίζομε στα άμεσα αποτελέσματα της παραπάνω προσπάθειας, για το καλό του τόπου μας.