Από τις εκδόσεις Παπαζήση κυκλοφορεί η δεύτερη αναθεωρημένη έκδοση του Συλλογικού Τόμου «Τουριστική επικοινωνία στην Ελλάδα» με νέα κείμενα και με την επικαιροποίηση των κειμένων που επανεκδίδονται.
Οι άξονες που διαπραγματεύεται ο τόμος αφορούν ζητήματα του θεματικού τουρισμού όπως πολιτιστικό, οινοτουρισμό, οικοτουρισμό, νέες τεχνολογίες. Επίσης, αναλύεται το θέμα της ανθεκτικότητας του τουρισμού μετά την κρίση, οι διαπιστώσεις που προκύπτουν από εμπειρική έρευνα σχετικά με την απεικόνιση της Ελλάδας στον Ελληνικό Τύπο και Εξωτερικό Τύπο σε θέματα που αφορούν τον Κορονοΐο και τον Τουρισμό.
Είναι ένα βιβλίο χρήσιμο στους επιστήμονες του τουρισμού, Κοινωνικούς Επιστήμονες και γενικότερα σε άτομα που έχουν γενικότερα ενδιαφέρον για τον κλάδο. Καλύπτει τις νέες τάσεις του τουρισμού, ενός διεπιστημονικού γνωστικού αντικειμένου που εξελίσσεται συνεχώς.
Την επιστημονική επιμέλεια του τόμου έχει η συγγραφέας Τέσσα Δουλκέρη.
ISBN: 978-960-02-3713-9, Σχήμα 17×24, Σελίδες 322, Τιμή €20,00 (δεν συμπερ. 6% ΦΠΑ), Βάρος: 549gr, Έκδοση Αθήνα 2020