Προϋπόθεση για να κερδηθεί το στοίχημα της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου για τους χειμερινούς μήνες είναι η ενιαία στρατηγική που πρέπει να χαράξουν όλοι οι εμπλεκόμενοι με το προϊόν φορείς δηλαδή: η πολιτεία, η τοπική αυτοδιοίκηση, οι πράκτορες, οι ξενοδόχοι και οι επιχειρηματίες.
Ένα σχέδιο που χαρακτηρίζεται αναγκαίο για να μπορέσει η Κρήτη να κερδίσει το στοίχημα και να καταφέρει να προσελκύει επισκέπτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού τόσο σε ότι αφορά το περιβάλλον, τις κλιματολογικές συνθήκες όσο και τις υποδομές, τους φιλόξενους ανθρώπους αλλά και την κρητική παράδοση, την κουλτούρα, την ιστορία, τον πολιτισμό και φυσικά την κρητική κουζίνα καθιστούν αδιαμφισβήτητα την Κρήτη έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό.
Όμως αυτά από μόνα τους δεν επαρκούν καθώς για να επιτευχθεί ο στόχος, χρειάζεται οργάνωση με συντονισμένα βήματα και κυρίως τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων με τον τουρισμό φορέων.