Σε τρεις νέες αγορές και συγκεκριμένα στη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά επικεντρώνεται η νέα καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού για το 2016, ενώ παράλληλα, συνεχίζεται η προσπάθεια που έχει ήδη ξεκινήσει για την προσέλκυση τουριστών από τις αγορές της Κορέας, της Κίνας, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Μέσης Ανατολής.
Οι στοχευμένες ενέργειες και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την ενίσχυση του τριτογενή τομέα περιλαμβάνονται στο φιλόδοξο πλάνο πενταετίας του αρμόδιου υπουργείου Τουρισμού που αν μη τι άλλο επιδιώκει να αναδείξει εκτός από τον μαζικό και άλλες μορφές εναλλακτικού τουρισμού στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Τα παραπάνω ανακοίνωσε η υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά χθες στη διάρκεια εκδήλωσης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας.
Η ίδια απηύθυνε έκκληση σε όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό φορείς, καθώς και στην αυτοδιοίκηση ά και β’ βαθμού να συνεργαστούν, ώστε από κοινού με πρωτοβουλίες και δράσεις να παίξουν ουσιαστικό ρόλο στην προσπάθεια που γίνεται για αύξηση της επισκεψιμότητας των τουριστών σε όλη τη χώρα.
Μεταξύ άλλων, η αρμόδια υπουργός επισήμανε ότι το υπουργείο δουλεύει πάνω σε ένα τετραετές πλάνο με στόχο το 2018 η Ελλάδα να εξασφαλίσει μία θέση ανάμεσα στους πέντε πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, από τους 15 που βρίσκεται σήμερα.
Η κ. Κουντουρά επισήμανε ότι οι Ρώσοι τουρίστες επανακάμπτουν αυτή την περίοδο και υπογράμμισε ότι το 2016 αναμένεται αύξηση αφίξεων από τη βρετανική αγορά μεγαλύτερη από αυτή που σημειώθηκε φέτος, δηλαδή άνω του 25%.
Επανέλαβε την εκτίμηση ότι το 2016 θα αποτελέσει ακόμη καλύτερη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, με βάση και τα μηνύματα από την έκθεση World Travel Market (WTM). Πρόσθεσε δε, ότι μέχρι το τέλος του 2015 αναμένεται η κατάθεση νομοσχεδίου για τον κλάδο του τουρισμού, που θα αφορά και σε ξεχωριστές ρυθμίσεις για την τουριστική εκπαίδευση, που από το 2010 έχει υποβαθμιστεί.
Από την άλλη πλευρά οι ξενοδόχοι καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ενίσχυση του τουρισμού ενώ για μια ακόμα φορά επισημαίνουν τις τεράστιες οικονομικές απώλειες που υφίστανται από τα «μαύρα καταλύματα». Η διακριτή ποιότητα είναι η πρώτη γραμμή άμυνας του ξενοδοχειακού τομέα απέναντι στη λεγόμενη οικονομία του διαμοιρασμού που στην πραγματικότητα είναι η παραξενοδοχεία» είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε Γιώργος Τσακίρης, τονίζοντας ότι με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, όλα ανεξαιρέτως τα τουριστικά καταλύματα, εντάσσονται σε ένα σύστημα που εστιάζει στην παροχή υπηρεσιών στους χρήστες με εύκολο τρόπο και αντικειμενικά κριτήρια.
Η τουριστική αυτή πλατφόρμα, στην ιστοσελίδα cert.ghotels.gr, άνοιξε τον Ιούλιο και μέχρι σήμερα έχουν ενταχθεί περισσότερες από 600 επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ τονίζεται ότι αιτήσεις κατάταξης θα γίνονται δεκτές μέχρι και το 2017.