Σε συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας προχώρησαν χθες τα μέλη του Συνδέσμου Ασφαλιστών Ρεθύμνου αντιδρώντας στις απαράδεκτες και αθέμιτες, όπως τις χαρακτηρίζουν, πρακτικές των τραπεζών, οι οποίες όπως τονίζουν σε πολλές περιπτώσεις προωθούν μέσω των υπαλλήλων τους ασφαλιστήρια συμβόλαια ασφαλιστικών εταιριών με τις οποίες συμβάλλονται. Όπως τονίζουν οι ασφαλιστές οι τράπεζες δεν έχουν κανένα δικαίωμα να απορρίψουν ασφαλιστήρια που τους παραδίδονται ενώ προσθέτουν επίσης ότι δεν έχουν δικαίωμα να χρεώνουν έξοδα για τη μελέτη τους.
Οι ασφαλιστές χθες το πρωί κρατώντας πανό συγκεντρώθηκαν έξω από το δημαρχείο Ρεθύμνου όπου διένειμαν ενημερωτικά φυλλάδια στους πολίτες προκειμένου να τους ενημερώσουν για τα δικαιώματα τους.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ασφαλιστών Ρεθύμνου Κωνσταντίνος Ροδινός μιλώντας για τη διαμαρτυρία ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ο λόγος της κινητοποίησης μας είναι ότι έχουμε πολλές καταγγελίες για αθέμιτο ανταγωνισμό τραπεζών που με διαφόρους τρόπους τα πιστωτικά ιδρύματα δημιουργούν προβλήματα στον θεσμό της ασφάλισης αλλά και στους ίδιους τους επαγγελματίες συναδέλφους ασφαλιστές. Όταν για παράδειγμα κάνουν ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο για κάποιον που έχει πάρει ένα δάνειο η τράπεζα μπαίνει ενυπόθηκος δανειστής και συνηθίζει να ασφαλίζει το κεφάλαιο που δίνει με αποτέλεσμα να παρατηρείται το φαινόμενο της υπασφάλισης. Αυτό σημαίνει ότι σε μια ενδεχόμενη ζημιά και 10.000 ευρώ να είναι η αξία της παρά το ότι έχουν ασφαλίσει με το ποσό των 100.000 ευρώ από τη στιγμή που δεν είναι σωστά ασφαλισμένο δεν αποζημιώνεται σωστά ο πολίτης. Αυτό λοιπόν δημιουργεί προβλήματα και στους πολίτες και σε εμάς τους ασφαλιστές. Παράλληλα έχουμε καταγγελίες που τραπεζικοί υπάλληλοι προσπαθούν να «κερδίσουν» τους πελάτες μας και τους πιέζουν λέγοντας τους ότι αν και εφόσον δεν κάνουν αυτό που λέει η τράπεζα τότε δεν θα μπορέσουν να βγάλουν ένα μπλοκ επιταγών για παράδειγμα ή να του χαμηλώσουν το επιτόκιο. Δυστυχώς έχουμε τέτοια φαινόμενα αθέμιτων πρακτικών, εμείς αυτό που ζητάμε είναι οι πολίτες να είναι σύμμαχοι μας. Εμείς δεν λέμε ότι οι τράπεζες είναι κακές. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μας. Εμείς θέλουμε ο καταναλωτής να είναι ενημερωμένος και όταν πηγαίνει στην τράπεζα να γνωρίζει ποια είναι τα δικαιώματα του».