Ολοκληρώθηκε ο ηλεκτρονικός διεθνής διαγωνισμός από την Περιφερειακή Ενότητας Ρεθύμνου για το έργο κατασκευής του αλιευτικού καταφύγιου στη Σκαλέτα.
Οι τέσσερις προσφορές εταιριών που είχαν δηλώσει συμμέτοχη στο διαγωνισμό άνοιξαν την Παρασκευή και αναδείχτηκε προσωρινός ανάδοχος που κατέθεσε προσφορά με έκπτωση 37%. Πλέον σύμφωνα με τα προβλεπόμενα του διαγωνισμού στο επόμενο δεκαήμερο ο ανάδοχος καλείται να καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά για να προχωρήσουν οι διαδικασίες.
Παράλληλα το διοικητικό συμβούλιο του Λιμενικού Ταμείου Ρεθύμνου, όπως ανέφερε η πρόεδρός του, Ρένα Κουτσαλεδάκη, με ιδίους πόρους προχωρά την μελέτη κατασκευής της πρόσβασης σύνδεσης του αλιευτικού καταφυγίου με τον υφιστάμενο δρόμο. Σύμφωνα με την μελέτη προβλέπεται η κατασκευή μιας γέφυρας με τρία ανοίγματα. Το συνολικό μήκος της είναι τα 6 μέτρα, ενώ και από τις δυο πλευρές θα υπάρχουν πεζοδρόμια ενός μέτρου από την κάθε πλευρά της γέφυρας.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο κατασκευής του αλιευτικού καταφυγίου έχει εξασφαλίσει χρηματοδότηση από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στο τομεακό πρόγραμμα «Αλιεία και Θάλασσα» και είναι συνολικού προϋπολογισμού 6 εκ. ευρώ μαζί με τον Φ.Π.Α.
Το έργο αφορά στην κατασκευή του αλιευτικού καταφυγίου της Σκαλέτας και περιλαμβάνει τα απαραίτητα εξωτερικά και εσωτερικά λιμενικά έργα για τη λειτουργία του αλιευτικού καταφυγίου, την ανάπλαση και την διαμόρφωση του περιβάλλοντος κοινόχρηστου χώρου μέχρι την οριοθετημένη γραμμή της παραλίας, τα δίκτυα ύδρευσης και ηλεκτροδότησης για τα παραβάλλοντα σκάφη, καθώς και του γενικού φωτισμού και ύδρευσης του αλιευτικού καταφυγίου.
Το κυρίως έργο είναι λιμενική υποδομή, το οποίο δεν αλλοιώνει το περιβάλλον της περιοχής. Παράλληλα περιλαμβάνει τα εξής υποέργα: μια κατασκευή του προσήνεμου μόλου και θωράκισή του, δίκτυα Κοινής Ωφελείας, προμήθεια του εξοπλισμού, προμήθεια και τοποθέτηση γερανού για τις λειτουργικές ανάγκες του καταφυγίου και φωτοσήμανση.
Το έργο θα υλοποιηθεί από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνης, μέσα από Προγραμματική Σύμβαση με το Λιμενικό Ταμείο Ρεθύμνης που έχει συναφθεί, καθώς το Λ.Τ. δεν έχει τεχνική επάρκεια.