Με έκπληξη διάβασα το άρθρο του κ. Μανουσάκη, και τα όσα αναφέρει, θα ήθελα μόνο να τα αποδώσω σε αντιπολιτευτικό άγχος, που τον ώθησε σε τέτοια διαστρέβλωση των γεγονότων και των αριθμών. Επί των όσων γράφει έχω να αναφέρω συνοπτικά τα εξής:
– H διαφορά στα ρευστά διαθέσιμα και τις υποχρεώσεις την οποία «ανακαλύψατε» κ. Μανουσάκη οφείλεται στο γεγονός ότι το φυλλάδιο του συνδυασμού μας αναφέρεται στην ημερομηνία ανάληψης από εμένα της θέσης του προέδρου, δηλαδή τον Φεβρουάριο του 2011, ενώ το δικό μου άρθρο στα απολογιστικά στοιχεία της ΑΜΑΡΙ Α.Ε. κατά την 31/12/2010, ώστε να είναι εύκολη η επαλήθευσή τους απ’ τον καθένα αναζητώντας απλά τον νόμιμα δημοσιευμένο Ισολογισμό της ΑΜΑΡΙ Α.Ε. χρήσης 2010… Για δίκη σας διευκόλυνση σας παραπέμπω στο www.et.gr, όπου μπορείτε να τον αναζητήσετε με μόνο το όνομα της εταιρείας. (Για το σχετικό Ισολογισμό έγινε ενημέρωση και στο Δημοτικό Συμβούλιο).
– Όσον αφορά τους απολογισμούς της ΑΜΑΡΙ Α.Ε. τους οποίους έκανα «εν κρυπτό», όπως λέτε, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι ο απολογισμός της χρήσης 2011 εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ της χρήσης 2012, κατόπιν υπόδειξης του τμήματος εμπορίου σχετικά με την κείμενη νομοθεσία ο απολογισμός εγκρίθηκε από τον εκπρόσωπο του μοναδικού μετόχου το Δήμαρχο Αμαρίου. Παρόλα αυτά υπήρξε σχετική ενημέρωση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Ο απολογισμός της χρήσης 2013 θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο όπως προβλέπεται από τη κείμενη νομοθεσία του εμπορικού νόμου 2190/1920. Ως αποτέλεσμα των ανωτέρω οι δηλώσεις σας μπορούν μόνο να αποδοθούν είτε σε σκόπιμη συκοφάντηση είτε σε άγνοια των νόμων. Αλήθεια δε ξέρω τι είναι προτιμότερο για ένα πτυχιούχο μαθηματικό που διεκδικεί τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου.
– Τέλος όσον αφορά τα περί αμοιβής από το Δήμο Ρεθύμνης θα ήθελα να σας ενημερώσω μιας και προφανώς δε γνωρίζεται νόμους και γεγονότα ότι το ποσό των 621.000 καθορίστηκε σε κεντρική συνάντηση των Δημάρχων του Νομού υπό την επίβλεψη της περιφέρειας κατά την έναρξη λειτουργίας του ΧΥΤΑ (μπορείτε να ρωτήσετε για αυτό και τον πρώην Δήμαρχο Συβρίτου που ήταν παρών). Η σχετική μείωση, η οποία παρασχέθηκε οφείλεται σε αυτή κάθε αυτή τη διενέργεια του διαγωνισμού προκειμένου να πληρούνται οι διατάξεις νομιμότητας περί διενέργειας μειοδοτικού διαγωνισμού του προληπτικού ελέγχου του ελεγκτικού συνεδρίου.
* Ο Νίκος Μαρκίδης είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Αμαρίου, πρόεδρος Αμάρι Α.Ε. ΟΤΑ