Στη φάρμα Agreco της Crecotel με τον πολυβραβευμένο σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη και πρωταγωνιστή τον Όμιλο Βρακοφόρων Κρήτης, γυρίστηκαν πριν από λίγες μέρες τα βίντεο για τη νέα τουριστική προβολή του νησιού μας.
Η Indigoview σε συνεργασία με την McCann – Erickson ετοίμασαν από κοινού τα βίντεο της νέας καμπάνιας της Περιφέρειας Κρήτης για την τουριστική προβολή του νησιού μας, η οποία εντάσσεται σε ένα νέο στρατηγικό σχέδιο, πιο οργανωμένο και πιο αποτελεσματικό, για την τουριστική ανάπτυξη της Κρήτης βασιζόμενο σε 12 θεματικούς άξονες.
Η σκηνοθεσία των νέων βίντεο ήταν του Θοδωρή Παπαδουλάκη, βραβευμένου ήδη για την προηγούμενη καμπάνια του 2013. Συγκεκριμένα αυτά τα βίντεο έχουν αποσπάσει 9 βραβεία σε 7 ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ ταινιών και πρόσφατα έλαβαν το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια» στα Tourism Awards 2014. Προβάλλονται με μεγάλη επιτυχία σε πλήθος ιστοσελίδων για τον τουρισμό, σε social media μέσω του YouTube και του Vimeo και έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες προβολές.
Για την νέα καμπάνια, στα πλαίσια προβολής των θεμάτων «Αγροτουρισμός» και «Γαστρονομία» από την εταιρεία μας αναζητήθηκαν τοποθεσίες γυρισμάτων, αλλά μετά από την επίσκεψή των υπευθύνων στο χώρο της Agreco Farm, αποφασίστηκε ότι είναι ο ιδανικότερος, καθώς καλύπτει κάθε πτυχή του σεναρίου των γυρισμάτων.
Το συγκεκριμένο σενάριο έχει ως εξής:
Βρισκόμαστε σε κουζίνα σπιτιού σε χώρα της βόρειας Ευρώπης, όπου μια μητέρα ετοιμάζει ένα κέικ. Ο μικρός γιος αρπάζει ένα αυγό και εντελώς ξαφνικά, το τσουγκρίζει με ένα άλλο. Μεταφερόμαστε έτσι σε χώρο αναμνήσεων, όπου η οικογένεια του μικρού απολαμβάνει το κρητικό πασχαλιάτικο τραπέζι σε αγροτουριστικό κατάλυμα παρέα με άλλους κρητικούς και καλεσμένους. Τα μικρά παιδιά απολαμβάνουν με ενθουσιασμό τα κρητικά εδέσματα και οι μεγάλοι μοιράζονται την απόλαυσή τους και διασκεδάζουν σε γιορταστική ατμόσφαιρα με χορό και μουσική.
Όλη η οικογένεια συμμετέχει σε διάφορες δραστηριότητες στη φάρμα και όταν τελειώνει η γιορτή οι οικοδεσπότες τους αποχαιρετούν προσφέροντας στην ευτυχισμένη οικογένεια κόκκινα αυγά και παραδοσιακά προϊόντα.
Βλέπουμε στο τέλος την οικογένεια να απομακρύνεται από το αγροτουριστικό κατάλυμα και να χάνεται σε ένα μαγευτικό ηλιοβασίλεμα.
Η ταινία κλείνει με λογότυπο Κρήτης, εμφάνιση slogan και εκφώνηση: «Crete. The island inside you».
Για τις ανάγκες του γυρίσματος η Indigoview χρησιμοποίησε τους χώρους της φάρμας για μία μέρα, προκειμένου να δείξει δράσεις κρητικής κουζίνας και αγροτουρισμού.
Τα γυρίσματα έγιναν την Πέμπτη 8 Μαΐου από τις 08:00 το πρωί έως τις 21:00 το βράδυ. Οι δράσεις περιελάμβαναν στο χώρο της φάρμας κουρά προβάτων, άρμεγμα, τάισμα ζώων, πότισμα και συγκομιδή λαχανικών, ξενάγηση στο ελαιοτριβείο και τον νερόμυλο και επίσκεψη στη λίμνη με παιχνίδια των παιδιών. Όπως ακόμα ζύμωμα ψωμιού, ψήσιμο, ξεφούρνισμα, ψήσιμο αρνιού (αντικριστό) και μάθημα μαγειρικής κρητικής κουζίνας. Τέλος έμφαση δόθηκε στο ρακοκάζανο και την παραγωγή της τσικουδιάς.
Το συνεργείο του Θοδωρή Παπαδουλάκη αποτελείτο από 25 συνολικά άτομα, τεχνικούς και ηθοποιούς. Στην όλη διαδικασία πρωταγωνιστής ήταν ο Όμιλος των Βρακοφόρων της Κρήτης, με μουσικούς, χορευτές (γυναίκες και άνδρες) και ριζίτες, οι οποίοι αφιλοκερδώς και εθελοντικά, όπως πάντα, έδωσαν εαυτόν, για να βγει το καλύτερο αποτέλεσμα. Η λύρα του Βασίλη Τζουρμπάκη, το λαούτο του Γιάννη Χριστοδουλάκη και το μαντολίνο του Μανόλη Νικολουδάκη έδωσαν το μουσικό τόνο, ενώ το προσωπικό της φάρμας και ο διευθύνων της Grecotel Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης με τα μοναδικά κρητικά εδέσματα και την πατροπαράδοτη φιλοξενία τους, έκαναν την διαφορά.
Indigoview και McCann – Erickson