H Google και η Περιφέρεια Κρήτης πραγματοποίησαν το Σάββατο εκδήλωση στο ξενοδοχείο GDM Megaron του Ηρακλείου Κρήτης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online», με σκοπό να ενημερωθούν οι τοπικοί φορείς του νησιού για τα αποτελέσματα και τις νέες δράσεις της πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια του 2016.
H πρωτοβουλία «Grow Greek Tourism Online», πραγματοποιείται σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και το Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ). Πρόσφατα, η πρωτοβουλία έλαβε και την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του υπουργείου Παιδείας. Πολύτιμη είναι επίσης η στήριξη από όλες τις Περιφέρειες της χώρας, ακολουθώντας το παράδειγμα της Κρήτης, η οποία πρώτη αγκάλιασε την πρωτοβουλία από την έναρξή της το 2014. Μέχρι σήμερα, χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού έχουν εκπαιδευτεί δωρεάν σε ψηφιακά εργαλεία, μέσα από ομαδικά σεμινάρια, εξατομικευμένες εκπαιδεύσεις αλλά και διαδικτυακά, για να ωφελήσουν τις επιχειρήσεις τους.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και μίλησαν για την πρωτοβουλία ο περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης, κ. Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο προϊστάμενος της Περιφερειακής Υπηρεσίας Τουρισμού Κρήτης, κ. Αριστείδης Στρατάκης και ο σύμβουλος του ΓΓ του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), κ. Νίκος Μπήλιος. Την εκδήλωση τίμησε επίσης με την παρουσία του ο ευρωβουλευτής, κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης, ο οποίος εστίασε στην ευρωπαϊκή διάσταση της ανάπτυξης του τουρισμού μέσω της χρήσης ψηφιακών εργαλείων.
«Η Περιφέρεια Κρήτης από το 2014 συμμετέχει και στηρίζει τις επιμορφωτικές εκδηλώσεις που διεξάγονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online της Google. Η πρωτοβουλία αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για την περαιτέρω ανάπτυξη και στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων, μέσα από τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, σε μια εποχή όπου η αγορά και η επικοινωνία ολοένα και περισσότερο διευρύνεται μέσα στον κόσμο του διαδικτύου», ανέφερε ο Στ. Αρναουτακης.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, στελέχη της Google Ελλάδας αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα της πρωτοβουλίας ‘Grow Greek Tourism Online’ μέχρι σήμερα, καθώς και στις νέες δράσεις που υλοποιούνται στην Κρήτη και την υπόλοιπη Ελλάδα μέχρι το τέλος του έτους. Επίσης, ένας από τους τοπικούς επιχειρηματίες, ο κ. Μάξιμος Πετρόχειλος, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Palazzo Almare Restaurant στα Χανιά, μοιράστηκε την προσωπική του εμπειρία χρησιμοποιώντας διαδικτυακά εργαλεία για να αναπτύξει την επιχείρησή του, σε συνέχεια της δωρεάν εκπαίδευσης που έλαβε σε εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας.
Ο Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων Google, Διονύσης Κολοκοτσάς ανέφερε:
«Με την πρωτοβουλία ‘Grow Greek Tourism Online’, επιβεβαιώνουμε τη δέσμευση της Google να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων ταξιδεύοντας σε όλη τη χώρα. Ως αποτέλεσμα, χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού έχουν ήδη εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα σε διαδικτυακά εργαλεία ανά την Ελλάδα. Ευχαριστούμε πολύ την Περιφέρεια Κρήτης, που πρώτη αγκάλιασε την πρωτοβουλία το 2014, για τη στήριξη. Καλούμε ακόμη περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη του διαδικτύου για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους».
Online Advisors στην Κρήτη
Μια ομάδα νεαρών συμβούλων που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, συνεχίζουν για φέτος τη δράση τους στην ευρύτερη περιοχή της Περιφέρειας Κρήτης, προκειμένου να εξηγήσουν στους επαγγελματίες του τουρισμού τα οφέλη του διαδικτύου και να τους εκπαιδεύσουν στη χρήση διαδικτυακών εργαλείων μέσω εξατομικευμένων εκπαιδεύσεων.
Όσοι ενδιαφέρονται για μία εξατομικευμένη εκπαίδευση από τους Online Advisors στον χώρο τους μπορούν να εγγραφούν και να κλείσουν μία συνάντηση στην ιστοσελίδα
Προέκταση της πρωτοβουλίας στον κλάδο της Εκπαίδευσης μέσω σεμιναρίων σε φοιτητές
Επιπρόσθετα, η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ακόμη μια νέα δράση της πρωτοβουλίας με σκοπό την περαιτέρω προέκτασή της στον κλάδο της Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, μέσω δωρεάν σεμιναρίων σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας, η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην κατάρτιση των σπουδαστών και των μελλοντικών επαγγελματιών του τουρισμού σε ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ, τα οποία αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής κάθε επιχείρησης στον τομέα του τουρισμού. Η πρωτοβουλία ξεκινά με τη συμμετοχή δώδεκα (12) Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ιωάννινα και Σάμο.
Στην περιοχή της Κρήτης, θα διεξαχθεί δωρεάν ομαδικό σεμινάριο για όλους τους σπουδαστές και αποφοίτους που ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες στις 24 Νοεμβρίου σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), ΤΕΙ Κρήτης. Για την εγγραφή τους, οι σπουδαστές μπορούν να επισκεφτούν τη νέα ενότητα v0που έχει δημιουργηθεί από την Google στη διαδικτυακή πλατφόρμα της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» (events.withgoogle.com/ggto-workshops-students/).