Στους δρόμους βρίσκονται σήμερα δάσκαλοι και καθηγητές διαμαρτυρόμενοι για την πολιτική που ακολουθει το υπουργείο παιδείας στο χώρο της εκπαίδευσης. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ αντιδρούν στην αξιολόγηση και πραγματοποιούν σήμερα 24ωρη απεργία ενώ στις πορείες το Συντονιστικό Οργάνου μαθητών έχει ανακοινώσει ότι θα πάρουν μέρος και μαθητές.Στο Ρέθυμνο η συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκε στις 11 έξω από το δημαρχείο και στην συνέχεια οι διαδηλωτές πραγματοποίησαν πορεία στους δρόμους της πόλης.
Ο πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών Α/βάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου Στέλιος Ορφανουδάκης, στο χαιρετισμό του, ανέφερε:
“Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα οι οποίοι αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ., συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία αποχή ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο, «εσωτερική κι εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει με τη βία, η Υπουργός Παιδείας.
Τα ζητήματα της μόρφωσης και της δημόσιας καθολικής εκπαίδευσης, της ύπαρξης του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας, η αποτροπή της υλοποίησης της αντιπαιδαγωγικής και καταστροφικής για το δημόσιο σχολείο «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων» που επιχειρεί να επιβάλει το Υ.ΠΑΙ.Θ., αφορούν όλη την κοινωνία, αποτελούν ζητήματα καθημερινού αγώνα-διαπάλης όπως έχει αποδείξει η εκπαιδευτική κοινότητα στις σχολικές μας τάξεις.
Ταυτόχρονα Η πάλη για ακύρωση-ανατροπή και κατάργηση του ν. Χατζηδάκη που επιδιώκει να βάλει στο γύψο τη συνδικαλιστική δράση, τους αγώνες και τις απεργίες και την ίδια τη συλλογική λειτουργία των σωματείων αποτελεί καθοριστικό ζήτημα για όλο το δημοσιοϋπαλληλικό, εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό κίνημα και τα εργασιακά δικαιώματα όλων των συναδέλφων. Η ανατροπή του ν. Χατζηδάκη είναι όρος για την νικηφόρα ανάπτυξη των αγώνων στην Παιδεία ενάντια στο σχολείο της αγοράς, των νόμων Κεραμέως και την καταστολή που εκδηλώνεται μέσα και έξω από το σχολείο και την κοινωνία.
ΣΗΜΕΡΑ δίνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μια ηχηρή και δυναμική απάντηση απέναντι στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας που στέλνει την Εκπαίδευση στα δικαστήρια, που διοικεί με αυταρχισμό, αλαζονεία, αδιαλλαξία και τρομοκρατία.
ΣΗΜΕΡΑ δίνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ μια ηχηρή και δυναμική απάντηση στην επίθεση που δέχεται η εκπαίδευση με τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ. και της κυβέρνησης, ιδιαίτερα με το νόμο 4823/21 αλλά και τον αντεργατικό – αντι-συνδικαλιστικό νόμο Χατζηδάκη.
ΣΗΜΕΡΑ δίνουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ηχηρή και δυναμική απάντηση απέναντι στην εμπαθή, αυταρχική, αλαζονική & ντίλερ συμφερόντων Νίκη Κεραμέως που…
-
Ρίχνει την ευθύνη των κενών στα Σχολεία επειδή τολμούν γυναίκες εκπαιδευτικοί να γεννήσουν και συνάδελφοι ν’ αρρωστήσουν
-
Πούλησε τα προσωπικά δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών σε ιδιωτική εταιρεία με αφορμή την τηλεκπαίδευση
-
Αύξησε τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα εν μέσω πανδημίας
-
Θέλησε να βάλει κάμερες στην τάξη
-
Διαφήμιζε χορηγούς-εφοπλιστές μέσω των παγουρίνο και περνά σήμερα μέσω της αξιολόγησης στην ιδιωτικοποίηση της Εκπαίδευσης
-
Κατάργησε τους αιρετούς από τα υπηρεσιακά συμβούλια
-
Μετατρέπει το Σχολείο από παιδαγωγικό οργανισμό σε μονάδα γραφειοκρατικής διαχείρισης
-
Στέρησε από 40.000 νέους την πρόσβαση στα Δημόσια Πανεπιστήμια με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής
-
Σπρώχνει τη νέα γενιά στα Ιδιωτικά Κολέγια ως εκπρόσωπος των Σχολαρχών
-
Ονειρεύεται αστυνομία στα Πανεπιστήμια
-
Κουνά συνέχεια το δάχτυλο στον Εκπαιδευτικό
-
Κάνει πολιτική με δικαστήρια, εκφοβισμό και τρομοκρατία
ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ“
Η Εκτελεστική Γραμματεία του Ν.Τ. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ Ρεθύμνου στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, καθώς και το συλλαλητήριο και τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που , με κυρίαρχα αιτήματα:
⦁ Κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και συνολικά του Ν. 4823/21 (Νόμος Κεραμέως).
⦁ Κατάργηση του Νόμου Χατζηδάκη (Ν. 4808/21) για τα εργασιακά, που παρεμποδίζει το δικαίωμά μας στην απεργία.
Καλούμε τα συνδικαλιστικά στελέχη του Δημοσίου και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να δώσουν το «παρών» στο συλλαλητήριο και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας.
Στο πλευρό των εκπαιδευτικών είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία Ρεθύμνου που στην ανακοίνωση του αναφέρει:”Ο ΣΥΡΙΖΑ στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τον αγώνα που δίνει η εκπαιδευτική κοινότητα απέναντι στον αυταρχισμό, την αδιαλλαξία, τους εκβιασμούς και τις απειλές της κυβέρνησης της ΝΔ υπερασπιζόμενοι το δημόσιο σχολείο, τη δημοκρατία και τα εργασιακά τους δικαιώματα. Καλούμε τα μέλη μας αλλά και συνολικά τις ρεθυμνιώτισσες και τους ρεθυμνιώτες, γονείς μαθητών ή μη, να στηρίξουν την απεργία των εκπαιδευτικών, που έχει προγραμματιστεί για τη Δευτέρα 11 Οκτώβρη, και να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο και τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργανώνουν ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου και η ΕΛΜΕΡ στο Δημαρχείο Ρεθύμνου, στις 11 το πρωί.
Πρέπει να στείλουμε ένα δυνατό μήνυμα υποστήριξης του δημόσιου σχολείου που πλήττεται τόσο από την απαράδεκτη διαδικασία “αξιολόγησης” Μητσοτάκη – Κεραμέως, που μόνο στόχο έχει την κατηγοριοποίηση των σχολείων και κατά συνέπεια των μαθητών, την απόσυρση του κράτους από την υποχρέωση για παροχή δωρεάν δημόσιας εκπαίδευσης με την σταδιακή εμπλοκή των μεγάλων χορηγών, όσο όμως κι από τον αυταρχισμό και την αδιαλλαξία της κυβέρνησης και της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ που προτιμά τις δικαστικές αίθουσες από το τραπέζι του διαλόγου.
Δίνουμε μαζί με τους εκπαιδευτικούς τον αγώνα για να υπερασπιστούμε τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας, το δημόσιο σχολείο και συνολικά μια δημοκρατική κοινωνία απέναντι στις πολιτικές που καλλιεργούν τον αυταρχισμό, την αδιαλλαξία, τη μισαλλοδοξία και καταλύουν κατοχυρωμένα εργασιακά και συλλογικά δικαιώματα των εργαζομένων και του λαού“.
Στο πλευρό των εκπαιδευτικών βρίσκεται και το Συνδικάτο Οικοδόμων.
Σε σχετική ανακοίνωση του αναφέρει:”Το Συνδικάτο οικοδόμων καταγγέλλει την προσπάθεια της κυβέρνησης «να τρομοκρατήσει τους εκπαιδευτικούς που αντιστέκονται σε αυτή την ολομέτωπη επίθεση, η οποία “χτυπά” το σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών μας. Με όπλο τους την καταστολή, επιδιώκουν να δημιουργήσουν σκυφτούς και υποταγμένους εκπαιδευτικούς στο σχολείο όπου θα βασιλεύουν οι ταξικοί φραγμοί και η κατηγοριοποίηση. Θέλουν εκπαιδευτικούς που θα μαθαίνουν στα παιδιά μας να είναι ικανοποιημένα με τα λίγα για να μπορούν οι επιχειρήσεις να “βγάζουν πολλά”. Θέλουν ένα σχολείο, το οποίο θα είναι φθηνό στο κράτος, κερδοφόρο στον ιδιώτη και πανάκριβο για τις τσέπες των γονιών, ειδικά για τη λαϊκή οικογένεια».
Με μπαράζ αγωγών και αξιοποιώντας τον κατάπτυστο νόμο Χατζηδάκη, η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας επιδιώκει να επιβάλει τις αντιδραστικές ρυθμίσεις που μετατρέπουν τα σχολεία σε επιχειρήσεις και υποβαθμίζουν τη μόρφωση των παιδιών μας.
Με αποφάσεις “κατά παραγγελία” από τα δικαστήρια η απεργία – αποχή και ο συλλογικός αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης των σχολείων κρίνονται “παράνομα και καταχρηστικά” όπως άλλωστε συμβαίνει διαχρονικά για τη συντριπτική πλειοψηφία των απεργιών που κρίνονται στα δικαστήρια.
Όμως η πολιτική που θέλει να μετατρέψει τα σχολεία σε επιχειρήσεις και τη μόρφωση σε εμπόρευμα έχει ήδη απορριφθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονιών, όλου του λαού. Το “χαστούκι” της συμμετοχής του 95% των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από την διαδικασία κατηγοριοποίησης και υποβάθμισης των σχολείων, παρά τους εκβιασμούς και τις απειλές από το Υπ. Παιδείας, οδηγεί την κυβέρνηση στον μόνο δρόμο που της έχει απομείνει, στην ένταση της καταστολής και του αυταρχισμού.
Στους αγώνες των εργαζομένων και της νεολαίας θα κριθεί το δίκιο τους, θα δυναμώσει ο αγώνας για την ολόπλευρη μόρφωση μέσα από το αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σχολείο.
Στην αλληλεγγύη και στο συντονισμό των σωματείων, στην ανάπτυξη της ταξικής πάλης θα ανοίξει ο δρόμος για να καταργηθούν οι αντεργατικοί νόμοι και για να διεκδικήσουμε την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας.
Κανείς μόνος του. Όλοι για έναν και ένας για όλους».