Στην συντριπτική τους πλειοψηφία καλύφθηκαν οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών γενικής παιδείας, σημαντικές ωστόσο παραμένουν οι ελλείψεις εκπαιδευτικών σε τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης, καθώς ο αριθμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών που διόρισε το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας κατά την τρίτη φάση των προσλήψεων δεν επαρκεί για να τα καλύψει.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας, καλύφθηκαν πλήρως τα κενά που υπήρχαν σε ειδικότητες Γενικής Παιδείας (60), Επαγγελματικής Εκπαίδευσης 20) και Παράλληλης στήριξης (13), ενώ ελλείψεις παραμένουν στα τμήματα ένταξης, με 4 κενά και στο ειδικό βοηθητικό προσωπικό, όπου αναμένεται η πρόσληψη τριών ακόμα νοσηλευτών.
Πιο συγκεκριμένα, στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, τα λειτουργικά κενά καλύφθηκαν κατά 99%, όπως αναφέρει ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, Γιάννης Γαζανός.
Σχολεία του ορεινού Μυλοποτάμου που ήταν υποστελεχωμένα, όπως αυτά του ΕΠΑΛ Γαράζου, του Γυμνασίου Γαράζου και του Γυμνασίου Κράνας, καθώς και πολλά σχολεία του Αμαρίου και της πόλης του Ρεθύμνου, πλέον έχουν στελεχωθεί πλήρως σύμφωνα με τον κ. Γαζανό.
Δεν επικρατεί παρόμοια εικόνα στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς μπορεί να καλύφθηκαν αρκετά λειτουργικά κενά στην γενική αγωγή, ωστόσο οι ελλείψεις στην ειδική αγωγή, εξακολουθούν να υπάρχουν.
Όπως τόνισε ο προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, Λάμπρος Καρβούνης, όλα τα κενά ειδικοτήτων γενικής παιδείας (16) σε δημοτικά και νηπιαγωγεία, έχουν καλυφθεί, πλην μίας υπαναχώρησης που υπήρξε από εκπαιδευτικό διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας.
Οι ελλείψεις στην ειδική αγωγή σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας, έχουν ως εξής:
Παράλληλη στήριξη Δημοτική Εκπαίδευσης: 58 κενά( καλύφθηκαν τα 19)
Παράλληλη στήριξη Νηπιαγωγείων: 11 κενά
Τμήματα ένταξης: 7 κενά
Ειδικό Επιστημονικό προσωπικό για το Ειδικό Σχολείο: 1 εργοθεραπευτής, ενώ τοποθετήθηκαν 1 κοινωνικός λειτουργός και 1 λογοθεραπευτής.
Για την υποστήριξη των μαθητών που παρουσιάζουν προβλήματα κινητικά και αυτοεξυπηρέτησης, η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευσης είχε αιτηθεί την πρόσληψη 3 ατόμων ως Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΔΕ01), όπου θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε άλλες λειτουργίες του σχολείου, χωρίς ειδική επιστημονική γνώση, εκ των οποίων αναμένεται ακόμα ένα άτομο.
Τέλος, όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είχαν δηλώσει ότι ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, αναμένεται η κάλυψή τους από προσλήψεις με χαρακτήρα τριμηνιαίας σύμβασης, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα. Πρόκειται για 15 εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας και 13 εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας.