Στα μέσα Μαρτίου αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία ο νότιος κλάδος του πολύπαθου έργου του κόμβου Αμαρίου, σύμφωνα τουλάχιστον με το νέο χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης. Εφόσον αυτό γίνει, θα δοθεί τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών που σήμερα χρειάζεται να διέρχονται μέσω Τσεσμέ και Πλατανιά για να βγουν στη Εθνική οδό προς Ηράκλειο μιας και στο τμήμα αυτό πραγματοποιούνται εργασίες.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ΟΑΚ το κομμάτι ασφαλτοστρώνεται και εκκρεμούν οι τελευταίες εργασίες που έχουν να κάνουν με την αντιολίσθηση. Παράλληλα εργασίες πραγματοποιούνται αυτές τις ημέρες κάτω από τη γέφυρα που είναι απαραίτητες για να δοθεί ο κεντρικός κλάδος σε κυκλοφορία.
Ακολούθως ο εργολάβος όταν ολοκληρώσει την βασική αυτή αρτηρία, θα ανοίξει το επόμενο μέτωπο που έχει να κάνει με την έξοδο προς το Αμάρι.
Ειδικότερα, ο Γιώργος Αγαπάκης, διευθυντής Τεχνικών Έργων του ΟΑΚ ανέφερε: «Προτιμούμε να μη δοθεί σε κυκλοφορία ο δρόμος παρά μόνο αφού «πέσει» και η αντιολισθητική στρώση, διότι αν το έχουμε σε κυκλοφορία τότε θα είναι πιο δύσκολη η εργασία κι η ποιότητα δεν θα είναι τόσο καλή. Γι’ αυτό επιδιώκουμε να πέσει η αντιολισθητική στρώση, να μπουν τα στηθαία να μπει κι ο φωτισμός και στη συνέχεια να δοθεί σε χρήση ο δρόμος. Αυτό προγραμματίζουμε να γίνει μέχρι τις 15 του Μάρτη και αν ο καιρός δε μας δημιουργήσει πρόβλημα θα έχει γίνει. Μετά, θα πρέπει να προχωρήσουμε και σ’ αυτό το κομμάτι που οδηγεί στο Αμάρι, το οποίο σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμά μας θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το Μάιο. Η ουσία πάντως για μας είναι ότι ο κλάδος, ο κόμβος με τους τέσσερις κλάδους, να λειτουργεί μέχρι τις 15 Μαρτίου. Σαν ΟΑΚ καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε το έργο να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό».
Από την πλευρά του σε σχετικές δηλώσεις του το μέλος του ΟΑΚ Νίκος Μαλλιαρός, ανέφερε: «Εξαρχής πρώτο μέλημα του ΟΑΚ ήταν να οργανώσει την κατάσταση για να επισπευτούν οι εργασίες στον κόμβο Αμαρίου. Μετά τη μεγάλη καθυστέρηση που είχε σημειωθεί, οι εργασίες ξεκίνησαν τον περασμένο Μάη με άλλο εργολάβο και τώρα έχουν μπει στην τελική ευθεία. Ο στόχος του ΟΑΚ ήταν ο κεντρικός δρόμος, δηλαδή η Εθνική οδός και οι κλάδοι αυτής να δοθούν σε κυκλοφορία στα μέσα Μαρτίου και στη συνέχεια να ακολουθήσουν οι εργασίες προς το Αμάρι.
Τώρα γίνονται παράλληλες εργασίες κάτω από τη γέφυρα που είναι απαραίτητες για να δοθούν οι κλάδοι σε κυκλοφορία και σιγά σιγά τοποθετούνται τα στηθαία, ο φωτισμός και γενικά η περιοχή θα αναβαθμιστεί, ενώ γίνονται και μετρήσεις θορύβου για να μειωθεί η ηχητική ρύπανση της Εθνικής οδού».
Σημειώνεται ότι το έργο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας», δημοπρατήθηκε το 2007 και οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν το 2009.