Επιτυχημένη κρίνεται η πρώτη διαδικτυακή έκθεση τροφίμων και ποτών Food Market show 2020 που διοργάνωσε η εταιρεία Great Exhiibtions από τις 8 έως τις 12 Δεκεμβρίου. Την έκθεση, στην οποία συμμετείχαν με περίπτερα 135 Έλληνες εκθέτες, επισκέφθηκαν εκατοντάδες αγοραστές.
Η Περιφέρεια Κρήτης, η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της Περιφέρειας Κρήτης, η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, το Επιμελητήριο Αχαΐας και πολύ μεγάλοι Έλληνες εξαγωγείς τίμησαν με την παρουσία τους την έκθεση.
Για την πραγματοποίηση και επιτυχία της έκθεσης, η διοργανώτρια εταιρεία σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Marketing, χρησιμοποιώντας σημαντικά εργαλεία προσέλκυσης ποιοτικών αγοραστών. «Η συνολική διαφημιστική επένδυση ήταν ιδιαίτερα υψηλή και πέτυχε τον σκοπό που ήταν διττός: την γνωστοποίηση του γεγονότος σε όλο τον κόσμο και την προσέλκυση σημαντικών αγοραστών με μεγάλη γεωγραφική διασπορά, γεγονός που έχει επιτευχθεί, ιδιαίτερα αν λάβει κάνεις υπ’ όψιν του τον αριθμό των μοναδικών αγοραστών και τον συνολικό αριθμό των χωρών που προέρχονται» επισημαίνει η Great Exhiibtions, προσθέτοντας ότι: «Με την απουσία των φυσικών εκθέσεων, το εγχείρημα ήταν πρωτόγνωρο και για τους εκθέτες αλλά και για τους αγοραστές και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η διάδραση μεταξύ των δύο μερών έχει πάρει πλέον σάρκα και οστά και αναμένονται τα πρώτα ουσιαστικά αποτελέσματα.
Οι 135 Έλληνες εξαγωγείς ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο νέο αυτό εγχείρημα και πραγματοποίησαν ένα πολύ μεγάλο αριθμό προκαθορισμένων και μη συναντήσεων (Β2Β)».
Για το συνολικό χρονικό διάστημα της έκθεσης τα στατιστικά δεδομένα από την έκθεση ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητικά, σύμφωνα με την διοργανώτρια εταιρεία, η οποία αναφέρει ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός μοναδικών αγοραστών από 80 και πλέον χώρες από όλο τον κόσμο επισκέφθηκαν το πρωτοποριακό αυτό εγχείρημα για τις ελληνικές εξαγωγές:
- 135 έκθετες
- 3.751 μοναδικοί επισκέπτες
- 632.345 views
- 2.051 προκαθορισμένες Β2Β συναντήσεις
Ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, Managing Director της διοργανώτριας εταιρείας Great Exhiibtions, σε δήλωσή του ανέφερε: «Οι εκθέτες μας έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που σε αυτή την δύσκολη συγκυρία τους δόθηκε ένα εξαγωγικό βήμα επικοινωνίας με τους διεθνείς αγοραστές. Τα κολακευτικά σχόλια, επίσης, των ξένων αγοραστών ήταν ιδιαίτερα σημαντικά και προδίδουν ιδιαίτερη δυναμική και βαρύτητα για την διοργάνωση της FMS – Food Market show – Edition 2, σε ένα ακόμα πιο δυναμικό περιβάλλον και με ακόμα περισσότερα και σημαντικότερα εργαλεία που βοηθούν την Ελληνική εξαγωγική κοινότητα σε αυτή την δύσκολη συγκυρία.
Η Food Market show – Edition 2, θα διεξαχθεί το επόμενο χρονικό διάστημα με διευρυμένη διαφημιστική καμπάνια, νέα εργαλεία, νέο περιβάλλον και πολλαπλάσιους αγοραστές από όλον κόσμο. Τέλος ως Great Exhiibtions έχουμε ήδη ανακοινώσει τα νέα μας εργαλεία που θα βοηθήσουν τους Έλληνες εξαγωγείς σε συνδυασμό με την FMS – Food Market show – Edition 2, να καλύψουν το κενό των φυσικών εκθέσεων που υπάρχει στην αγορά για το επόμενο χρονικό διάστημα. Η νέα μας συνεργασία με την Wabel, η συνεχιζόμενη συνεργασία μας με την Stamegna, καθώς και η συμμετοχή μας στα νέα παγκόσμια διαδικτυακά γεγονότα, ξεκινώντας με την Specialty Food LIVE! January 2021 για το πρώτο διάστημα του 2021 θα δώσει τη δυναμική και τη συνέχεια στην αγορά και τους εξαγωγείς μας».